مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شورای حل اختلاف ۱۴۰۳| نکات مهم

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شورای حل اختلاف 1403

کارت ورود به جلسه آزمون  شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۳ توسط مجری این آزمون یعنی مرکز آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی منتشر می شودکارت ورود به جلسه آزمون استخدامی  شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۳ چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود.

علاقه‌مندان به فعالیت در رشته‌های شغلی شوراهای حل اختلاف می‌توانند از طریق ثبت نام در فراخوان جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۳ و شرکت در مراحل مختلف گزینشی این فراخوان برای پذیرش و استخدام شدن در رشته شغلی انتخاب شده اقدام کنند.

اولین مرحله از گزینش متقاضیان جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۳ شرکت در آزمون کتبی می باشد.
داوطلبان باید روز آزمون با در دست داشتن مدارک تعیین شده از جمله کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۳ در حوزه امتحانی خود حاضر شوند.

با توجه به اهمیت همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف در روز امتحان و به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر و به موقع به داوطلبان، در ادامه این مقاله جزئیاتی از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۳ را ارائه داده ایم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۳

آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۳ زیر نظر قوه قضاییه و توسط مرکز آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می شود. داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند باید با مطالعه منابع تعیین شده در فاصله زمانی مابین ثبت نام تا آزمون خود را برای شرکت در مرحله کتبی آماده کنند.

داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون استخدامی قوه قضاییه و شوراهای حل اختلاف سال جاری باید دقت داشته باشند که دریافت و همراه داشتن نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف سال ۱۴۰۳ در روز برگزاری این آزمون الزامی می باشد.

با توجه به رویه هر ساله کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری و کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف چند روز قبل از برگزاری این ازمون منتشر می شود. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده است.

حتما بخوانید: منابع آزمون استخدامی شورای حل اختلاف ۱۴۰۳| نکات مهم

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری۱۴۰۳

آزمون استخدامی ۱۴۰۳ منصب داوری و میانجی گری زیر نظر شوراهای حل اختلاف و قوه قضاییه و توسط مرکز آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می شود. جهاد دانشگاهی به عنوان مجری این آزمون علاوه بر ثبت نام و برگزاری این آزمون وظیفه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۳ را نیز بر عهده دارد.

متقاضیان شرکت در آزمون سال جاری می توانند در تاریخ مقرر شده با مراجعه به سایت آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و با ورود به پنل کاربری خود برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۳ شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه اقدام کنند.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۲

مراجعه به سایت آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir

انتخاب گزینه “ جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجی‌ گری

انتخاب گزینه ” ورود به بخش با آزمون

انتخاب گزینه ” ورود به پروفایل “

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و دریافت کارت آزمون از صفحه کاربری

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| رشته راه و ساختمان

آرکا مشاوره

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲/شرایط، نحوه ثبت نام و…

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید