مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

اعلام نتایج کنکور سراسری1402/آرکا

پس از آن که نتایج اولیه کنکورسراسری اعلام می گردد، کارنامه ای شامل رتبه و تراز اکتسابی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و متقاضیانی که از رتبه و تراز مکتسبه رضایت داشته باشند، نسبت به انجام انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد و سراسری اقدام می کنند. نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی و در دو مرحله اولیه و نهایی در سایت های مخصوص به خود که مجزا از یک دیگرند منتشر می شوند. اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه به نشانی azmoon.org در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مدتی پس از برگزاری کنکور سراسری از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود و هر داوطلب می تواند با توجه به محل و رشته قبولی خود، همراه با مدارک لازم و در تاریخ تعیین شده به دانشگاهی که در آن پذیرفته شده است، مراجعه نماید تا ثبت نام خود را به انجام برساند. لازم است بدانید که نتایج نهایی پذرش متقاضیان در هر یک از رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی این دانشگاه از طریق سایت sanjesh.org اعلام شد.

زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ بدون آزمون هم اکنون در مورخه ۱۰/۰۷/۱۴۰۲ اعلام شده بود اما نتایج کنکور دانشگاه آزاد  همزمان با نتایج دانشگاه سراسری در مورخه ۱۴/۰۷/۱۴۰۲ روز جمعه اعلام شد.

نتایج و جواب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی بهمن در ۸ اسفند ماه توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد به نشان azmoon.org منتشر شد.

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد_ زمان_ نکات مهم

نحوه مشاهده نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

برای مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، داوطلبان می بایست از طریق سایت دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

ابتدا وارد سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir و یا azmoon.org شوید و گزینه “اعلام نتیجه آزمون سراسری ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی” را انتخاب کنید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان و…، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

همه چیز در مورد دانشگاه فرهنگیان | شرایط، نحوه پذیرش و….

آرکا مشاوره

جواب اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲

آرکا مشاوره

معافیت سربازی ۱۴۰۳ | قوانین جدید، شرایط و انواع معافیت، نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید