مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1403

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ فرصت مجددی می‌باشد که سازمان سنجش در اختیار داوطلبانی که نتوانسته اند در مهلت مقرر، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند، قرار می دهد. معمولا یک الی دو روز پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری، لینک انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org فعال شده و شرکت کنندگانی که مجاز به انجام این فرآِیند شده باشند، می بایست در بازه زمانی مشخص شده به صفحه کاربری خود مراجعه کرده و کد رشته های انتخابی مورد نظر را در فرم اینترنتی انتخاب رشته درج نمایند. موعد مقرر شده برای انتخاب رشته ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه از سایت مربوطه اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از طریق سامانه azmoon.iau.ac.ir، اقدام به پذیرش دانشجو به صورت با کنکور و بدون کنکور(استعداد درخشان) می نماید که البته دارای زمان بندی جداگانه ای نیز برای نام نویسی می باسد.

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری در تاریخ ۸ خرداد ماه صورت گرفت و لینک انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از ۱۲ الی ۱۶ خرداد ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org فعال می شود و شرکت کنندگانی که مجاز به انجام این فرآِیند شده باشند، می بایست در بازه زمانی مشخص شده به صفحه کاربری خود مراجعه کرده و کد رشته های انتخابی مورد نظر را در فرم اینترنتی انتخاب رشته درج نمایند.

مهلت اولیه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
رویداد زمان
انتخاب رشته کارشناسی ارشد با کنکور ۱۲ الی ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
حتما بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳| سراسری

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

پيرو انتشار دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون كارشناسي‌ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۳ در تاريخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱، ضمن اعلام اصلاحات جديد بشرح فايل پيوست مربوط به دفترچه راهنماي انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ياد شده مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (۱۴۰۳/۰۳/۱۶) براي انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده است كه بتوانند تا پايان روز يکشنبه به تاريخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و مندرجات اين اطلاعيه، به درگاه اطلاع‌رساني سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي در آزمون مذكور اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي اقدام نکرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۰، نسبت به مشاهده يا ويرايش كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند. 

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

 

مطالب مرتبط:

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ | نحوه دریافت، ویرایش اطلاعات و نکات مهم

آرکا مشاوره

سایت سازمان سنجش کشور sanjesh.org | ورود به سامانه

آرکا مشاوره

صفر تا صد مرخصی تحصیلی دانشگاه ۱۴۰۳ | تمام مقاطع و دانشگاه ها، آزاد، دولتی، پیام نور…

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید