مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود اصلاحات دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳| نکات مهم

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور فرهنگیان 1403

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ توسط سازمان سنجش منتشر میشود. انتخاب رشته کنکور اختصاصی فرهنگیان ۱۴۰۳ یکی از مهمترین مراحل ورود به دانشگاه فرهنگیان و معلم شدن برای داوطلبان کنکور است. در فرآیند انتخاب رشته کنکور فرهنگیان داوطلبان پس از شناخت دقیق کلیه رشته های تحصیلی و دانشگاههای مختلف کشور، بر اساس علاقه مندی و توانایی خود، اقدام به انتخاب رشته می نمایند. آنچه در انتخاب رشته کنکور اختصاصی کنکور ویژه فرهنگیان بسیار مهم است، شناخت آینده تحصیلی و شغلی رشته های مختلف است. در ادامه به بررسی نکات مهم در انتخاب رشته میپردازیم، داوطلبان گرامی میتوانند برای داشتن یک انتخاب رشته خوب و دقیق با مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا در تماس باشند تا کارشناسان مرکز انتخاب رشته داوطلبان مورد نظر را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

زمان انتخاب رشته کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ برای نخستین بار به صورت مستقل در اردیبهشت ماه برگزار میشود که دارای شرایط خاصی میباشد که در مقاله مربوطه توضیحات کامل ارائه شده است.

سامانه جامع آزمون سراسري» براي انتخاب کدرشته‌محل‌هاي دانشگاه فرهنگيان به صورت اينترنتي از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸فعال خواهد شد و تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ادامه خواهد داشت.

پيرو انتشار دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو- معلم در دانشگاه فرهنگيان سال ۱۴۰۳ در تاريخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۷، ضمن اعلام اصلاحات جديد به شرح فايل پيوست مربوط به دفترچه راهنماي انتخاب رشته ياد شده، به اطلاع شركت‌‌کنندگان در آزمون‌ اختصاصي پذيرش دانشجو- معلم دانشگاه فرهنگيان مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (۱۴۰۳/۰۳/۱۲) براي انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان اقدام نکرده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده است كه بتوانند تا پايان روز جمعه به تاريخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۸نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند. لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌ مربوط و مندرجات اين اطلاعيه، به درگاه اطلاع‌رساني سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش کشور مراجعه و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسري، نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي در آزمون مذكور اقدام نمايند.
درضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود در دانشگاه فرهنگيان اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۸، نسبت به مشاهده يا ويرايش كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه شایستگی های عمومی و اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | نکات طلایی

نحوه انتخاب رشته کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳

انتخاب رشته کنکور اختصاصی فرهنگیان از طریق سامانه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

مراحل گام به گام انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ به شرح زیر می باشد و در صورت تمایل می توانید برای انجام انتخاب رشته کنکور به صورت کاملا تخصصی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی آرکا تماس حاصل فرمایید.

۱. بررسی وضعیت علمی داوطلب بوسیله ی پیش بینی کنکور اولیه و توجه به درصد دروس تخصصی و نمره کتبی داوطلب

۲. مراجعه به سایت sanjesh.org ، دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و مطالعه دقیق دفترچه

۳. انتخاب و یادداشت رشته محل های مورد نظر

۴. چینش رشته محل ها براساس علاقه و ملاک های مورد نظر دیگر(حداکثر ۷۵ انتخاب)

۵. مراجعه مجدد به سایت سنجش و تکمیل فرم انتخاب رشته

۶. دریافت فایل انتخاب رشته و کد رهگیری

دانلود اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبان گرامی استخدامی دانشگاه فرهنگیان میتوانند از طریق لینک زیر نسبت به دانلود دفترچه به همراه اصلاحات آن اقدام نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور اختصاصی فرهنگیان ۱۴۰۳ | نکات مهم (کلیک نمایید)
دانلود اصلاحات دفترچه انتخاب رشته پذیرش دانشجو -معلم در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ – جدید(کلیک نمایید)

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در همه رشته های دانشگاهی و همچنین رشته های دانشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند، با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور رابطه مستقیمی با آینده شغلی و اجتماعی داوطلب دارد، صفر تا ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور ویژه فرهنگیان و سراسری ۱۴۰۳ در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود.

 

مطالب مرتبط:

مشاهده نتایج رشته های دارای شرایط خاص | فرهنگیان،بقیه اله، صدا و سیما،…..

آرکا مشاوره

کارنامه قبولی شنوایی سنجی دانشگاه دولتی ۱۴۰۲| آخرین قبولی و درصدهای لازم

آرکا مشاوره

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید