مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ | نحوه دریافت، ویرایش اطلاعات و نکات مهم

کارت ورود به جلسه هیوا

داوطلبانی که در کنکور ارشد ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند، باید در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد اقدام نمایند. سازمان سنجش برای برگزاری نظم کنترل جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ برای هر یک از داوطلبان کارتی با عنوان کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد صادر می کند تا متقاضیان در هنگام ورود به جلسه دچار مشکل نشده و طبق اطلاعات درج شده بر روی کارت در جلسه آزمون حاضر شوند. کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ در تاریخ ۱ اسفند ماه منتشر می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

با توجه به جدول زمانبندی در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد، داوطلبان می توانند در تاریخ ۱ تا ۳ اسفندماه ۱۴۰۳ به سایت ثبت نام کنکور ارشد به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد اقدام نمایند. لازم به ذکر است چنانچه شرکت کنندگان کارت مذکور را در روز اجرای کنکور به همراه نداشته باشند، از حضور آن ها در محل برگزاری امتحان ممانعت به عمل می آید.

اطلاعات مندرج در کارت ورود جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه دارای اطلاعاتی است که در ادامه داوطلبان را از آن‌ها آگاه خواهیم ساخت. برخی از مهم‌ترین اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه این آزمون، شامل موارد زیر است:

🔷 اطلاعات فردی داوطلبان

🔷 شماره داوطلبی

🔷 شماره پرونده

🔷 کد و رشته نام امتحانی

🔷 معدل مقطع کاردانی و کارشناسی

🔷 تاریخ و محل فارغ التحصیلی کارشناسی

🔷 سهمیه

🔷 حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد

متقاضیان باید تمامی این اطلاعات را با دقت مطالعه کنند و در صورت وجود اشتباه و مغایرت، نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند. روش تصحیح این اطلاعات را در ادامه برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

همان طور که گفتیم کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد حاوی اطلاعات ثبت نامی داوطلب و تاریخ و محل برگزاری آزمون می باشد که می بایست کاملا صحیح و به دور از هر گونه خطا و اشتباه باشد. از این رو داوطلبان می بایست مندرجات روی کارت آزمون را مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود مغایرت نسبت به اصلاح و ویرایش آن اقدام نمایند.

در صورتی که این مغایرت در برخی اطلاعات ثبت نامی نظیر نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل، سهمیه ها و معدل دوره کارشناسی مشاهده شود از طریق سایت سازمان سنجش و با مراجعه به بخش “ویرایش اطلاعات کارت” قابل اصلاح است. لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبان مشمول سهمیه های آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ که سهمیه آن ها از طرف ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته، برای بررسی و روشن شدن وضعیت خود باید به ارگان های ذی ربط مراجعه نمایند.

در خصوص ویرایش معدل کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ذکر این نکته ضروری است که مغایرت در این معدل تبعات جبران ناپذیری را به دنبال داشته و گاها باعث محرومیت داوطلب خواهد شد. از این رو داوطلبان می بایست بر اساس نکات زیر نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند:

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی که تا تاریخ ۱/۱۰//۱۴۰۲ موفق به اخذ مدرک لیسانس شده اند باید معدل مندرج در مدرک تحصیلی خود را وارد نمایند.

داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشجو بوده و حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال گذشته فارغ التحصیل شده اند باید نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که دانشجوی سال آخر کارشناسی بوده و حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ فارغ التحصیل می شوند باید میانگین واحدهای گذرانده تا تاریخ ۳۰ بهمن۰۱ را وارد نموده و پس از تکمیل فرم مخصوص معدل آن را به تایید دانشگاه محل تحصیل خود رسانده و نزد خود نگه دارند.

فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته باید معدل مقطع کاردانی و کارشناسی آنان با معدل مندرج در کارت آزمون آن ها یکسان باشد.

دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ فارغ التحصیل می شوند باید معدل مقطع کاردانی و میانگین واحدهای گذرانده شده تا تاریخ ۳۰ بهمن سال گذشته آنان در مقطع کارشناسی با معدل مندرج در کارت آزمون آنان یکسان باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

متقاضیانی که ثبت نام کنکور ارشد آزاد و سراسری خود را انجام داده اند، می بایست در اولین فرصت اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری نمایند زیرا برای کلیه متقاضیان یک کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد منتشر می شود. در ادامه مطلب، راهنمای تصویری دریافت این کارت مذکور ذکر گشته است.

۱- ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و گزینه “کارشناسی ارشد” را از منوی تعبیه شده در صفحه انتخاب کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 103 هیوا

۲- لینک فعال “کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳” را انتخاب کنید.

۳- در این صفحه کلید “ورود به سیستم” را بفشارید تا به صفحه دریافت کارت هدایت شوید.

۴- شما می توانید با انتخاب یکی از ۲ روش های موجود در تصویر و سپس فشردن “ورود به سیستم” کارت خود را مشاهده و سپس پرینت بگیرید.

شماره پرونده ۷ رقمی به همراه کد پیگیری ثبت نام
شماره پروند، کد ملی و سال تولد

ارکا مشاوره

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

باجه رفع نقص

هر چند بیش تر اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش است، اما در خصوص اصلاح برخی اطلاعات نظیر زبان رشته امتحانی اول و معلولیت، مراجعه به باجه های رفع نقص تنها راه حل می باشد.

از این رو چنان چه زبان خارجی مندرج در کارت ورود جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ با زبان خارجی که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اید مغایرت دارد یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده می شود باید در بازه زمانی اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ مراجعه نمایید که لیست آدرس آن ها را به محض انتشار در این قسمت قرار می دهیم.

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

ارائه اطلاعات درست در زمان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و تکمیل مدارک، از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه در مراحل بعدی آزمون مغایرت آن با اطلاعات واقعی داوطلب مشخص گردد، از ادامه فرآیند حذف شده و طبق مقررات با وی برخورد خواهد شد.

یکی از اطلاعاتی که باید به درستی اعلام شود، معدل مقطع کارشناسی می باشد و به دلیل اهمیت این موضوع سازمان سنجش فرصتی را برای داوطلبان فراهم آورده تا بتوانند ویرایش اطلاعات ثبت نامی ارشد و معدل خود را در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون انجام دهند.

مشکلات رایج در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۲

متقاضیان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ممکن است با برخی از مشکلات رو به رو شوند که تعدادی از رایج ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

🔶 عدم وجود عکس یا مغایرت آن با عکس داوطلب

🔶 تفاوت در دین ثبت شده در کارت با شخص داوطلب

🔶 تفاوت در جنسیت ثبت شده در کارت با شخص داوطلب

🔶 فاقد مهر بودن عکس مندرج بر کارت ورود به جلسه ارشد

🔶 مغایرت زبان خارجی ثبت شده در کارت با توجه به مفاد مواد امتحانی

🔶 ناخوانا بودن شماره داوطلبی

🔶 وجود مغایرت در سهمیه داوطلبان کارشناسی ارشد و…

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

در این مطلب راهنمای کاملی از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ ارائه شد. همچنین توضیح داده شد که در صورت فراموشی اطلاعات خود چه اقداماتی را باید انجام دهید و اگر کارت شما مشکلی داشت، چگونه برای رفع نقص آن اقدام نمایید. در صورت داشتن مشکل در دریافت کارت آزمون خود و یا نیازمند راهنمایی در هر زمینه کنکور ارشد، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

معرفی کامل رشته روانشناسی | بازار کار، شرایط و نحوه پذیرش و ….

آرکا مشاوره

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ _ نکات طلایی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید