مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دریافت کارت ورود به جسله آزمون تامین اجتماعی ۱۴۰۳| نکات مهم

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳، می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند چرا که به همراه داشتن آن از الزامات حضور در جلسه آزمون محسوب می شود. همچنین بهتر است که شرکت کنندگان در همان ساعات اولیه پرینت کارت را خود دریافت نموده و از صحت اطلاعات هویتی مندرج در کارت اطمینان حاصل کنند تا در صورت وجود مغایرت یا خطا در اطلاعات آن، فرصت لازم جهت تحصیح موارد مورد نیاز را داشته باشند.

زمان دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیانی که ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی را انجام داده اند، موظف هستند برای حضور در حوزه امتحانی خود، کارت ورود به جلسه را به همراه داشته باشند. لینک دریافت کارت مذکور از روز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir فعال می گردد.

همچنین لازم است بدانید که این آزمون در تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مراکز استان ها برگزار می شود که اطلاعات مربوط به ساعت شروع و محل برگزاری آن بر روی کارت درج می شود. داوطلبان توجه داشته باشند که همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه الزامی می باشد و در صورت فراموشی، امکان شرکت در آزمون از آن ها صلب خواهد شد.

سایت پرينت كارت آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

لينک مربوط به كارت و برگ راهنمای شركت در آزمون از روز تعیین شده در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار می گيرد و متقاضیان می توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌ ای (نام، نام‌ خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعيين شده بر روی پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمايند

ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻫﺮ ﯾﮏ از داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﻪ دﻟﯿﻞ در اﺧﺘﯿﺎر ﻧﺪاﺷﺘﻦ ﮐﺪ رﻫﮕﯿﺮی، ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﭘﺮﯾﻨﺖ ﮐﺎرت ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن ﺧﻮد نمی ﺷﻮند، ﺑﺎ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ hrtc.ir و با کلیک بر روی نام آزمون و سپس بخش «ﺑﺎزﯾﺎﺑﯽ ﮐﺪ رﻫﮕﯿﺮی»، ﺑﺎ وارد ﻧﻤﻮدن ﮐﺪﻣﻠﯽ و ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه ﺧﻮد (شماره همراه زمان ثبت‌ نام) ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺑﺎزﯾﺎﺑﯽ ﮐﺪ رﻫﮕﯿﺮی اﻗﺪام ﻧﻤایند.

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه خود وارد سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی شده و بر گزینه اطلاعیه استخدامی تامین اجتماعی کلیک کنند. 

پس از ورود به صفحه جدید، داوطلبان بر گزینه ورود به صفحه اختصاصی آزمون را انتخاب نمایند.

سپس داوطلبان در صفحه جدید امکان ورود به پروفایل وجود داشته و پس از آن، داوطلبان امکان دریافت کارت آزمون را خواهند داشت. 

فرآيند برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می بايست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرينت كارت شركت در آزمون متقاضیان درج شده است.

نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

تمامی داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می بایست جهت حضور در جلسه آزمون اقدام به دریافت کارت خود نمایند که در ادامه توضیح روند مراحل مشاهده و دریافت آن از طریق سایت مرکز جهاد دانشگاهی درج شده است:

  • ابتدا در مرورگر خود سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir را جستجو نمایید.
  • از منوی موجود، لینک آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی را انتخاب نمایید.
  • سپس بر روی گزینه “ورود به پروفایل” کلیک نمایید.
  • اکنون می توانید با تکمیل اطلاعات مورد نیاز که شامل کدملی، کد رهگیری و عبارت امنیتی می باشد، نسبت به مشاهده کارت ورود به جلسه خود اقدام کنید.
  • سپس با کلیک بر روی قسمتی که به عنوان “چاپ کارت” قرار گرفته است، می توانید پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

یکی از مواردی که ممکن است داوطلبان آزمون های استخدامی با آن مواجه شوند مغایرت در اطلاعات موجود روی کارت ورود به جلسه می باشد. این مسئله در زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می تواند برای فرد مشکل ایجاد کند. سوالی که ممکن است پیش بیاید، این است که امکان ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ وجود دارد یا خیر؟ در ادامه این بخش به این پرسش پاسخ داده خواهد شد. به طور کلی اطلاعات روی کارت ورود به جلسه مطابق با اطلاعات وارد شده توسط کاربر در زمان ثبت نام است.

لازم است کاربران حین وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود توجه کافی را داشته باشند. اما در برخی موارد ممکن است به دلیل اشتباهات فنی اطلاعات کاربر  به صورت اشتباه روی کارت چاپ شود. در چنین شرایطی چه باید کرد؟ در پاسخ باید گفت ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه توسط کاربر امکان پذیر نیست و بهتر است پس از اطلاع از زمان دریافت، در همان ساعات ابتدایی، کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و در صورت مشاهده مغایرت از طریق تماس با پشتیبانی سایت جهاد دانشگاهی این موضوع را پیگیری کرد. 

در صورتی که کاربر در ساعات پایانی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود کرده باشد و متوجه مغایرت اطلاعات ثبت نامی خود شود، می بایست در روز برگزاری آزمون و قبل از  شروع آن به مسئول حوزه امتحانی اطلاع داده تا مشکل به وجود آمده را برطرف کنند. که در این صورت کاربر باید مدارکی هویتی را به همراه خود داشته باشد. همچنین قابل ذکر است که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه، ممکن است در سایت دریافت کارت، اطلاعیه هایی در ارتباط با ویرایش کارت ورود به جلسه در صورت مشاهده مغایرت قرار داده شود که کاربر می تواند مطابق آن اقدام به ویرایش کارت خود نماید.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

 
 

مطالب مرتبط:

دانلود منابع آزمون استخدامی دبیری هنر ۱۴۰۳| فرهنگ و هنر

آرکا مشاوره

انتخاب رشته دانشگاه شاهد ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

دانلود منابع آزمون استخدامی دبیر زبان انگلیسی ۱۴۰۳| آموزش و پرورش

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید