مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

حذف درخواست مجوز انتخاب واحد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهران

طبق بخشنامه جدید انتخاب واحد دانشگاه آزاد، دانشجویان قبل از انتخاب واحد در سامانه آموزشیار می بایست مجوز انتخاب واحد خود را دریافت کنند و بعد از دریافت مجوز نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند. اگر درخواست مجوز انتخاب واحد ترم تابستان داده بودید اما به هر دلیلی از انتخاب واحد منصرف شده و انتخاب واحد انجام نداده‌اید، تا این لحظه درخواست‌ها توسط سیستم حذف نشده و بهتر است هر چه زودتر برای حذف مجوز انتخاب واحد اقدام کنید تا در انتخاب واحد ترم مهر با مشکلی مواجه نشوید.

مجوز انتخاب واحد دانشگاه آزاد چیست ؟

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید در هر ترم تحصیل انتخاب واحد خود را انجام دهند و مشخص کنند که در ترم جاری کدام واحدهای درسی را خواهند گذراند. برای انجام انتخاب واحد دانشگاه آزاد، نیاز به دریافت مجوز می باشد و در صورت عدم دریافت مجوز، دانشجو امکان ورود به سیستم انتخاب واحد را نخواهد داشت.

دانشجویان برای دریافت مجوز انتخاب واحد دانشگاه آزاد باید به سایت آموزشیار مراجعه نمایند. در این سامانه، لیست دروس ارائه شده برای هر ترم قرار داده شده است و دانشجو پس از مشاهده دروس و رعایت دروس پیش نیاز و هم نیاز، می بایست به ثبت درخواست مجوز خود اقدام کند.

مجوز انتخاب واحد دانشگاه آزاد _ نحوه دریافت مجوز _ نکات مهم

در صورت انصراف از انتخاب واحد ترم تابستان تکلیف شهریه پرداختی چه می‌شود ؟

در صورتی که شهریه را پرداخت کرده باشید و بعد از پرداخت شهریه یا انجام انتخاب واحد، از انتخاب واحد منصرف شدید و تمامی واحدهای اخذ شده را حذف کرده‌اید، باز هم این احتمال وجود دارد که سیستم به صورت خودکار درخواست‌ها را حذف نکند و دانشجو باید برای حذف مجوز اقدام کند و در صورت حذف درخواست مبلغ شهریه‌ی اعمال شده (نصف شهریه ثابت) لغو گردد و مبالغ پرداختی نیز به صورت بستانکار در تراز مالی ثبت شود.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سلماس سال تحصیلی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی اردیبهشت ۱۴۰۳ + فرهنگیان

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید