مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان/آرکا

آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ یکی از آزمون های پرطرفداری است که سالانه داوطلبان زیادی اقدام به ثبت نام در آن می کنند. مدارس تیزهوشان به دلیل سابقه قابل قبول و کیفیت آموزشی بالایی که دارند، دانش آموزان بسیاری را به سوی خود جذب می کند. از طرفی بسیاری از والدین دوست دارند که فرزندانشان در محیطی باکیفیت تر و زیر نظر معلمانی فرهیخته تر آموزش ببینند. به هر حال با تمام اشتیاق ها و تمایلات برای ورود به مدارس تیزهوشان، داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هستند، می توانند در این آزمون شرکت کنند. یکی از نکات مهمی که دانش آموزان برای شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان می بایست به آن توجه کنند، همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان است. ثبت نام کنندگان آزمون مدارس تیزهوشان  درصورتی مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود که کارت ورود به جلسه را همراه خود داشته باشند. به دلیل اهمیتی که مسئله کارت ورود به جلسه آزمون دارد، در این مقاله به چگونگی دریافت آن پرداخته شده است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در واقع مجوزی است برای شرکت در این ماراتن که داوطلبان می بایست قبل از برگزاری این آزمون از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدامات لازم را به سرانجام رسانند. توجه داشته باشید که این کارت زمانی قابل دسترسی است که مراحل نام نویسی خود را با پرداخت هزینه ثبت نام قطعی کرده باشید.

پایه تحصیلی زمان انتشار کارت ورود به جلسه زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲
آزمون نهم به دهم ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ ۱ تیر ماه ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳

لازم به ذکر است روند دریافت کارت ورود به جلسه مانند دوره قبل از طریق سایت معاونت پرورش استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir نبوده و جهت اخذ کارت می بایست به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش رجوع نمایید.

۱. با ورود به سایت my.medu.ir، انتخاب نقش دانش آموز یا والدین و تکمیل اطلاعات لازم، گزینه “ورود” را برگزیده تا به پنل خود دسترسی یابید.

دریافت کارت آزمون تیزهوشان 140

 

۲. بر روی آیکون “کارت سمپاد” کلیک نمایید.

۳. در نهایت با ورود به صفحه مربوطه، کارت را پرینت نموده و در صورت وجود هر گونه سوال، برای رفع آن میتوانید با مرکز مشاوره آرکا تماس حاصل نمایید.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳

هنگام دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ ممکن است ابهاماتی برای داوطلب ایجاد شود. از آنجایی که این کازت نقش مهمی ایفا می‌کند، بهتر است از هر نوع نقصی دور باشد. از همین رو ذکر نکاتی در رابطه با آن ضروری به نظر می‌رسد.

⛔ چنانچه اطلاعت شناسنامه و شخصی داوطلب با اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مغایرتی داشته باشد با مراجعه به آموزش و پرووش نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام کنید.

⛔ در صورت مغایرت عکس داوطلبی با تصویر دانش آموز باید به آموزش و پرورش ناحیه تحصیل خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کنید.

✅ رمز عبور همگام رمزی منحصر به فرد برای هر یک از داوطلبان است که از طرف آموزش و پرورش در اختیار آنان قرار می‌گیرد. این رمز مخصوصاً برای ورود به سامانه مدارس استعدادهای درخشان تولید و صادر می‌شود. داوطلبان در صورت فراموشی می توانند از طریق سایت ثبت نام رمز عبور همگام را بازیابی کنند.

⚠ در صورتی که هر گونه مغایرتی در اطلاعات کارت آزمون تیزهوشان با اطلاعات حقیقی وجود داشته باشد، بهتر است برای رفع آن اقدام کرد. برای این کار متقاضیان می‌بایست به آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ شیراز | شرایط، زمان، مراحل ثبت نام و….

آرکا مشاوره

تغییر رشته در دبیرستان | تجربی، انسانی، ریاضی، فنی و حرفه ای با نکات مهم

آرکا مشاوره

لیست مدارس بزرگسالان مشهد |نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید