مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۳| تمام پایه ها، نکات مهم

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1403

دانش آموزان پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم که خواهان شرکت در امتحانات نهایی این پایهای تحصیلی در سال جاری هستند می بایست چند روز قبل از برگزاری امتحانات به سایت مای مدیو مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی پایه دهم،یازدهم ودوازدهم ۱۴۰۳ خود را دریافت نمایند. دانش آموزان می بایست در اسرع وقت پس از اعلام زمان دریافت کارت امتحان نهایی به سایت مراجعه و کارت را دریافت و بررسی نمایند تا در صورت وجود هر گونه مغایرت، اقدام به اصلاح کنند.
با توجه به برگزاری امتحانات نهایی  در حوزه های مختلف، دانش آموزان می بایست در زمان برگزاری امتحانات کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی  ۱۴۰۳ را همراه خود داشته باشند تا با توجه به اطلاعات درج شده در آن از شماره صندلی و محل برگزاری آزمون مطلع گردند. با توجه به اهمیت اطلاع از جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی  ۱۴۰۳ برای دانش آموزان، در ادامه مقاله به بررسی سایت، نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه پرداخته شده است.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی سال ۱۴۰۳

 امتحانات  تمام پایه ها به صورت نهایی برگزار می شوند که البته در سال جدید پایه دهم و یازدهم نیز به آن اضافه شده اند. دانش آموزان برای ورود به جلسه امتحانات، باید ۴ الی ۵ روز قبل از شروع امتحانات نهایی کارت ورود به جلسه را دریافت کنند که در سال های گذشته این کارت از طریق مدارس قابل دریافت بود. اما با توجه به این که اکثر امور دانش آموزان و مدارس توسط خود افراد به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود، برای گرفتن کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نیز باید اینترنتی اقدام نمایند. در سال تحصیلی جدید برای امتحانات نهایی پایه  دهم ،یازدهم ودوازدهم  خرداد ماه سال ۱۴۰۳، دانش آموزان می توانند این کارت را از سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir دریافت نمایند. همچنین افرادی که در زمان ترمیم معدل ثبت نام خود را انجام داده اند، باید همانند دانش آموزان روزانه، کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت مذکور پرینت بگیرند. در ادامه، با سایت دریافت کارت ورود به جلسه بیشتر آشنا می شویم.

دریافت کارت  ورود به جلسه امتحان نهایی 1403

شماره ۱: برای ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش کافی است، بر روی لینک مستقیم “پورتال وزارت آموزش و پرورش” کلیک کنید.

شماره ۲: گزینه “راهنمای ورود”، به کاربران سایت my.medu.ir در جهت وارد شدن به پورتال خود کمک می کند.

شماره ۳: راه های ارتباطی مختلفی با پشتیبانی سایت، در قسمت “تماس با ما” درج شده است.

شماره ۴: در بدو ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش باید نقش خود را انتخاب نمایید. این سایت برای ۴ دسته از افراد نام برده در متن زیر، طراحی شده است. با انتخاب نقش، می بایست اطلاعات خواسته شده مربوط به آن نقش را وارد کرده تا به پورتال خود وارد شوید. فرهنگیان دانش آموزان والدین و سایر افراد کاربران بدون سیم کارت

شماره ۵: در این بخش قابلیت هایی مشاهده می کنید که با کلیک بر هر کدام از آن ها، می توانید متن نوشته سایت را تغییر دهید

جتما بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ با تاثیر ۵۰% معدل کتبی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی۱۴۰۳

منظور از امتحانات نهایی، امتحاناتی هستند که به صورت هماهنگ در سراسر کشور و توسط آموزش و پرورش برگزار می شوند. برای مثال، امتحانات پایانی دانش آموزان پایه دوازدهم از دوره متوسطه دوم به صورت نهایی برگزار می شود. شرکت در این امتحانات، نیازمند دریافت کارت ورود به جلسه خواهد بود. از این رو داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه  تمام پایه ها می بایست در زمان دریافت کارت امتحان نهایی ۱۴۰۳ به وب سایت مربوطه مراجعه نمایند.

در واقع این طور باید گفت که کارت ورود به جلسه امتحان نهایی، مجوز شرکت در امتحان می باشد. بنابراین اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۳ برای دریافت به موقع آن، ضروری است. با توجه به برگزاری امتحانات نهایی نوبت دی ویژه دانش آموزان مردودی و بزرگسالان از اوایل دی ماه، زمان انتشار کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۳ نیز از امروز ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز شد.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه شایستگی های عمومی و اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی۱۴۰۳

نحوه گرفتن کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی به این صورت است که دانش آموزان ابتدا باید به سامانه مای مدیو که در بندهای پیش معرفی شد مراجعه نمایند. سپس با وارد کردن اطلاعات هویتی خود نظیر کد ملی و ۶ رقم سریال شناسنامه، وارد این سامانه شوند. در نهایت با کلیک بر روی آیکون «کارت امتحان نهایی» می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در آزمون دروس امتحان نهایی شرکت نمایند.

نحوه دریافت کارت

مرحله اول: دانش آموزان پایه دوازدهم برای دریافت کارت ورود به جلسه ابتدا باید در مرورگر خود نشانی وب سایت my.medu.ir را وارد نمایند.

مرحله دوم: سپس با انتخاب نقش دانش آموز و وارد کردن اطلاعات هویتی خود می توانند به صفحه زیر دسترسی داشته باشند و به دریافت کارت با کد ملی بپردازند.

کارت ورد به جلسه امتحان نهایی همان طور که در تصویر فوق نیز مشخص شده است، دانش آموزان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید بر روی گزینه «کارت امتحان نهایی» کلیک نمایند. در نهایت کارت ورود به جلسه برای آن ها نمایش داده خواهد شد و داوطلبان می توانند آن را پرینت بگیرند. دانش آموزان می بایست در تاریخ برگزاری امتحانات مدارس، کارت را همراه خود داشته باشند. همچنین شرکت کنندگان می توانند پس از اتمام امتحانات با دریافت سوالات و پاسخنامه ها، نمره امتحانی خود را محاسبه نمایندنحوه دریافت کارت امتحان نهایی

حتما بخوانید: فراموشی رمز عبور دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۳

روش دوم و جدید دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۳

دریافت کارت امتحان نهایی

به دلیل مشکل فنی سامانه مای مدیو، داوطلبان گرامی میتوانند با کلیک بر روی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهایی مطابق شکل فوق از طریق سامانه دانا اقدام نمایند. در ادامه همانند شکل زیر به سامانه صدور کارت هدایت شده و با وارد کردن کد ملی و رمز خود نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

سپس با ورود به پروفایل داوطلبی میتوانید نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایید.

نمونه کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت کارت ورود به جلسه و راهنمایی، دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

معرفی رشته مهندسی نفت | درآمد + مزایا و معایب + شرایط ثبت نام و …

آرکا مشاوره

مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ | نحوه مشاهده، ثبت اعتراض و….

آرکا مشاوره

انتخاب رشته دکتری آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید