مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۳-۱۴۰۲ | شرایط، زمان و نحوه ثبت نام

متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم در تهران هستند. باید در آزمونی که هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود، شرکت کنند. نام نویسی و برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری انجام می شود. اما متقاضیان موظف هستند که مراحل نام نویسی خود را از طریق سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی انجام دهند.

طی سال های اخیر تغییراتی در روند برگزاری آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم ایجاد شده است. در سال‌های گذشته متقاضیان برای ورود به مدارس نمونه‌دولتی در سراسر کشور در مقطع هفتم، باید در آزمونی که توسط وزارت آموزش و پرورش با عنوان آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم برگزار می شد، شرکت می کردند. طی سال های اخیر آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم حذف شده است و مدیریت آن ها به هیات امنایی تغییر پیدا کرده است.

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزان پایه ششم برای ورود به پایه هفتم باید به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و بدون نیاز به ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نام نویسی شوند.

شرایط ثبت نام پایه ششم به هفتم آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۳-۱۴۰۲

دارا بودن تابعیت ایرانی

کسب مقیاس خیلی خوب در همه دروس و یا حداکثر یک مقیاس خوب در یکی از دروس نیمسال اول پایه ششم ابتدایی

کسب مقیاس خیلی خوب در یکی از دروس و یا حداکثر یک مقیاس خوب در یکی از دروس نیمسال دوم پایه ششم ابتدایی

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مدارس نمونه دولتی یکی از برترین مدارس کشور است که هر ساله به جذب دانش آموزان با استعداد و واجد شرایط می پردازد. داوطلبان برای ورود به این مدارس باید در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده و نمره حدنصاب آن را کسب نمایند.

شرایط ثبت نام پایه ششم به هفتم آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۳-۱۴۰۲

ثبت نام نمونه دولتی تهران

داشتن تابعیت ایرانی (البته دانش آموزان غیرایرانی هم می توانند تحت شرایط خاص در آزمون ثبت نام کنند.)

اشتغال به تحصیل در پایه نهم متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان می توانند تنها یک رشته تحصیلی از شاخه نظری در فرم تقاضانامه خود انتخاب نمایند.

کسب حداقل معدل کتبی ۱۷ در پایه نهم سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

امکان ثبت تنها یک دبیرستان و هنرستان از شاخه های فنی و حرفه ای در فرم تقاضانامه نام نویسی آزمون وجود دارد.

دانش آموزان عشایری به دلیل کوچ رو بودن، در هر مدرسه ای از استان خود مجاز به ثبت نام خواهند بود.

رقابت برای ورود به هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی در بین دانش آموزان شهر و یا شهرستان بدون ملاک قرار دادن منطقه یا ناحیه انجام می پذیرد.

به دلیل عدم برگزاری آزمون مجزا برای دانش آموزانی که در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند، لذا برای شرکت در این آزمون می بایست در موعد مقرر نسبت به ثبت نام خود در استان مورد نظر اقدام نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

متقاضیان آزمون نمونه دولتی برای انجام و طی مراحل نام نویسی اینترنتی در سایت نام نویسی نمونه دولتی دوره اول دبیرستان استان محل زندگی خود، به برخی مدارک ثبت نام نمونه دولتی تهران به شرح موارد زیر نیاز دارند:

❌یک قطعه عکس ۴*۳

❌ رسید پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی دولتی نهم به دهم

❌نام و نام خانوادگی دانش آموز

❌ شماره شناسنامه و کد ملی دانش آموز

❌اطلاعات شناسنامه ای پدر

❌معدل نهایی پایه هشتم

❌معدل نهایی نیمسال اول پایه نهم

❌نام و کد مدرسه تحصیل کنونی

❌نام و کد استان تحصیل کنونی

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از آنجایی که لینک ثبت نام موجود در سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی، تنها در بازه زمانی معین شده جهت نام نویسی فعال می باشد؛ به همین جهت اطلاع از زمان ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی دارای اهمیت زیادی می باشد. با توجه به اخبار منتشر شده، داوطلبان می بایست از روز شنبه ۱۵ فروردین لغایت ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ اقدام به ثبت نام نمایند. البته ممکن است تاریخ ذکر شده برا

ی بازماندگان از نام نویسی تمدید گردد که در این صورت،اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

شایان ذکر است که آزمون مدارس نمونه دولتی مختص داوطلبان مقطع متوسطه دوم است و دانش آموزان متوسطه اول بدون شرکت در آزمون و از طریق استناد به کارنامه و پیشینه تحصیلیشان ارزیابی می گردند.

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی تهران

ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران 1402

ثبت نام آزمون نمونه دولتی مطابق روال قبل اینترنتی بوده و هر یک از ها سایت مختص خود را جهت ثبت نام خواهند داشت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران نیز طبق سنوات گذشته صرفا از سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران به نشانی nemoone.medu.ir انجام خواهد شد ضمنا لازم به ذکر است سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی  فعلا از سامانه – nemoone.medu.ir می باشد و امکان دارد سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تغییر کند.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تهران

همانند ثبت نام در بازده زمانی تعیین شده صورت میگیرد که داوطلبان باید پیگیر زمان اعلام نتایج باشند و در صورت قبولی اقدام به ثبت نام مدارس نمونه دولتی کنند. کارشناسان ایران تحصیل همواره در خدمت شما برای راهنمایی شما عزیزان هستند. درصورت اطلاع از نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شیراز میتوانید با کارشناسان مدارس نمونه دولتی آرکا ، تماس حاصل فرمایید.

مراحل ثبت نام و ورود به مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تهران

با توجه به عدم آشنایی برخی از دانش آموزان و اولیا گرامی با نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران اهمیت بالا در صحیح وارد شدن اطلاعات دانش آموزان و محدودیت زمانثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرج مراحل و روند ثبت نام را شرح می دهیم :

مرحله اول جهت ورود به مدارس نمونه دولتی تهران داشتن شرایط ورود به مدارس نمونه دولتی است.

در مرحله دوم دانش آموزانی که واجد الشرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران از طریق سامانه ثبت نام در آزمون ثبت نام می کنند.
سومین مرحله دریافت کارت حضور در جلسه امتحان نمونه دولتی گرگان است که از طریق سامانه ثبت نام مذکور ( nemoone.medu.ir ) انجام خواد شد.
شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی تهران در موعدد مقرر .

مرحله پنجم اعلام نتایج قبولی آزمون مدارس نمونه دولتی تهران می باشد ضمنا داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند می بایست به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و نتایج آزمون نمونه دولتی را مشاهده کرده و کارنامه آزمون نمونه دولتی را مشاهده کنند.

مراجعه حضوری به مدارس نمونه دولتی

تذکر ۱ : داوطلبانی که اسامی آن ها در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی تهران منتشر شده باشد امکان ثبت نام آن ها در صورت وجود ظرفیت خالی انجام خواهد شد.

تذکر ۲ : کلیه دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی تهران قبول شده اند جهت ثبت نام نهایی می بایست با توجه به آدرس مدارس نمونه دولتی تهران در زمان مقرر در مدارس حاضر شوند در غیر این صورت ثبت نام وی لغو خواهد شد.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاهی و مدارس، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

انتخاب رشته کنکورتجربی ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

لیست مدارس بزرگسالان تهران | نکات مهم

آرکا مشاوره

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی اردیبهشت ۱۴۰۳| فرهنگیان

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید