مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

نقل و انتقالی و مهمانی از دانشگاه آزاد به دانشگاه دولتی ۱۴۰۳| نکات مهم

نقل و انتقالی مهمانی از آراد به دولتی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که علاقه ای به تحصیل در دانشگاه خود ندارند ، می توانند به سایر دانشگاه ها انتقالی بگیرند. شرایط نقل و انتقالات و میهمانی برای دانشجویان دانشگاه آزاد فراهم است ولی باید دارای یکسری شرایط باشند که با درخواست آنها موافقت شود. در ادامه این مطلب به بررسی شرایط و امکان انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه دولتی ۱۴۰۲ می پردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سامانه نقل و انتقال دانشگاه آزاد

درخواست مهمان و نقل و انتقال به صورت اینترنتی و از طریق سایت monada.iau.ir انجام می شود. دانشجویان می توانند درخواست خود را در این سایت ثبت کرده و نتیجه آن را از طریق همین سایت پیگیری کنند.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳

همان طور که ذکر شد، داوطلبانی که قصد دریافت انتقالی دارند، می بایست در موعد مقرر مراحل ثبت نام خود را آغاز نمایند. فرآیند میهمانی و همچنین نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد، معمولا در دو نیمسال اول و دوم و در دو زمانبندی مختلف انجام می شود.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  ۱۴۰۳
نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
ترم اول ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ تا ۱۴۰۳/۰۵/۱۰

شرایط انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه دولتی، پیام نور و غیر انتفاعی

شرایط انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه دولتی، پیام نور و غیر انتفاعی در نظر گرفته شده است. در ادامه، متنی با حفظ معنا و دقت برای شما ارائه می‌شود تا از تشابه با متن اصلی جلوگیری شود:

آن دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد که تقاضای انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه سراسری، پیام نور و غیر انتفاعی را دارند، برای انتقال باید شرایط زیر را داشته باشند:

✔ عدم مشکل در قوانین آموزشی منع تحصیلی.
✔ موافقت واحد مبدأ برای اخذ و ارائه.
✔ موافقت دانشگاه مقصد برای اخذ و ارائه.
✔ عدم مشکل در نظام وظیفه.
✔ تطابق رشته / گرایش و مقطع تحصیلی متقاضی با دانشگاه مقصد.

لطفاً توجه داشته باشید که برای دانشجویان گروه پزشکی، میهمانی و انتقال به سایر دانشگاه‌ها ممنوع است.

 

مهمانی و نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ | شرایط، زمان و نکات مهم (کلیک نمایید)

 

شرایط اختصاصی انتقال و میهمانی از دانشگاه آزاد به دولتی

در ادامه، شرایط و مقرراتی را برای انتقال و میهمانی از دانشگاه آزاد بررسی خواهیم کرد. اگر شرایط عمومی را برآورده کرده‌اید، به دقت این قسمت از مقاله را مطالعه کنید. در این بخش، به بیان ۱۰ ماده اختصاصی پرداخته می‌شود که متقاضیان با داشتن آن‌ها قادر به درخواست انتقال و میهمانی هستند. توجه داشته باشید که فقط با رعایت ضوابط و شرایط ارائه شده در این بخش، درخواست انتقال شما ممکن است پذیرفته شود؛ در غیر این صورت، درخواست شما رد خواهد شد.

به طور خلاصه، دانشگاه آزاد به دانشجویان خود اجازه می‌دهد که در صورت داشتن یکی از ۱۵ مورد اختصاصی که در ادامه آمده است، درخواست انتقال دهند تا پرونده‌شان بررسی شده و در صورت تکمیل بودن، با آن موافقت شود.

صفر تا صد نقل و انتقالی و مهمانی دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ | شرایط، زمان و …(کلیک نمایید)

 

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند. مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

ثبت نام بدون کنکور هنر ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| مهلت، تعداد دفعات ویرایش

آرکا مشاوره

انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۳ |نکات طلایی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید