مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سرعین سال تحصیلی ۱۴۰۳

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهران

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سرعین برای تمام رشته های انسانی، ریاضی و فنی مهندسی، علوم تجربی و … در ۴ مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و علاقه مندان به پذیرش در این دانشگاه می توانند در زمان های مقرری که اعلام می شود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و برای ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. داوطلبان باید ضمن مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد ۱۴۰۳ و استخراج رشته های مورد نظر، برای شروع نام نویسی خود به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سرعین

در سال های اخیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سرعین در دو نیمسال اول مهر و نیمسال دوم بهمن در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. داوطلبان در زمان ثبت‌نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانند نام نویسی خود را انجام دهند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سرعین

داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند، باید از لیست رشته ها آگاه شوند. رشته های هر مقطع تحصیلی در دفترچه ثبت نام مربوط به آن مقطع درج می شود که البته در ادامه متن نیز، آن ها را قرار داده ایم. جداولی که در ادامه می بینید، مربوط به نیمسال مهر ماه ۱۴۰۳ است و امکان تغییر آن برای بهمن ماه وجود دارد.

کاردانی پیوسته
حسابداری معماری
کاردانی ناپیوسته
آموزش زبان انگلیسی مدیریت صنعتی کاربردی بیمه حسابداری
نرم افزار کامپیوتر آمار کاردانی فنی عمران – منابع آب های زیرزمینی
کارشناسی پیوسته
گردشگری
کارشناسی ناپیوسته
حسابداری

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سرعین

داوطلبان برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سرعین باید مدارک بدون کنکور دانشگاه آزاد را ارائه دهند. برخی مدارک در زمان ثبت‌نام اینترنتی و برخی دیگر نیز در زمان نام نویسی حضوری باید به دانشگاه تحویل داده شود که این مدارک در هر یک از مقاطع به شرح زیر هستند:

مدارک ثبت نام مقطع کارشناسی

✅ دیپلم نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ یا دیپلم نظام سالی – واحدی یا ترمی – واحدی (دیپلم+پیش دانشگاهی) یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم

✅ اصل مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته)

✅ اصل و کپی شناسنامه

✅ اصل و کپی کارت ملی

✅ کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی برای داوطلبان آقا

✅ عکس ۴*۳ با فرمت jpg به در سایز عرضی ۲۰۰ تا ۳۰۰ پیکسل و طول ۳۰۰ تا ۴۰۰ پیکسل
مدارک ثبت نام مقطع کاردانی

❌ گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید ۶-۳-۳ یا دیپلم نظام سالی – واحدی یا ترمی – واحدی (دیپلم+پیش دانشگاهی) یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم

❌ اصل و کپی شناسنامه

❌ اصل و کپی کارت ملی

❌ کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی برای داوطلبان آقا

❌ عکس ۴*۳ با فرمت jpg به در سایز عرضی ۲۰۰ تا ۳۰۰ پیکسل و طول ۳۰۰ تا ۴۰۰ پیکسل

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سرعین

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ ملزم به داشتن شرایط، مدارک و یک سری ضوابط تعیین شده است. این دانشگاه تمامی جزئیات پذیرش بدون کنکور مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) را از طریق فایل دفترچه راهنما در دسترس داوطلبان قرار می دهد.

این دفترچه در هنگام نام نویسی از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org منتشر می شود. البته برای سهولت در دسترسی به فایل دفترچه، لینک مستقیم دانلود آن ها را در مطلب دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد قرا داده ایم. حتما دفترچه را قبل از انجام هر گونه اقدامی مورد مطالعه قرار دهید تا در حین ثبت نام دچار مشکل نشوید.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

ثبت نام کنکورسراسری زبان ۱۴۰۳|نحوه ثبت نام، زمان، شرایط، نکات مهم

آرکا مشاوره

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد کرج سال تحصیلی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دانلود پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری ۱۴۰۲ _ تجربی ، انسانی ، ریاضی ، هنر و زبان

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید