مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

بارگذاری مدارک استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳|ابتدایی،استثنایی

بارگذاری مدارک استخدامی آموزگاری 1403

افراد پذیرفته شده در مرحله اول استخدامی آموزش و پرورش به منظور انجام امور استخدامی نیازمند بارگذاری مدارک استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳ در سامانه بارگذاری مدارک، به آدرس سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir می باشند. موارد لازم جهت تکمیل و بارگذاری در استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳شامل آپلود دو مدرک تحصیلی آخر داوطلب، درج مشخصات شناسنامه ای و فردی، ثبت اطلاعات تحصیلی و موارد دیگر در زمان مقرر خواهد بود.افراد پذیرفته شده در مرحله اول استخدامی آموزش و پرورش به منظور انجام امور استخدامی نیازمند بارگذاری مدارک استخدامی آموزگاری۱۴۰۳ در سامانه بارگذاری مدارک، به آدرس سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir می باشند. موارد لازم جهت تکمیل و بارگذاری در استخدامی آموزش و پرورش شامل آپلود دو مدرک تحصیلی آخر داوطلب، درج مشخصات شناسنامه ای و فردی، ثبت اطلاعات تحصیلی و موارد دیگر در زمان مقرر خواهد بود.

زمان بارگذاری مدارک استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

بار گذاری مدارک استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳ معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳، جهت مصاحبه آموزگار ابتدایی از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز شد.

سامانه کارا

مهلت بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری ۱۴۰۳

نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ منتشر شد و پذیرفته شدگان این آزمون، جهت انجام مراحل ارزیابی تکمیلی و گزینش می بایست از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه حداکثر به مدت ۴ روز به سایت my.medu.ir  بخش جذب و استخدام (کارا) مراجعه و نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

مراحل ارزیابی تکمیلی و گزینش به شرح زیر می باشد:

  • بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام
  • معاینات پزشکی
  • بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش
  • سنجش و ارزیابی تکمیلی

طبق اظهارات معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش، تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی، بررسی اسناد امتیاز آور و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی متقاضیان بلافاصله پس از اعلام نتایج اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می شود و در صورت تکمیل بودن پرونده، داوطلبان به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می دهند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، فرایند ارزیابی تکمیلی تا پایان اردیبهشت ماه به پایان  می رسد و اواسط خردادماه نیز  اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش صورت می گیرد و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی افزوده می شوند.

وی همچنین زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی را اوایل تیرماه اعلام کرد و گفت: ابلاغ و سازماندهی معلمان جدید در مدارس دوره ابتدایی در تیرماه انجام می‌شود تا برآورد دقیقی از کمبود نیروی انسانی به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان بدست آورده و کمبودها بررسی و معلمان جدید از اول مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

برگزاری دوره‌های مهارت آموزی این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد ماه انجام می‌شود و کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان به صورت فشرده از تابستان آغاز می گردد.

حتما بخوانید:آمادگی مصاحبه ارزیابی شایستگی عمومی و اختصاصی استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳| ابتدایی و استثنایی

لیست مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

بارگذاری مدارک استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ یک فرآیند پس از قبولی داوطلبان در مرحه اول بوده که بایستی به صورت اینترنتی در زمان معین در سایت خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام شود. افراد حاضر در این دوره استخدام نیاز به این داشته تا قبل از آپلود مدارک از هر یک اطلاع داشته تا با آمادگی کامل به انجام این کار بپردازند. بر همین اساس در قسمت زیر در ارتباط با این موضوع توضیح داده شده که قابل مشاهده می باشد.

لیست مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ شامل مشخصات فردی، اطلاعات تحصیلی، موارد مورد نیاز دیگر به مانند آدرس محل سکونت و آپلود مدارک مربوطه خواهد بود. در زیر مدارک لازم برای انجام این کار نام برده شده که بایستی مورد توجه داوطلب قرار گیرد.

اصل و تصویر شناسنامه پدر و فرزندان

اصل و تصویر سند ازدواج برای داوطلبان متاهل (مطابق مفاد دفترچه آزمون)

اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)

اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت)

اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه ۵ درصد ایثارگران

اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان (دانش‌آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده‌اند، می‌باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.)

اصل گواهی مربوط به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و جهادی و … مطابق مفاد دفترچه آزمون

هر یک از مدارک درج و بارگذاری شده توسط داوطلب در ای مرحله مورد بررسی قرار گرفته و در صورت عدم تایید از پذیرش او جلوگیری خواهد شد. انجام این عملیات نیاز به اینترنت داشته و طی آن تنها به صورت آنلاین امکان پذیر خواهد بود. نقص در بارگذاری مدارک موجب ناتمام مانند این رویه خواهد شد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

حتما بخوانید: سامانه جذب و استخدام کارا آموزش و پرورش ۱۴۰۳| نکات مهم

سایت بارگذاری مدارک استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

افراد علاقه مند به استخدام به عنوان هنر آموز، دبیر، آموزگار و سمت های شغلی دیگر در نظر گرفته شده آموزش و پروش نیاز به این داشته تا پس از قبولی در آزمون کتبی در زمان مشخص به ارائه مدارک خود به صورت اینترنتی بپردازند. تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک تنها از طریق سایت آموزش و پرورش امکان پذیر بوده که در زیر به شرح آن پرداخته شده است.

سایت بارگذاری مدارک استخدامی آموزش و پروش ۱۴۰۳ پورتال خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir می باشد که در محیط وب قرار دارد. مخاطبان این سامانه اغلب دبیران، دانش آموزان و اولیا و همچنین داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش می باشند که جهت آپلود مدارک به آن مراجعه می کنند.

نحوه ورود به پورتال وزارت آموزش و پرورش بدین صورت بوده که فرد نشانی مذکور را در مرورگر اینترنتی تلفن همراه یا سیستم رایانه خود وارد کرده تا به صفحه اصلی این بستر اینترنتی وارد شود. همچنین این قابلیت را داشته تا با کلیک بر روی لینک قرار داده شده در زیر به صورت مستقیم به سایت وزارت آموزش و پرورش مراجعه نماید. عملیات رفتن به بستر اینترنتی مای مدیو نیاز به اینترنت داشته و فرد در این روند بایستی اتصال اینترنت به گوشی موبایل یا دستگاه کامپیوتر مورد استفاده خود را بررسی کند

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

انتخاب رشته کنکور زبان ۱۴۰۳|نکات مهم،مراحل

آرکا مشاوره

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناسی دادگستری راه و ساختمان ۱۴۰۲ | دی ماه

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| امور گمرکی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید