مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

تمدید مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403

تمدید مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳، خبری خوب برای متقاضیان جا مانده از ثبت نام میباشد. کنکور سراسری ۱۴۰۳ دو بار و در ماه های اردیبهشت و تیر برگزار خواهد کرد. مهلت ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری و همچنین دانشگاه فرهنگیان از ۵ تا ۱۱ آذر ماه سال جاری در نظر گرفته شده است. علاوه بر این سنجش مهلت مجددی به عنوان آخرین فرصت برای جاماندگان کنکور ۱۴۰۳ در نظر می گیرد. متقاضیان کنکور ۱۴۰۳ در مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳​ فرصتی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود بدست می آورند.

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

از سال گذشته کنکور سراسری در دو بازه زمانی برگزار شد و لینک مربوط به “ثبت نام کنکور سراسری” آن فعال شده تا متقاضیان شرکت در کنکور سراسری بتوانند در هر دو نوبت در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام به نام نویسی کنند. همچنین مطالعه مقاله کد سوابق تحصیلی در خصوص تکمیل کادر مربوطه به اطلاعات تحصیلی دوره دانش آموزی در فرم ثبت نام کنکور، بسیار کمک کننده خواهد بود.
مهلت ثبت نام آزمون نوبت اول

زمان ثبت نام کنکور که از ۵ تا ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده، فرصتی است تا متقاضیان علاقه مند و واجد شرایط ثبت نام کنکور با نام نویسی و شرکت در این آزمون، شانس خود را امتحان کرده تا بتوانند به رویای تحصیل در رشته مورد نظرشان، دست یابند. بدین سبب، داوطلبان می بایست در زمان مشخص شده به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org جهت نام نویسی در این آزمون مراجعه کنند.
مهلت ثبت نام آزمون نوبت دوم

شرکت کنندگان آزمون سراسری اردیبهشت، می توانند در کنکور سراسری تیر ماه سال ۱۴۰۳ نیز، نام نویسی کرده و با دیگر شرکت کنندگان این آزمون به رقابت بپردازند. بدین لحاظ متقاضیان می بایست در زمان ثبت نام کنکور ( از ۷ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳)، مدارک ثبت نام کنکور را آماده کرده و سپس نسبت به نام نویسی خود در سایت sanjesh.org اقدام نمایند.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ با تاثیر ۵۰% معدل کتبی

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

سازمان سنجش هر سال بعد از اتمام زمان قانونی ثبت نام کنکور سراسری، مهلت چند روزه ای در اختیار متقاضیان قرار می دهد و زمان ثبت نام را چند روز تمدید می کند تا افرادی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام نشده و یا اطلاعات خود را ویرایش نکردند در این زمان بتوانند وارد سایت سنجش شده و اقدامات لازم برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ را انجام دهند. مهلت ثبت نام در نوبت اول کنکور سراسری و همچنین کنکور ویژه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ از امروز مورخه ۱۲ آذرماه تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.

پيرو اطلاعيه تاريخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶و انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسري سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌تاريخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در اين آزمون مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن‌دسته از متقاضياني كه تا اين تاريخ (۱۴۰۳/۰۱/۱۲) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده است كه تا روز پنج‌شنبه به‌تاريخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶نيز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمايند. 
لذا متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و اطلاعيه مذکور با فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.
ضمناً آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

پيرو اطلاعيه‌هاي تاريخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶و ۱۴۰۳/۰۱/۱۲و همچنین انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسري سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌تاريخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در اين آزمون مي‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاريخ تعيين شده (۱۴۰۳/۰۱/۱۶) به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار ترتيبي اتخاذ شده است كه از روز چهارشنبه به‌تاريخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ لغايت روز پنجشنبه به‌تاريخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ نيز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمايند. 
لذا داوطلبان مي توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعيه‌هاي مذکور که از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام نمايند. لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه شایستگی های عمومی و اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | نکات طلایی

اطلاعیه ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شركت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگيان مي‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر (از تاريخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵لغايت ۱۴۰۲/۰۹/۱۵) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، امکان ثبت‌نام با تاخير براي اين‌دسته از داوطلبان از روز دوشنبه به تاريخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ لغايت روز سه‌شنبه به تاريخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org فراهم خواهد شد. 
لذا داوطلبان مي توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعيه‌هاي تاريخ پنجم، نهم و یازدهم آذر ماه سال جاری که از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند. لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. 
ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در اين آزمون ثبت‌نام نموده‌اند نیز امکان ویرایش اطلاعات در بازه زماني فوق میسر است.
یادآوری می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگيان در روزهای پنجشنبه و جمعه به تاريخ ۰۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷برگزار خواهد شد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

اگر فردی در مراحل زمان اولیه، تمدید مهلت و مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات فردی خود را به اشتباه در فرم نام نویسی وارد کرده باشد و پس از بررسی مدارک توسط سازمان سنجش مغایرت آن ثابت شود، داوطلب در هر مرحله از آزمون که باشد، بی قید و شرط از ادامه فرآیند محروم خواهد شد. به همین دلیل سازمان سنجش هر ساله فرصت های متعددی در اختیار داوطلبان خود قرار می دهد که در صورت وجود خطاهای اطلاعاتی هر چه سربع تر نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری خود و تحصحیح آن اقدامات لازم را انجام دهند. متقاضیان به منظور انجام این امر، می بایست پس از ورود به سایت سازمان سنجش به سامانه مربوطه وارد شده و اطلاعات اشتباه را تصحیح نمایند.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور انسانی اردیبهشت ۱۴۰۳ + فرهنگیان

آرکا مشاوره

انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه دانشگاه شاهد ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید