مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی ۱۴۰۳| نکات مهم

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی 1403

سوالات و پاسخنامه آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی سال ۱۴۰۳ که در مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ برگزار شد، در این صفحه معرفی شده است.

سازمان آموزش و پرورش در راستای تامین معلم جهت آموزش در مقطع ابتدایی اقدام به برگزاری استخدامی در راستای جذب افراد توانمند، جهت فعالیت در این زمینه می کند. داوطلبان علاقه مند به پذیرش به عنوان آموزگار مقطع ابتدایی نیاز به این داشته تا در زمان استخدام اقدام به نام نویسی کرده و با تهیه منابع و بررسی سوالات و پاسخنامه آخرین آزمون برگزار شده، خود را برای قبولی در این آزمون آماده نمایند. در انتهای مقاله، لینک دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ قرار داده شده است.

مواد امتحانی عمومی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

داوطلبان پس از تکمیل فرم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ و دریافت کد رهگیری و شماره پرونده خود، وارد مرحله آمادگی برای شرکت در آزمون کتبی و تستی می شوند. شرکت کنندگان آزمون استخدامی سال جاری از روز ثبت نام تا روز برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳، جهت مطالعه منابع معرفی شده فرصت دارند.

منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ همانند سال های گذشته نبوده و تفاوت هایی برای این منابع این آزمون اعمال شده است. داوطلبان متقاضی استخدامی آموزش و پرورش سال جاری در تمامی رشته و محل های شغلی باید منابع مرتبط با این مواد آزمون را مطالعه کنند.

عمومی آموزگاری منابع

مواد امتحانی اختصاصی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش موظف هستند برای شرکت در آزمون سال ۱۴۰۳ علاوه بر مواد آزمونی عمومی معرفی شده، منابع اختصاصی تعیین شده برای هر یک از رشته های شغلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را نیز مطالعه کنند.

حتما بخوانید: دانلود منابع جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳+نمونه سوالات

مواد آزمون اختصاصی تعیین شده برای هر رشته شغلی متناسب با ماهیت آن رشته و هم چنین متناسب با دروس رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام هر رشته شغلی، تعیین می شود. داوطلبان پس از انتخاب رشته شغلی مورد نظر خود می بایست، منابع اختصاصی تعیین شده آن رشته را بررسی و تهیه کنند.

منابع اختصلصی استخدامی آموزش ابتدایی 1402منابع اختصلصی استخدامی آموزش ابتدایی 1402

مواد امتحانی تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

با توجه به جدیدترین اطلاعیه منتشر شده، مواد امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخش سومی به نام مواد امتحانی تخصصی خواهد داشت. این قسمت نیز دارای منابعی بوده که در این بخش از مقاله به ارائه مواد امتحانی تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

منابع تخصصی استخدامی آموزش ابتدایی 1402

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

داوطلبان گرامی میتوانند با کلیک بر روی لینک زیر نسبت به تهیه سوالات به همراه پاسخنامه آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی ۱۴۰۳ اقدام نمایند.

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی ۱۴۰۳

در صورتی که در خصوص مراحل، شرایط، زمان و … ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوالی دارید میتوانید در کمترین زمان ممکن از مشاوران آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

دانلود منابع آزمون استخدامی دبیر فیزیک ۱۴۰۳| آموزش و پرورش

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| داروسازی و سم شناسی

آرکا مشاوره

اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش پرورش ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید