مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دانلود منابع آزمون استخدامی دبیر کار و فناوری ۱۴۰۳| آموزش و پرورش+ نمونه سوال

دانلود منابه آزمون دبیر کار و فناوری

دانلود منابع آزمون استخدامی دبیر کار و فناوری ۱۴۰۳ از سه بخش عمومی، اختصاصی و تخصصی تشکیل شده است. بر این اساس، داوطلبان هر رشته بایستی متناسب با لیست مواد امتحانی آزمون دبیری آموزش و پرورش مربوط به رشته خود که از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام اطلاع رسانی می شوند به مطالعه پرداخته و در آزمون کتبی به سوالات تستی چهار گزینه ای پاسخ دهند. منابع عمومی و اختصاصی تا حدودی مشابه دیگر آزمون های استخدامی جذب نیروی آموزش و پرورش بوده اما منبع های تخصصی با توجه به رشته شغلی و وظایف شغلی تعیین شده و برای هر رشته کاملا متفاوت به حساب می آید.

در این مقاله به بررسی و دانلود منابع آزمون استخدامی دبیری کار و فناوری و لیست مواد امتحانی پرداخته شده و جزئیات منبع ها شرح داده شده است.

منابع عمومی آزمون استخدامی دبیری کار و فناوری ۱۴۰۳

منابع آزمون استخدامی دبیر کار و فناوری ۱۴۰۳ به صورت کلی به سه دسته منابع عمومی، اختصاصی و منابع تخصصی تقسیم می شوند که می توان گفت لیست مواد امتحانی عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش غالبا در تمامی آزمون ها یکسان است، اما منابع تخصصی برای هر رشته شغلی متفاوت بوده و مختص همان رشته خواهد بود.

شایستگی نام منابع 
معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی  طرح كلی اندیشه اسلامی در قرآن (بخش اول: ایمان) از سید علی خامنه ای انتشارات صهبا
همرزمان حسین (ع) از سیدعلی خامنه ای انتشارات انقلاب اسلامی
تاریخ و فرهنگ تمدن  خدمات متقابل ایران و اسلام از شهید مطهری انتشارات صدرا 
مروری بر دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی ایران
تعلیم و تربیت اسلامی  مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی – عمومی جمهوری اسلامی (بخش دوم مبانی، قسمت های: چیستی، چرایی و چگونگی تربیت رسمی – عمومی)
کتاب تعلیم و تربیت در اسلام نوشته شهید مطهری 
دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره) 
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
توانایی های عمومی ذهنی توانایی های عمومی ذهنی

منابع اختصاصی آزمون استخدامی دبیری کار و فناوری ۱۴۰۳

سناد و قوانین بالا دستی آموزش و پرورش سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی – مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی
آیین‌نامه اجرایی مدارس – مصوب سال ۱۴۰۰ شورای عالی آموزش و پرورش
روش‌­ها و فنون تدریس فنون تدریس
با تاکید بر محورهای: مبانی نظری تدریس و یادگیری؛ مدیریت و طراحی فعالیت‌های آموزشی؛ اصول و شیوه‌های مدیریت کلاس درس؛ مهارت‌های خلق موقعیت و فرصت‌های یادگیری؛ آشنایی با روشهای تدریس مبتنی بر شناخت‌گرایی و سازنده‌گرایی با رویکرد تحولی؛ راهبرد‌های یاددهی و یادگیری؛ مهارت‌های اساسی مورد نیاز معلم پیش از تدریس، حین تدریس؛ پس از تدریس؛ مدلها و الگوهای تدریس
کتاب راهنمای معلم کلاس­های چند پایه (فصل ۱-۳- ۵)
روانشناسی تربیتی روانشناسی تربیتی با تاکید بر محورهای: کاربرد نظریه های یادگیری در کلاس؛ کاربرد نظریه‌های هوش، تفکر، خلاقیت و استعداد در کلاس؛ کاربرد نظریه های انگیزش و هیجان در آموزش؛ کاربرد نظریه‌های تحولی در آموزش؛ شناخت تفاوت‌های فردی در یادگیری؛ تعاریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط
کتاب مسئولیت وسازندگی (علی صفایی حائری) فصل های ۱۰ -۴-۳- ۲
سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی با تاکید بر محور: تعریف مفاهیم و اصطلاحات مرتبط، سنجش مشاهده‌ای؛ سنجش عملکردی، سنجش عاطفی؛ سنجش رفتاری، سنجش تکوینی؛ پوشه کار

منابع تخصصی آزمون استخدامی دبیری کار و فناوری ۱۴۰۳

منابع استخدامی دبیر کار ئ فناوری

وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با دو روش مختلف یعنی آزمون سراسری کنکور و برگزاری آزمون استخدامی اقدام به پذیرش نیروی انسانی مورد نیاز خود می کند. در همین راستا، افراد زیادی نسبت به شرکت در آزمون استخدامی اقدام می کنند. نکته قابل توجه برای این افراد، تهیه منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ و مطالعه دقیق آن ها است. در این باره باید بگوییم که منابع آزمون به صورت کامل، همراه با نمونه سوالات مربوطه سالهای گذشته با پاسخنامه در قالب یک پکیچ آمادگی استخدامی آزمون آموزش و پرورش رشته دبیر کار و فناوری ۱۴۰۳ را مهیا نموده ایم، شما داوطلبان گرامی با تهیه این پکیچ نیازی به بررسی و مطالعه منابع یا سوالات دیگری نخواهید داشت، از طرفی نیز به دلیل اینکه همه داوطلبان گرامی بتوانند از اقشار مختلف این پکیچ را تهیه نمایند با تخفیف ارائه میگردد.

در ادامه به داوطلبان گرامی توصیه میشود که برای قبولی در این آزمون نیازی به هزینه های غیر اصولی و منابع دیگری نخواهید داشت لذا با تهیه این پکیچ با خیال راحت به مطالعه بسته تهیه شده اقدام نمایید.

لینک دانلود منابع جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته دبیر کار و فناوری ۱۴۰۳ + نمونه سوالات آزمونی عمومی، اختصاصی و تخصصی (در حال بروز رسانی)

در صورتی که در خصوص مراحل، شرایط، زمان و … ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوالی دارید میتوانید در کمترین زمان ممکن از مشاوران آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| امور سرمایه گذاری، پولی و اعتباری

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری کانون ۱۴۰۲| ساعت و جواهر

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| امور حمل و نقل (ترابری)

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید