مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود دفترچه ثبت نام با و بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| تمامی مقاطع

دانلود دفترچه دانشگاه آزاد

پذیرش در رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۳ شرایط و قوانینی دارد و تمامی افرادی که بخواهند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند باید این شرایط را دارا باشند. لیست این شرایط در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۳ مشخص شده است. افرادی که این شرایط را دارند می ‌توانند در موعد زمانی مشخصی که دانشگاه آزاد اعلام می ‌کند، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد سال ۱۴۰۳ را انجام دهند و فرم دانشگاه آزاد را پر کنند. بهتر است به این منظور تمامی اطلاعات مورد نیاز، علی ‌الخصوص معدل دیپلم به درستی وارد شود و هر گونه مغایرتی در اطلاعات، مسئولیتش بر گردن خود داوطلبان است و در صورت مغایرت اطلاعات، یا عدم صحت آن ها، این افراد نمی توانند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند.برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد سال ۱۴۰۳ لازم است از زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد سال ۱۴۰۳ و نحوه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد سال ۱۴۰۳ نیز اطلاعات کافی را داشته باشید که به داوطلبان گرامی توصیه میشود برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد ۱۴۰۳ بپردازید و برای یافتن پاسخ های خود میتوانید از طریق تماس تلفنی با مرکز مشاوران آرکا در ارتباط باشید.

حتما بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم
عناوین اصلی مقاله پنهان

دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد، لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ هم فعال می شود و داوطلبان باید پس از مطالعه قسمت های مختلف دفترچه نسبت به ثبت نام براساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۳ خود اقدام نمایند.

 

دانلود دفترچه ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳(به محض انتشار فعال خواهد شد)

دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

سال جاری نیز با توجه به رویه هر ساله دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد از همزمان با آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ منتشر می شود. توصیه می شود داوطلبان پیش از ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام بدون ازمون مربوط به مقطع خود را به دقت مطالعه نموده و مراحل ثبت نام به دقت انجام دهند.

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد ۱۴۰۳(به محض انتشار فعال خواهد شد)

دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبان با مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم ۳ ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در ثبت نام رشته های این مقطع شرکت نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳(به محض انتشار فعال خواهد شد)

دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانش آموختگان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم ۳ ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی مجاز به انتخاب رشته از میان رشته محل های مقطع کاردانی ناپیوسته هستند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳(به محض انتشار فعال خواهد شد)

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی)

دانلود دفترچه انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ (به محض انتشار فعال خواهد شد)

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

تاثیر معدل در کنکور فنی حرفه ای | شرط معدل

آرکا مشاوره

مهمترین تغییرات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

آرکا مشاوره

انتخاب رشته حضوری کنکور ۱۴۰۳در گنبد کاووس| کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان

آرکا مشاوره

۲ دیدگاه

نیکی ۱۴۰۲-۰۶-۰۸در ۰۳:۴۱

سلام . من اگر در کنکور ارشد مشاوره . زبان را صفر درصد بزنم ولی بقیه دروس را بین ۸۰تا۱۰۰درصد بزنم ، آیا دولتی روزانه یا شبانه یکی از دانشگاههای تهران یا نهایتاً تنها شهری که حاضرم بخاطرش از تهران خارج بشم ، روزانه یا شبانه دانشگاه اصفهان هستش ، آیا اگر انگلیسی را صفر درصد بزنم ولی تمامی باقی دروس را بین ۸۰تا۱۰۰درصد بزنم میتونم روزانه یکی از دانشگاههای تهران یا نهایتاً روزانه دانشگاه اصفهان ، یکی از گرایش های مختلف رشته ارشد مشاوره را قبولی بیارم ؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۰۶-۰۸در ۱۲:۴۶

سلام….اگه بین ۸۰ تا ۱۰۰ بزنید خیلی باید امیدوار باشید.

پاسخ

دیدگاهی بنویسید