مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

برنامه جدید امتحانات نهایی ۱۴۰۳| تمامی پایه و رشته ها

برنامه جدید امتحانات نهایی 1403

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای برنامه جدید امتحانات نهایی ۱۴۰۳ دوره متوسطه مدارس را اعلام کرد که در این اطلاعیه ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت رئیس جمهور محبوب، مردمی، عالم و مجاهد حضرت آیت الله رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان همچنین نظر به اعلام ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدای خدمت مبنی بر لغو شدن همه امتحانات دانش‌آموزان تا پایان هفته جاری، به اطلاع می‌رساند؛ تقویم جدید آزمون‌های نهایی دوره متوسطه مدارس به شرح جداول زیر است:

در چه مقاطعی امتحانات نهایی ۱۴۰۳ برگزار می شود؟

در سال ۱۴۰۳ امتحانات نهایی برای مقاطع دهم و یازدهم و دوازدهم برگزار می گردد. دانش آموزان پایه نهم باید انتخاب رشته کرده و در صورت موفقیت در امتحانات نهایی می توانند وارد رشته مورد نظر خود بشوند. دانش آموزان پایه دوازدهم نیز در آستانه دریافت مدرک دیپلم هستند و در صورت قبولی در امتحانات نهایی دی و خرداد موفق به دریافت مدرک دیپلم خود خواهند شد.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | نکات مهم

 

برنامه جدید امتحانات نهایی اعلام‌ شد

برنامه جدید امتحانات نهایی اعلام‌ شد

برنامه جدید امتحانات نهایی 1403

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳[ زمان، نحوه، معدل، نکات مهم و ….]

آرکا مشاوره

کارنامه قبولی فوریت های پزشکی دانشگاه دولتی ۱۴۰۲| آخرین قبولی و درصدهای لازم

آرکا مشاوره

مهلت مجدد انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید