مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| برادران اهل سنت

مصاحبه اهل سنت دادگستری

آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری (قوه قضاییه) ۱۴۰۲ همانند اغلب آزمون های استخدامی دستگاه های دولتی و غیردولتی سراسر کشور، از دو مرحله امتحان کتبی و مصاحبه شفاهی تشکیل شده است. داوطلبانی که بتوانند حدنصاب نمره لازم را از مرحله اول کسب نمایند، به مرحله گزینش شفاهی راه پیدا می کنند. سوالات مصاحبه شفاهی برادران اهل سنت کشور به صورت تخصصی مذهب مربوطه خواهد بود. داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که عدم حضور متقاضی، به هر دلیلی، در هر کدام از مراحل فوق به منزله انصراف قطعی وی از ادامه فرآیند تلقی می گردد و چنین افرادی مجاز به ارائه درخواست تجدیدنظر و اعتراض نیز نخواهند بود. در مورخه ۶ ام دی ماه ۱۴۰۲ نتایج آزمون کاشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲ اعلام شد که در ادامه نکات مهم آن ارائه شده است.

اطلاعیه قبول شدگان مرحله اول آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲

به اطلاع متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوۀ ‌قضائیه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲برگزار شد، می‌رساند، کارنامه نتایج ‌آزمون کتبی مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون، چنانچه جزو پذیرفته‌شدگان هستند، می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۲۵برای انجام ثبت‌نام، بارگذاری مدارک و سوابق به سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه‌قضائیه به نشانیjazb.23055.ir  مراجعه نمایند. بدیهی است مسئولیت عدم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در تاریخ اعلامی بر عهده داوطلب است. تمامی اطلاعات و اخبار مربوط به آزمون کارشناسان رسمی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این مرکز به نشانی www.23055.ir قابل مشاهده است.
لازم به توضیح است قبولی نهایی منوط به داشتن تمامی شرایط و رعایت مفاد دفترچۀ آزمون و تأیید هیات تعیین صلاحیت خواهد بود.

نکاتی برای حضور در مصاحبه آزمون کارشناسی رسمی دادگستری


در زمان حضور در مصاحبه کارشناسان رسمی دادگستری مدارک تحصیلی و تمام مدارکی که در زمان ثبت نام در سایت سنجش بارگذاری کرده اید باید همراه داشته باشید.
اگر در زمینه های ورزشی ، علمی ، فرهنگی ، پژوهشی و … سابقه فعالیت داشته اید ، حتما مدارک مربوطه را به همراه داشته باشید.
لازم است قبل از حضور در مصاحبه ، هزینه کارآموزی ، معاینات پزشکی و … را پرداخت نمایید.
نتایج مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت خواهد بود.

پس از اعلام نتایح مصاحبه و مشخص شدن پذیرفته شدگان نهایی ، اگر در لیست قبول شدگان باشید باید در دوره موظفی کارآموزی به مدت یکسال شرکت کنید و هزینه های این دوره نیز به عهده خود شما خواهد بود. در نهایت بعد از پایان دوره کارآموزی ، صلاحیت عمومی شما توسط هیات تعیین صلاحیت دادگستری بررسی خواهد شد و پس از ادای سوگند و گذر از فرآیند های قانونی پروانه کارشناسی تان صادر خواهد شد.

با توجه به افزایش تعرفه های کارشناسی در سال ۱۴۰۲،حذف مصاحبه علمی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه به داوطلبان توصیه میشود حتما با آمادگی کامل در روز مصاحبه حاضر شوند.

برای آمادگی بیشتر داوطلبان گرامی در مرحله مصاحبه آزمون کارشناس رسمی، بسته طلایی عمومی آمادگی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه وِیژه برادران اهل سنت سال ۱۴۰۲ ( راهنمای شرکت در آزمون، مسائل عقیدتی- سیاسی، روان شناسی، قانون، جزوه اختصاصی ویژه برادران اهل سنت، اطلاعیه مهم سازمان، نکات مهم، نمونه فایل گواهی سابقه کار و …) تهیه شده است و داوطلبان گرامی میتوانند با کلیک بر روی لینک زیر نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

لینک دانلود بسته آمادگی آزمون مصاحبه برادران اهل سنت کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲ (کلیک نمایید)

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در همه رشته های دانشگاهی و همچنین آزمون کارشناسان رسمی دادگستری همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند، با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور رابطه مستقیمی با آینده شغلی و اجتماعی داوطلب دارد، صفر تا ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور ویژه فرهنگیان و سراسری ۱۴۰۳ در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود.

 

 

مطالب مرتبط:

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری کانون ۱۴۰۲| تعیین نفقه

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| اسلحه و مهمات

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| امور حمل و نقل (ترابری)

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید