مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 1402

زمان اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۲ (اولیه) تیر ۱۴۰۲ برای داوطلبان کنکور یکی از سوالات پرتکرار است. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می شود که یکی از آن ها کنکور دی ۱۴۰۱ و دیگری کنکور تیر ۱۴۰۲ می باشد. هم اکنون (۲۷/۰۵/۱۴۰۲) نتایج رتبه های کنکور سراسری ۱۴۰۲ اعلام شده و داوطلبان میتوانند با مراجعه به پروفایل آزمونی خود، رتبه های اکتسابی را مشاهده نمایند.

زمان اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۲ (نهایی)

نتایج نهایی به منظور اعلام وضعیت پذیرش شرکت کنندگان در دانشگاه ها و نتایج انتخاب رشته آن ها می باشد. در ضمن متقاضیان لازم است بدانند که نتیجه پذیرش نهایی هر یک از داوطلبان صرفا در قالب یک کارنامه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

بنابر جدول زمانبندی موجود در دفترچه ثبت نام کنکور زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دی ماه ۱۴۰۱ و تیر ماه ۱۴۰۲ در نیمه دوم مهرماه تعیین شده است. (هم اکنون بامداد روز جمعه مورخه ۱۴ مهر ماه نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد).

 
نتایج کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد | نحوه مشاهده + لینک+ نکات مهم

نحوه مشاهده نتایج کنکور ۱۴۰۲

تنها منبع معتبر و سایت اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ ، سایت سازمان سنجش است. بسیاری از شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری بعد از برگزاری آزمون به دنبال زمان اعلام نتایج می‌گردند و هر خبری که مربوط با این موضوع باشد را دنبال می‌کنند. بهتر است بدانید که لازم نیست سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف را برای پیدا کردن خبری در مورد زمان اعلام نتایج آزمون سراسری چک کنید. تنها کافی است به سایت سازمان سنجش سر بزنید. در زیر می‌توانید مراحل گام به گام نحوه مشاهده نتیجه کنکور ۱۴۰۲ را دنبال کنید.

۱. ابتدا به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org وارد شده و گزینه “سراسری” را انتخاب نمایید.نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 1402

۲. سپس بر روی گزینه “کارنامه اعلام نتایج نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ” کلیک کنید.

این تصویر مربوط به اعلام نتایج کنکور سال قبل است، با این وجود لینک نتایج کنکور ۱۴۰۲ هم به همین شکل خواهد بود. بعد از کلیک کردن بر روی لینک ذکر شده داوطلبان به صفحه ای که می توانید تصویر آن را در زیر مشاهده کنید هدایت خواهند شد. در صفحه پیش رو، مجددا گزینه “کارنامه اعلام نتایج نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (لطفا کلیک کنید)” را انتخاب نمایید.

بعد از وارد کردن شماره ملی با رمز عبور به پروفایل خود هدایت میشوید که در این قسمت میتوانید کارنامه و نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده نمایید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

ثبت نام رشته عمران دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

سامانه نورینو آموزش و پرورش ۱۴۰۲ | دانلود برنامه، ورود به سامانه، امکانات

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید