مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

شروع ثبت نام آزمون تامین اجتماعی ۱۴۰۳| استخدامی، دفترچه، نحوه ثبت نام

ثبت نام تامین اجتماعی 1403

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ به منظور تکمیل نیروی انسانی متخصص در حوزه های کاری مختلف این سازمان برگزار می شود. داوطلبان واجد شرایط و علاقه مند به استخدام سازمان تامین اجتماعی می توانند در تاریخ معین شده به سایت ثبت نامی مراجعه کرده و در این آزمون نام نویسی کنند. داوطلبان شرکت در این آزمون استخدامی پیش از اقدام به ثبت نام باید تمامی بخش های این دفترچه را به صورت کامل مطالعه کنند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی در این آزمون شرکت کنند. آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ، به دو صورت استانی و کشوری برگزار می شود که در ادامه این مقاله، توضیحات کاملی درباره برگزاری این آزمون ها، و همچنین شیوه و راهنما دانلود دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ آورده شده است.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ زیر نظر سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود. معمولا در هر دوره از برگزاری این آزمون استخدامی، پس از اعلام نیاز و تدوین دستورالعمل استخدام توسط سازمان تامین اجتماعی، جزئیات زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از سوی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir تعیین و به داوطلبان ابلاغ می شود.

در سال جاری ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی آغاز شده و داوطلبان می توانند از ۲۶ بهمن تا ۶ اسفندماه برای ثبت نام در این آزمون به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند. همچنین زمان ثبت نام این آزمون تا ۱۳ اسفندماه تمدید شده است. 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می شود که مراحل نام نویسی آن به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا به سایت سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کرده آزمون سازمانی تامین اجتماعی را انتخاب نموده و بر روی “ورود به صفحه اختصاصی” بزنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

  • وارد صفحه اختصاصی آزمون شده و شروع ثبت نام را برگزینید.
مرحله دوم ثبت نام آزمون تامین اجتماعی
  • روی گزینه پرداخت هزینه کلیک نمایید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

  • پس از پر کردن فیلدهای مربوطه گزینه پرداخت هزینه را برگزینید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

  • اطلاعات کارت بانکی خود را درج نموده و با پرداخت هزینه را نهایی کنید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

  • پس از پرداخت هزینه به صفحه اول بازگشته و اینبار ثبت نام در آزمون را انتخاب کنید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

  • سپس کدملی و توکن پرداخت را که در مراحل قبل دریافت کرده بودید وارد نموده و گزینه ثبت نام را بزنید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

در پایان مراحل نام نویسی، سامانه یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می دهد که ضروری است آن را تا مرحله اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی نزد خود نگه دارید.

دانلود دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

همان طور که در بخش های قبلی توضیح داده شد آزمون استخدامی تامین اجتماعی، به دو صورت استانی و سراسری برگزار می شود. پیش از شروع مهلت ثبت نام هر دو آزمون، دفترچه منتشر می شود که تمامی اطلاعات لازم برای شرکت در این آزمون، در این دفترچه درج شده است. آزمون های استخدامی استانی تامین اجتماعی، از طریق مجموعه ایران آزمون برگزار می شود. دفترچه آزمون استخدامی استانی تامین اجتماعی نیز از طریق سایت ایران آزمون قابل مشاهده است.

متقاضیان شرکت در این آزمون، با مراجعه به این وبسایت می توانند دفترچه آزمون استخدام تامین اجتماعی را مشاهده و دانلود کنند. در ادامه این قسمت لینک دانلود این دفترچه آمده است.

به غیر از برگزاری آزمون به شکل استانی، سازمان تامین اجتماعی، آزمونی را نیز به صورت سراسری برگزار می کند. متقاضیان از سرتاسر کشور، می توانند در این آزمون شرکت کنند. آزمون سراسری استخدامی سازمان تامین اجتماعی، توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می شود. دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سراسری نیز از طریق وبسایت همین سازمان قابل مشاهده است. در ادامه این بخش، لینک دریافت دفترچه راهنمای آزمون استخدام تامین اجتماعی آمده است.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ (کلیک نمایید)

دانلود اصلاحیه دفترچه ۱

دانلود اصلاحیه دفترچه ۲

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ باید دقت داشته باشند که برای نام نویسی و پذیرش نهایی در این آزمون باید تمامی قوانین تعیین شده را رعایت کرده و واجد شرایط اعلام شده برای استخدام در این سازمان باشند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سراسری سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که رعایت تمامی این شرایط برای ثبت نام آزمون لازم است. در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سراسری دوره جاری ارائه شده است.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

 

دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

اعتقاد و التزام عملی به نظام و قانون اساسی کشور

دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم

رعایت شرایط احراز تحصیلی (تجانس رشته و مقطع تحصیلی) برابر با شرایط هر رشته شغل

شرایط اختصاصی

 

داوطلبان با اطلاع از مقاطع و رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی مندرج در دفترچه استخدامی سازمان تامین اجتماعی می توانند در صورت داشتن شرایط ذکر شده در آزمون مذکور شرکت کنند و باید توجه داشته باشند که این اطلاعات به صورت کامل و مشخص، در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد. (اگر در شرایط احراز هر یک از مشاغل، رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد، صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده است.)

  • دارا بودن حداقل ۲۰ سال تمام
  • دارا بودن حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ا ی
  • دارا بودن حداکثر ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکترای تخصصی پزشکی
  • مدرک تحصیلی معتبر که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.
  • ارائه گواهی انجام خدمات قانونی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان بهداشتی و درمانی
  • مدرک تحصیلی داوطلبان صرفا بایستی بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی ذکر شده در دفترچه خواهد بود
  • میزان تعهد ۵ ساله در صورت پذیرش در شهر مورد تقاضای آزمون
  • در صورت داشتن معافیت پزشکی و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه و پس از تایید واحد طب کار مبنی بر توانایی انجام امور مربوط در عناوین شغلی مورد تقاضا

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شورای حل اختلاف ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

مشاهده نتایج آزمون استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۳| امور تربیتی، مشاوره، تربیت بدنی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید