مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

بازی گروهی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳| نکات طلایی

بازی گروهی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

هدف از بازی گروهی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ این است که با وسایل و ابزاری های مشخص شده خلاقیت و توانایی های داوطلبان در ساخت یک وسیله به شکل بازی را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند.

در بازی گروهی مصاحبه فرهنگیان باید با هم گروهی های خود یک فعالیت عملی_ بازی مانند درست کردن کاردستی مرتبط با موضوع تدریس را انجام دهید تا خلاقیت، صبوری و نحوه رفتار شما با سایر اعضای گروه توسط ارزیابان مورد بررسی قرار گیرد.

فرآیند مصاحبه و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳، دیگر مثل سال های گذشته نخواهد بود. امسال برخلاف سال های قبل، در بخش مصاحبه اختصاصی تغییرات زیادی داشته است. یکی از تغییرات مهم مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ اضافه شدن بازی گروهی به روند مصاحبه اختصاصی داوطلبان است. لذا با توجه به اهمیت این بخش از مصاحبه داوطلبان در قبولی دانشگاه فرهنگیان، در ادامه به بررسی نکات مهم مصاحبه استخدامی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ میپردازیم.

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط دانشگاه فرهنگیان، بازی گروهی حذف و آیتم تمرین تحیللی و ارائه شفاهی جایگزین شده است، لذه توصیه میشود با کلیک بر روی لینک زیر مقاله پیشنخادی را مطالعه نمایید.

تمرین تحلیلی و ارائه شفاهی در مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳| آخرین تغییرات

بسته آمادگی مصاحبه ارزیابی شایستگی عمومی و اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

با توجه به اینکه در پذیرش نهایی داوطلب مصاحبه ارزیابی شایستگی عمومی و اختصاصی ۲۵ درصد تاثیر قطعی دارد و همچنین دعوت به مصاحبه ۳ برابری توسط سازمان سنجش انجام خواهد شود و ۲/۳ دعوت شدگانه به مصاحبه بایستی حذف شوند بسته ای تحت عنوان آمادگی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ توسط کارشناسان و مشاوران مرکز آرکا تهیه شده است که شامل تمامی موارد بالا از قبیل: تهیه مدارک، مهمترین مستندات قابل ارائه در روز مصاحبه،بررسی مدارک، نحوه پوشش، زبان بدن، آمادگی سوالات عمومی، روانشناسی، احکام، سیاسی، اجتماعی، مسائل روز، معاینات پزشکی، تحقیقات محلی، بحث گروهی، بازی رایانه ای، بازی گروهی، آموزش تدریس در روز مصاحبه، تجربیات داوطلبان سال های گذشته، نکات طلایی آمادگی مصاحبه، فرم های پزشکی و اعلام آمادگی مصاحبه، نمونه سناریو های لو رفته مصاحبه سال های گذشته و….. میباشد که داوطلبان گرامی میتوانند از طریق لینک زیر آن را تهیه نمایند. با تهیه فایل زیر، دیگر نیازی به هزینه های اضافی و …. نخواهید داشت.

دانلود فایل آمادگی مصاحبه ارزیابی شایستگی عمومی و اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ (کلیک نمایید)

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

آمادگی مصاحبه مربی پرورشی ۱۴۰۳| معلم پرورشی ، مشاغل کیفیت بخشی

آرکا مشاوره

ترمیم نمرات نهایی یا ترمیم معدل ۱۴۰۲ | شرایط و مدارک لازم….

آرکا مشاوره

کارنامه و تراز نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۳ رشته انسانی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید