مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳| نکات مهم

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳، پس از شرکت در آزمون کتبی مربوطه باید در انتظار شروع فرآیند اعلام نتایج باشند. در هنگام اعلام نتایج  استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اسامی افرادی که حد نصاب علمی لازم را کسب نموده اند تا ۳ برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. سپس پذیرفته شدگان بایستی مدارک لازم را تهیه و در زمان مقرر در اختیار سازمان مذکور قرار دهند و در صورت تایید مدارک شان بایستی خود را آماده شرکت در مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی کنند. نتایج نهایی مبنی بر پذیرش مصاحبه کنندگان در قالب انتشار کارنامه نهایی از سایت ثبت نام آزمون اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

بر اساس انتشار دفترچه ثبت نام استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲، زمان برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲ در ۳۱ فروردین ماه مشخص شده و داوطلبان می توانند بعد از گذشت مدت زمانی از برگزاری آزمون مورد نظر نتایج خود را از طریق سامانه ثبت نام مشاهده نمایند.

پس از برگزاری آزمون استخدامی سازمان مذکور زمان انتشار کارنامه شرکت کنندگان که حدودا پس از گذشت دو ماه از این آزمون است نیز مشخص خواهد شد. بنابراین نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ امروز ۱ خرداد ماه اعلام شد.

در آزمون استخدامی متمرکز سال ۱۴۰۲ سازمان تأمین‌اجتماعی که روز جمعه سی‌ویکم فروردین ماه امسال برگزار شد؛ تعداد ۵۳ هزار و ۸۹۸ داوطلب در سراسر کشور برای استخدام پیمانی در ۴ هزار و ۷۰۷ شغل / محل با یکدیگر رقابت کردند. فرآیند بررسی صلاحیت و تعیین پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون تا سه ماه آینده انجام خواهد شد.

پس از این مرحله، داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب قبولی در آزمون کتبی شده باشند، به صورت ۳ برابر ظرفیت برای بررسی مدارک و مصاحبه فراخوانده می شوند. زمان انتشار نتایج نهایی که لازمه آن تحویل و بررسی مدارک و پس از آن فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ می باشد، برای این آزمون هنوز اعلام نشده است.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به صورت مجازی در سامانه ای که نام نویسی صورت گرفته منتشر و از طریق پیامک یا تماس تلفنی به پذیرفته شدگان صورت می گیرد.

با توجه به اینکه ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir بوده، انتظار می رود نتایج اولیه و نهایی آزمون نیز از طریق همین سایت به داوطلبان اعلام گردد.پس از اعلام نتایج آزمون کتبی داوطلبان می توانند طی مراحل زیر به مشاهده نتایج بپردازند:

  1. ابتدا به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور مراجعه و آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی را انتخاب نموده و بر روی “ورود به صفحه اختصاصی” کلیک کنید.
  2. وارد صفحه اختصاصی شده و گزینه مشاهده نتایج را انتخاب کنید.
  3. در ادامه کادر های خالی را با اطلاعات شخصی خواسته شده پر کرده و روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.با تکمیل این مراحل کارنامه برای شما نمایش داده خواهد شد.
حتما بخوانید:مراحل مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳| آمادگی مصاحبه

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

علاقه مندان به اشتغال در مراکز مختلف سازمان تامین اجتماعی می بایست پس از ثبت نام و مطالعه منابع آزمون در زمان اعلام شده سر جلسه آزمون کتبی حضور یابند . سپس با کسب حدنصاب حداقل ۵۰ درصدی میانگین نمره سه نفر اول آزمون تامین اجتماعی در کد شغل شهرستان خود می توانند خود را برای سایر گزینش های این سازمان، همچون مصاحبه ورودی آماده نمایند.

لازم به ذکر است که آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی زیر نظر سازمان سنجش به صورت هماهنگ در سراسر مراکز استان ها برگزار می شود. هر ساله متقاضیان بسیاری به دلایل مختلف نسبت به نتیجه آزمون یا حتی مصاحبه خود اعتراض دارند که در ادامه به شرح در خصوص اعتراض به نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می پردازیم.

 

در همین راستا شایان ذکر است که هر ساله پس از برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی این سازمان تاریخی را برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی نیز اختصاص می دهند. متقاضیانی که نسبت به جواب استخدامی آزمون تامین اجتماعی خود اعتراضی دارند، می توانند در این بازه زمانی با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی و پروفایل شخصی خود درخواست بررسی مجدد نتیجه آزمون خود را ثبت نمایند. زمان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ نیز همچون سال گذشته مدتی بعد از برگزاری آزمون در سایت hrtc.ir اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳| نکات مهم

نکات مربوط به پذیرش در استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲

توجه به نکات زیر برای آگاهی از نحوه پذیرش و سنجش داوطلبان در فرآیند استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ می تواند کمک کننده باشد.

  • در زمان انتشار کارنامه آزمون کتبی نام کسانی که موفق به کسب حد نصاب لازم شده اند تا ۳ برابر ظرفیت به عنوان پذیرفته شدگان اولیه منتشر می شود. حد نصاب علمی مذکور عبارت است از ۵۰ درصد میانگین امتیاز ۳ نفر برتر در هر شغل که در محاسبه آن اهمیت دروس عمومی به میزان ۴۰ درصد و دروس تخصصی ۶۰ درصد می باشد.
  • پس از انجام جلسات مصاحبه، پذیرفته شدگان را تا یک برابر ظرفیت (یعنی به عنوان نفر اصلی) به واحد گزینش معرفی می کنند. این افراد بر اساس مجموع نمره کل نهایی کسب شده آنان با وزن ۶۰ درصد برای آزمون کتبی و ۴۰ درصد برای مصاحبه تعیین شده و در صورت مساوی بودن نمره چند نفر، اولویت با کسی می باشد که در آزمون کتبی نمره بیشتری را کسب کرده باشد.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

تاثیر سهمیه ۵ و ۲۵ درصدی ایثارگران در کنکور ۱۴۰۳ | نحوه اعمال سهمیه، میزان تاثیر و…

آرکا مشاوره

معرفی کامل رشته کاردرمانی | درآمد، شرایط ثبت نام، مزایا و …

آرکا مشاوره

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید