مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دریافت کارت ورود به جسله آزمون سردفتری ۱۴۰۳| نکات مهم

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که در مهلت تعیین شده در این آزمون نام نویسی کرده اند و قصد شرکت در آزمون را دارند، الزامی می باشد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۳ معمولا دو روز پیش از زمان برگزاری آزمون و در سایت ثبت نامی منتشر می شود.

داوطلبانی که در آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ ثبت نام کرده اند، می بایست چند روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت ثبت نامی آزمون، نسبت به پرینت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری خود در مهلت مقرر اقدام نمایند تا اجازه ورود به جلسه آزمون را داشته باشند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی اردیبهشت ۱۴۰۳ مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه و زمان دریافت کارت آزمون شهریور در تاریخ ۳۰ مرداد اعلام شده است. 

در زمان برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی، یکی از ملزومات شرکت در آزمون مذکور، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه می باشد که داوطلبان می توانند در زمان مشخص شده با درج اطلاعات هویتی خود در سایت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی به نشانی sanjesh.org، اقدامات لازم را برای دریافت کارت مزبور انجام دهند. این افراد پس از دریافت و بررسی اطلاعات مندرج بر روی آن، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت می بایست هرچه سریعتر نسبت به ویرایش اطلاعات اشتباه مبادرت نمایند.

فارغ التحصیلان رشته حقوق و یا افرادی که سابقه کاری در مراکز حقوقی دارند و اقدام به ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ کرده اند، می بایست در تاریخ برگزاری آزمون در محل تعیین شده حاضر شوند و برای کسب حد نصاب پذیرش در آزمون تلاش نمایند.

این دسته از داوطلبان باید توجه داشته باشند که حتما قبل از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ اقدام نمایند، زیرا بدون وجود این کارت و کارت شناسایی حضور در آزمون امکان پذیر نبوده و باعث از دست رفتن فرصت حضور در جلسه آزمون و به تعویق افتادن اشتغال در منصب سردفتری به مدت چند سال می شود. 

از آنجا که مجوز ورود به آزمون سردفتری، کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری می باشد و با توجه به برگزاری این آزمون به صورت چند سال یکبار، گرفتن این کارت و اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ضروری و دارای اهمیت می باشد، در ادامه این مقاله در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ و نحوه دریافت کارت توضیحاتی ارائه شده است تا داوطلبان بتوانند به راحتی اقدام به دریافت این کارت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۳

شاید به عنوان یکی از داوطلبان شرکت در آزمون سردفتری، مطلع باشید که این آزمون از جمله چالش‌ های بسیار حساس و مهم برای افرادی است که دانش حقوقی داشته و یا سابقه کار به عنوان دفتریار را دارند. زمان برگزاری آزمون سردفتری در چند سال گذشته متغیر بوده و در تاریخ‌ ها و فواصل زمانی مختلف برگزار شده است.

 

در حال حاضر زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۳ مشخص شده و اساس اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۲۵ اردیبهشت ماه اعلام شده است. کارت آزمون شهریورماه نیز در تاریخ ۳۰ مردادماه منتشر خواهد شد. 

نحوه دریافت کارت ورود ­به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی در سال۱۴۰۳

پس از اعلام زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳، کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون خود را اخذ نمایند.

  • ابتدا با استفاده از مرورگر خود وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.
  • در این صفحه از منوی سمت راست بر روی آیکون “سایر آزمون های استخدامی” کلیک کنید.
  • پس از ورود به صفحه بر روی گزینه “کارت شرکت در آزمون استخدامی سردفتری اسناد رسمی۱۴۰۳” کلیک کنید.
  • سپس صفحه ای برای شما به نمایش داده می شود که ۴ روش برای مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه در اختیار شما قرار می دهد. روش های ذکر شده به شرح زیر می باشد :
  1. درج شماره پرونده + شماره داوطلبی
  2. وارد نمودن شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه
  3. وارد کردن شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  4. ثبت کردن شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  • پس از انتخاب یکی از روش های موجود و درج اطلاعات در کادر های مشخص شده، بر روی گزینه “مشاهده کارت” کلیک کنید.
  • اکنون کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی برایتان قایل مشاهده می باشد.
  • در ابتدا، مندرجات کارت خود را با دقت بررسی کرده و سپس اقدامات لازم را برای پرینت آن را انجام دهید.

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

با توجه به اطلاعات درج شده بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلب در هنگام پرینت کارت با نقصی در اطلاعات موجود در آن مواجه شود می بایست در صدد رفع آن براید. حال سوال این است که چگونه می توان به ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲ اقدام نمود؟

برای جواب به این پرسش می بایست گفت که متقاضیان جهت ویرایش کارت ورود به جلسه خود می توانند به دو صورت حضوری و اینترنتی مبادرت به این کار نمایند که در جدول زیر به موارد قابل اصلاح و چگونگی رفع آن اشاره شده است.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲
اینترنتی حضوری
نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ایثارگران، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان مقطع و رشته تحصیلی جنس، فاقد عکس بودن کارت، فاقد مهر، واضح نبودن عکس، اشتباه بودن عکس
  • مواردی که می بایست به صورت اینترنتی ویرایش شود لازم است که داوطلبان قبل از تاریخ برگزاری آزمون به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه کرده و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.
  • چنانچه کارت ورود به جلسه فرد دارای موارد ذکر شده در ستون دوم باشد، داوطلب می بایست در زمان اعلام شده تا روز قبل از برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 
 

مطالب مرتبط:

مشاهده نتایج استخدامی آموزگاری ابتدایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳| استثنایی،نحوه مشاهده، نکات مهم

آرکا مشاوره

سایت سازمان سنجش کشور sanjesh.org | ورود به سامانه

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| گیاه پزشکی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید