مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

تاریخ دریافت كارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی دبیری وزارت آموزش و پرورش

آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش 1402

داوطلبان واجد شرایطی که در موعد مقرر ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را انجام داده اند، باید خود را برای شرکت در آزمون کتبی آماده کنند. یکی از اقداماتی که باید قبل از زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ انجام دهند، دریافت کارت ورود به جلسه آن است. در صورت وجود هرگونه اشکال در کارت ورود به جلسه داوطلبان باید به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه نموده و به رفع نواقص موجود در کارت خود بپردازند.

زمان و جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری ۱۴۰۲

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع‌رساني این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و …) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و …) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين‌شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سيستم پاسخگويي اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت‌نام اقدام نمايد. لازم به ذكر است اين امكان براي داوطلبانی فراهم است كه در سيستم پاسخگويي عضو باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی كه اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام نمايند.
ب) درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، متقاضيان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
۱- چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲ ،۴، ۵، ۶، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۶، ۱۷ و ۲۱ (شامل : نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملي سهميه ۵ درصد ايثارگران، اشتغال تمام وقت برای تخفیف ِسنی «موضوع تبصره ۲ ماده واحده نحوه جذب منابع انساني در مشاغل آموزشي و تربيتي وزارت آموزش و پرورش مصوب جلسه ۸۳۳ مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۷شوراي عالي انقلاب فرهنگي»، مشمول حافظان قرآن درجه ۱ تا ۵، تاريخ فارغ التحصيلي، معدل و وضعیت تاهل) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۲منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org قسمت ويرايش اطلاعات مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نماييد و در صورتي كه نسبت به بندهاي ۳، ۸ و ۹ (جنس، معلوليت و شدت معلوليت) مغایرتی مشاهده نموديد ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نماييد.
تذكر مهم: هيچ گونه ويرايشي درخصوص سهميه ۲۵ درصد ايثارگران (بند ۱۰ كارت شركت در آزمون) انجام نمي‌شود.
۲- چنانچه كارت شركت در آزمون شما فاقد عكس است و يا عكس روي كارت اشكالاتي از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس دارد، می‌بایست ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، ۲ قطعه عكس ۴ ×۳ و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نماييد و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف شود، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي خواهد شد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضي براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

ممکن است برخی از داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود متوجه مغایرت اطلاعات درج شده با هویت و مشخصاتشان شوند. در این صورت افراد می توانند با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ که در مراکز استان های سراسر کشور مستقر اند، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

البته اصلاح یک سری از این مشخصات همچون اطلاعات شناسنامه ای، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، تاریخ و معدل فارغ التحصیلی و… به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است و می توانید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، اطلاعات مذکور را ویرایش نمایید. برای تصحیح و ویرایش مشخصاتی مثل جنسیت، معلولیت، مقطع و عنوان رشته تحصیلی باید از طریق باجه های رفع نقص جهت برطرف کردن ایرادات اقدام نمایید.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص

تاریخ مراجعه به نماینده سازمان سنجش در محل های رفع نقص کارت شرکت در آزمون به طور معمول چه به صورت اینترنتی و چه حضوری، در بازه زمانی شروع صدور کارت و تا روز برگزاری آزمون می باشد. برای آزمون آموزگاری ابتدایی و استثنایی زمان مراجعه حضوری به مراکز رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۱۴۰۲ که حضور نماینده سازمان به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۱ صبح از ساعت ۸:۳۰ الي ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الي ۱۸:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. داوطلبانی كه براساس توضيحات بند «ب» لازم است به نماينده رفع نقص كارت مراجعه نمایند

آدرس باجه های رفع نقص

مکان هایی که سازمان سنجش برای رفع نواقص احتمالی مندرجات کارت ورود به جلسه در نظر گرفته است، مراکز استان ها می باشند. در ادامه آدرس باجه های رفع نقص آزمون دبیری آموزش و پرورش مندرج شده است.

دانلود جدول آدرس رفع نقص آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

جدول شهرهای محل برگذاری آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش

در ادامه برای دسترسی راحت داوطلبان گرامی لیست شهرهای محل آزمون استخدامی دبیری قرار داده شده است. برای دانلود بر روی لینک مشخص شده کلیک نمایید.

دانلود محل آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

انتخاب رشته کنکور زبان ۱۴۰۳|نکات مهم،مراحل

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| برق، ماشین و تاسیسات کارخانجات

آرکا مشاوره

مشاهده سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| دی ماه، کانون، کلیه رشته ها

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید