مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| قوه قضاییه، تمامی رشته ها

مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری 1402

آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری (قوه قضاییه) ۱۴۰۲ همانند اغلب آزمون های استخدامی دستگاه های دولتی و غیردولتی سراسر کشور، از دو مرحله امتحان کتبی و مصاحبه شفاهی تشکیل شده است. داوطلبانی که بتوانند حدنصاب نمره لازم را از مرحله اول کسب نمایند، به مرحله گزینش شفاهی راه پیدا می کنند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که عدم حضور متقاضی، به هر دلیلی، در هر کدام از مراحل فوق به منزله انصراف قطعی وی از ادامه فرآیند تلقی می گردد و چنین افرادی مجاز به ارائه درخواست تجدیدنظر و اعتراض نیز نخواهند بود. در مورخه ۶ ام دی ماه ۱۴۰۲ نتایج آزمون کاشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲ اعلام شد که در ادامه نکات مهم آن ارائه شده است.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| تمامی رشته ها، نکات مهم

چگونگی برگزاری مصاحبه کارشناسان رسمی دادگستری

اولین مرحله برگزاری مصاحبه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ، تشکیل پرونده برای دعوت شدگان به مصاحبه در مراکز استانی است و پس از آن پرونده برای داوطلب تشکیل شد ، شماره پرونده ای به او ارائه می شود که با استفاده از این کد می تواند در سایت سنجش پیگیر نتایج مصاحبه خود باشد. البته مراحل و نتایج مصاحبه از طریق پیامک نیز به دعوت شدگان مصاحبه اطلاع رسانی می شود و داوطلبان می بایست در زمان هایی که اعلام می شود برای مصاحبه شفاهی مراجعه نمایند.

اطلاعیه قبول شدگان مرحله اول آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲

به اطلاع متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوۀ ‌قضائیه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲برگزار شد، می‌رساند، کارنامه نتایج ‌آزمون کتبی مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون، چنانچه جزو پذیرفته‌شدگان هستند، می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۲۵برای انجام ثبت‌نام، بارگذاری مدارک و سوابق به سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه‌قضائیه به نشانیjazb.23055.ir  مراجعه نمایند. بدیهی است مسئولیت عدم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در تاریخ اعلامی بر عهده داوطلب است. تمامی اطلاعات و اخبار مربوط به آزمون کارشناسان رسمی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این مرکز به نشانی www.23055.ir قابل مشاهده است.
لازم به توضیح است قبولی نهایی منوط به داشتن تمامی شرایط و رعایت مفاد دفترچۀ آزمون و تأیید هیات تعیین صلاحیت خواهد بود.

 
 

مطالب مرتبط:

شروع ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۳| اسناد رسمی

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| امور وسائط نقلیه موتوری زمینی

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| نقشه برداری و امور ثبتی

آرکا مشاوره

۴۷ دیدگاه

محمد رضا رسولی ۱۴۰۲-۱۰-۰۸در ۱۴:۳۶

سلام، اینکه میگن مصاحبه تخصصی همون منابع آزمون کتبی هست و بیشتر باید برای مصاحبه عمومی آماده بشیم صحت دارد؟ من کارشناسی رسمی قبول شدم، خیلی استرس دارم

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۰۸در ۱۵:۲۳

با سلام…..با توجه به اینکه شما از لحاظ علمی در آزمون کتبی پذیرفته شده اید، عمده مباحث مصاحبه (عمومی) پیرامون مسائل عقیدتی سیاسی، روانشناسی، فردی، شخصیتی میباشد. حتی به گفته رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه: مصاحبه علمی داوطلبان حذف شده؛ فقط صلاحیت‌های عمومی آنها بررسی میشود……….البته هنوز اطلاعیه رسمی در این خصوص منتشر نشده است، لذا به داوطلبان گرامی توصیه میشود که مطالب تخصصی رو هم مطالعه نمایند تا در صورت مطرح شدن سوالات تخصصی آمادگی لازم را داشته باشند.

پاسخ
سعیده آرایان فر ۱۴۰۲-۱۰-۰۸در ۱۶:۲۰

سلام علیکم
ممنون از مطالب خوبتون، من هم کارشناس رسمی دادگستری رشته امور بانکی قبول شدم
ایشالا مصاحبه عملی رو حذف کنن مث وکلا

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۰۸در ۱۷:۰۸

با سلام………شما با تهیه بسته آمادگی مصاحبه آزمون کارشناسی رسمی مرکز ۱۴۰۲، هیچ مشکلی در مصاحبه نخواهید داشت……..

پاسخ
سید رضا موسوی مقدم ۱۴۰۲-۱۰-۰۸در ۲۱:۱۹

مصاحبه تخصصی آزمون کارشناس رسمی دادگستری راه و ساختمان حذف شده؟؟؟؟؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۰۸در ۲۱:۳۶

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه از حذف مرحله مصاحبه علمی برای پذیرفته‌شدگان اولیه این مرکز خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از میزان، عبدلیان پور با اشاره به اخبار منتشر شده از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر حذف مصاحبه علمی از آزمون فوق‌العاده مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اظهار کرد: به موجب ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه مصوب ۱۷/۱/۱۳۷۹ تشکیل شده، تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون مذکور برعهده رئیس قوه قضاییه است، بنابراین از تأسیس مرکز تا نحوه اداره آن‌ همچنین نحوه جذب متقاضیان، برگزاری آزمون، رسیدگی به تخلفـات و… تماماً بر اســاس آیین نامه اجرایی مصوب رئیس قوه قضاییه است.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: مطابق مواد ۹ الی ۱۴ آیین نامه اجرایی قانون مذکور ابلاغی رئیس قوه قضاییه، پذیرفته شدگان آزمون وکالت مرکز در صورت کسب حدنصاب علمی لازم در آزمون کتبی، وارد مرحله احراز صلاحیت عمومی (شامل استعلام از مراجع قانونی و تحقیق و گزینش) می کردند و در نهایت صلاحیت اخلاقی و رفتاری پذیرفته شدگان توسط هیئتی تحت عنوان هیئت تعیین صلاحیت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: بر همین مبنا و مطابق رویه معمول، به منظور احراز صلاحیت های عمومی مقرر در بندهای (ح) و (ط) ماده ۵ آیین نامه اجرایی مرکز مصوب رئیس قوه قضاییه یعنی «نداشتن سوء شهرت و داشتن وثاقت و تعهد به اصل قانون اساسی» و احراز شرایط مندرج در بندهای (الف) و (ب) ماده ۲ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری مصوب ۱۳۷۶ مجلس شورای اسلامی یعنی «اعتقاد و التزام عملی به احکام و مبانی دین مقدس اسلام و اعتقاد و تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و قانون اساسی» پذیرفته شدگان آزمون وکالت، گزینش خواهند شد و در نهایت صلاحیت اخلاقی و رفتاری پذیرفته شدگان توسط هیئتی تحت عنوان هیئت تعیین صلاحیت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

عبدلیان پور در پایان خاطر نشان کرد: صلاحیت علمی پذیرفته شدگان سابقاً در آزمون کتبی مورد سنجش قرار گرفته و ارزیابی وگزینشی که توسط مرکز در این مرحله صورت می پذیرد تنها به منظور احراز صلاحیت های عمومی پذیرفته شدگان است.

پاسخ
سونا رضوانی ۱۴۰۲-۱۰-۰۸در ۲۱:۴۴

سالام، من بسته مصاحبه رو تهیه کردم خیلی خیلی جامع بود مخصوصا نمونه سوالاش و تجربه داوطلبان سال پیش
بازم خیلی استرس دارم

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۰۸در ۲۱:۵۳

با سلام……با تهیه و مطالعه این بسته آمادگی آزمون مصاحبه کارشناس رسمی هیچگونه استرسی نداشته باشید…..چراکه یکی از بهترین فایل های آمادگی مصاحبه میباشد و تقریبا ۹۹ درصد مطالب را پوشش داده و نکات طلایی مصاحبه نیز آورده شده است……..موفق باشید……

پاسخ
علی حسینی ۱۴۰۲-۱۰-۰۸در ۲۳:۳۴

من هم رشته کارشناسی رسمی امور ثبتی و نقشه برداری قبول شدم
با خوندن بسته مصاحبتتون استرسم خیلی کم شد
از مجموعتون تشکر میکنم نمونه سوالاتش جامع بود

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۰۸در ۲۳:۴۰

با سلام……ضمن تبریک به شما مهندس عزیز، توصیه میشود مطالب ارائه شده را با دقت مطالعه نمایید….با تسلط شما رو مباحث ارسالی به احتمال بالای ۹۹ درصد قبول خواهید شد………..موفق باشید.

پاسخ
سعید گودرزی ۱۴۰۲-۱۰-۰۹در ۰۰:۲۷

سلام من هم رشته وسائط نقلیه موتوری زمینی قبول شدم و علیرغم قبولی در آزمون کتبی ، کماکان استرس مصاحبه را دارم . بسته طلایی شما را هم تهیه کردم . مطالب مزبور کامل است یا خیر و سوالا آخر زمان حدودی برگزاری مصاحبه ها کی خواهد بود

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۰۹در ۰۸:۱۳

با سلام…..نگران نباشید، شما اگر نکات و مطالب فایل های ارسالی را مطالعه نمایید قطعا در روز آزمون استرسی نخواهید داشت……….برای زمان دقیق مصاحبه کارشناسان رسمی دادگستری (قوه قضاییه) ۱۴۰۲ اطلاع رسانی خواهیم کرد…..موفق باشید

پاسخ
محمد امینی ۱۴۰۲-۱۰-۰۹در ۲۲:۴۰

باسلام و وقت بخیر . بنده کانون کارشناسان رسمی قوه قضاییه . رشته برق ماشین آلات و کارخانجات امسال قبول شدم . بسته پیشنهادی که توضیح دادید رو تهیه کردم . لطفا راهنمایی میفرمایید . روی کدام بخش بسته تمرکز کنم . مصاحبه علمی شامل چه مواردی است در رشته قبولی بنده ؟ ممنون میشم شانس قبولی در مرحله بعد نمره کتبی رو شرح دهید

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۰۹در ۲۳:۲۴

با سلام……جزوات ارسالی را به دقت بررسی شوند…………با توجه به قانون تسهیل مجوزها شما با تسلط بر فایل های ارسالی به احتمال بالای ۹۹ درصد قبول خواهید شد…….

پاسخ
محمد رضا درویشی مقدم ۱۴۰۲-۱۰-۱۰در ۰۹:۱۲

من با درصد ۶۰ در رشته کارشناسی دادگستری امور ثبتی و نقشه برداری قبول شدم بسته شمارو هم تهیه کردم خوب و جامع بود تشکر میکنم الان ی سوال دارم؟
با اینکه تو آزمون قوه قضائیه قبول شدم بازم آزمون کانون در روز جمعه شرکت کنم؟ تورو خدا راهنمایی کنید

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۱۰در ۰۹:۳۸

با سلام………..با توجه به اینکه کلیه مراحل مصاحبه تا صدور پروانه توسط دوتا ارگان جدا انجام میشود پیشنهاد میکنیم حتما در آزمون مورخه ۱۵ دی ماه نیز شرکت نمایید….لازم به توضیح است که در صورت قبولی مجدد نیز شما صرفا میتوانید فقط یک پروانه فعالیت کارشناسی دادگستری اخذ نمایید….برای اطلاعات دقیق تر میتوانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا تماس حاصل نمایید…..

پاسخ
علیرضا ۱۴۰۲-۱۰-۱۰در ۱۰:۳۴

سلام
با توجه به اینکه در ازمون امسال برخلاف سالهای قبل که تعداد کارشناسانی که هر شهر می خواست، مشخص بود. امسال مشخص نیست که با چند نفر باید در ادامه کار رقابت کنیم
کسی میدونه روال کار به چه صورته؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۱۰در ۱۳:۴۱

سلام……طبق دفترچه ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲ شما با قانون تسهیل مجوزها پذیرفته شده اید و اگر صلاحیت شما اثبات شود، فارغ از تعداد شرکت کنندگان پذیرفته خواهید شد……….توصیه میشود با آمادگی کامل در روز مصاحبه حاضر شوید……..

پاسخ
فرید ۱۴۰۲-۱۰-۱۲در ۱۱:۳۳

سلام تا چه اندازه داشتن مقاله در رزومه در کارشناس رسمی راه و ساختمان تاثیر گذار هست؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۱۲در ۱۱:۵۰

با سلام………..در صورتی عدم حذف مصاحبه علمی مفید خواهد بود…..بین ۵ تا ۱۰ درصد…..البته بازم بستگی به نظرات مسئولین گزینش دارد………………

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۱۴در ۲۲:۰۵

جوابیه کارشناس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در خصوص پذیرش نهایی داوطلبان:
پس از پذیرفته شدن در آزمون کتبی شما جز قبول شدگان می‌باشید اما مطابق با آیین‌نامه اجرایی مرکز باید صلاحیت داوطلبین جهت صدور پروانه و معرفی به کارآموزی، پس از اخذ استعلامات قانونی و احراز صلاحیت‌های عمومی توسط هیئت تعیین صلاحت تایید گردد و سپس به کارآموزی معرفی شوند. این فرآیند پس از اعلام نتایج آزمون و با توجه به حجم بالای پذیرش ممکن است چندماهی زمانبر باشد.

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۱۶در ۱۰:۴۲

با سلام…طبق استعلامات گرفته شده مصاحبه علمی نخواهید داشت و صرفا مصاحبه عمومی میباشد ولی هنوز اطلاعیه رسمی منتشر نشده است،لذا توصیه میشود که حتما مباحث تخصصی رو هم مطالعه بفرمایید……موفق باشید

پاسخ
فاطمه رجبلو ۱۴۰۲-۱۰-۱۷در ۰۰:۲۸

یعنی مصاحبه تخصصی کارشناسان رسمی قوه قضاییه حذف شده؟
با تهیه این بسته قبول میشیم؟

پاسخ
گلی ۱۴۰۲-۱۰-۱۸در ۰۰:۴۷

سلام خسته نباشید منظور از مصاحبه تخصصی حذف شده چی هستش؟الان من تخصص کارشناس نفقه قبول شدم یعنی درمورد تخصصم سوال نمیپرسن ممظور اونه ؟؟ممنون میشم جواب بدید

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۱۸در ۰۷:۵۰

با سلام……طبق استعلامات گرفته شده مصاحبه تخصصی در آزمون کارشناسان قوه قضاییه مطرح نخواهد شد(هنوز اطلاعیه رسمی منتشر نشده است)………..شما صرفا با تسلط بر فایل های ارسالی و بررسی مدارک، به مرحله کارآموزی معرفی خواهید شد…….موفق باشید(توصیه میشود که مباحث تخصصی رو هم مطالعه بفرمایید).

پاسخ
نازیلا ۱۴۰۲-۱۱-۲۸در ۱۶:۰۴

سلام شما با چه امتیازی ودرصدی قبول شدید؟تشکر

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۱-۲۸در ۲۱:۳۷

سلام…..بسته به رشته و سهمیه داوطلب، درصد قبولی متفاوت میباشد.

پاسخ
مریم ۱۴۰۲-۱۰-۲۸در ۰۱:۱۵

با سلام..من متاسفانه دیر متوجه جواب ازمون شدم..و قبول هم شدم..میخواستم بدونم من دیگه نمیتونم مدارکمو بفرستم؟ یا از جایی میتونم‌پیگیر بشم؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۲۸در ۱۶:۳۱

سلام…..پیشنهاد میشود اولین فرصت با مشاوران موسسه تماس بگیرید ……..از طریق آیکون تماس با مشاور اقدام نمایید

پاسخ
آرمین بهادری ۱۴۰۲-۱۱-۰۱در ۲۲:۱۰

سلام من داوطلب اهل سنت هستم آیا میتونم با خرید این بسته برای مصاحبه کارشناس رسمی آماده بشم؟با تشکر

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۱-۰۱در ۲۲:۱۲

با سلام…………مقاله زیر را مطالعه نمایید.
آمادگی مصاحبه عمومی کارشناس رسمی دادگستری برادران اهل سنت(کلیک نمایید)

پاسخ
علیرضا ۱۴۰۲-۱۱-۲۴در ۱۵:۲۵

سلام
آزمون کتبی کارشناس رسمی رشته راه و ساختمان قبول شده ام . مراحل احراز صلاحیت عمومی چگونه است؟
ممنون از راهنمایی شما

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۱-۲۴در ۲۲:۳۶

با سلام، میتونید از طریق لینک بالا فایل های آمادگی مصاحبه رو تهیه نمایید…………

پاسخ
سامان ۱۴۰۲-۱۱-۲۷در ۲۱:۰۹

باسلام، مصاحبه چه زمانی است؟ قبلش بهمون پیامک میدن؟

پاسخ
آیسل ۱۴۰۲-۱۱-۲۷در ۲۳:۵۱

سلام موقع ارسال مدارک زمان مصاحبه بهمن ماه اعلام شد ولی الان داریم وارد اسفند میشیم و هنوز برای مصاحبه دعوت نشدیم . به نظرتون چه دلیلی داره ؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۱-۲۸در ۰۷:۴۳

با سلام، با توجه به انتخابات مجلس مرحله مصاحبه شفاهی با تاخیر انجام خواهد شد…….در فایل آمادگی مصاحبه توضیحات ارائه شده است.

پاسخ
نازیلا ۱۴۰۲-۱۲-۰۱در ۰۰:۰۷

سلام درصد قبولی درکارشناسی نفقه حدودا چندمیباشد

پاسخ
حسین ۱۴۰۲-۱۲-۱۴در ۲۱:۵۴

سلام زمان مصاحبه کارشناسان رسمی قوه قضاییه کی هست ؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۲-۱۴در ۲۲:۰۵

سلام، مصاحبه مرکز از اواخر اسفند ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خواهد بود(هنوز اطلاعیه دقیقی منتشر نشده است.

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۲-۱۶در ۱۵:۴۷

مراحل مصاحبه آزمون کارشناسی رسمی دادگستری(کانون و مرکز):

۱- بارگذاری مدارک(مدارک شناسایی، تحصیلی، سابقه کار، عکس و…. در سامانه معرفی شده(از سمت مرکز یا کانون مشخص و اطلاع رسانی میشود)
۲- پرداخت هزینه تشکیل پرونده به مبلغ تقریبا ۳ میلیون تومان
۳- اطلاع رسانی از طریق پیامک یا وب سایت جهت تاریخ و محل برگزاری آزمون شفاهی
۴- جهت انجام مصاحبه، رزومه و مدارک علمی و آموزشی و پژوهشی و سوابق کاری مربوط را همراه داشته باشید.
۵- مصاحبه هر رشته در روز جداگانه انجام خواهد گرفت.
۶- بعد از قبولی مصاحبه و تایید کلیه استعلام‌های قانونی، مرحله کارآموزی که یکسال است، شروع خواهد شد.

پاسخ
فرزاد ۱۴۰۲-۱۲-۲۷در ۰۱:۱۴

سلام
من رشته امور ثبتی قبول شدم میخواستم برا مصاحبه آماده شم لطفا راهنمایی کنید

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۲-۲۷در ۰۸:۳۴

با سلام، ضمن تبریک
برای تهیه فایل های pdf آمادگی مصاحبه میتوانید از طریق لینک بالا اقدام نمایید. موفق باشید

پاسخ
آرش فرحدل ۱۴۰۳-۰۱-۰۴در ۰۱:۰۳

سلام و عرض ادب
زمان مصاحبه قبول شدگان آزمون دادگستری چه زمانی است ؟؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۳-۰۱-۰۴در ۰۹:۵۵

با سلام، مراحل مصاحبه مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه تحت شرایطی و در برخی از استان ها شروع شده ولی کانون هنوز اطلاعیه ای منتشر نشده است که در روزهای آتی اطلاعیه ثبت و بارگذاری مدارک منتشر خواهد شد…..جهت کسب اطلاعات دقیق تر و بیشتر میتوانید از طریق لینک تماس با مشاور درخواستتان را ثبت نمایید.

پاسخ
فرزاد ۱۴۰۳-۰۱-۱۵در ۰۲:۳۳

سلام
من در رشته امور ثبتی قبول شدم میخواستم برا مصاحبه نمونه سوالاتتون را داشته باشم
لطفا راهنمایی کنید

پاسخ
صنم ۱۴۰۳-۰۲-۲۶در ۲۱:۵۱

سلام وقت بخیر،مصاحبه کارشناس رسمی قوه قضاییه رو شرکت کردم.آیا برای انجام آزمایش خون به همه کسانی که مصاحبه انجام دادند اطلاع می‌دهند یا به پذیرفته شدگان؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۳-۰۲-۲۷در ۱۰:۰۴

با سلام، به همه داوطلبانی که دعوت به مصاحبه شده اند به ترتیب اولویت و استان، به انجام مراحل آزمایشات پزشکی دعوت خواهند شد.

پاسخ

دیدگاهی بنویسید