مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات طلایی

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی  از روز شنبه مورخ ۱۲ خرداد ماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. آن دسته ازداوطلبان شرکت کننده درآزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی می باشند می توانند با استفاده از کددسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش  آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

به داوطلبان توصیه می شود،  ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل ، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ نمایند

داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد باید به صورت مجزا از دانشگاه سراسری انتخاب رشته خود را انجام دهند. لذا، این افراد می توانند در تاریخ و زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از ۱۲ خرداد ماه در صورتی که مجاز به انتخاب رشته آزاد باشند، حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل را در فرم موجود بر روی سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org وارد نمایند.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال گذشته از ۱۱ خرداد ماه آغاز شد و در سال جاری نیز در فرایند انتخاب رشته ارشد از ۱۲ خرداد ماه می باشد.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| نکات مهم

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد معمولا پس از اتمام مهلت انتخاب رشته، فرصت مجددی به مدت چند روز در اختیار متقاضیان قرار می دهد، بدین ترتیب افرادی که به هر دلیلی نتوانسته اند در موعد مقرر انتخاب رشته کنند، می توانند در بازه زمانی تمدید شده کد رشته های محل مورد نظر خود را به ثبت رسانیده و یا انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند. زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده و شما می توانید با عضویت در پیج اینستاگرام کارشناسی ارشد  آخرین اخبار مربوط به آن را پیگیری کنید.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

مهلت انتخاب رشته تمدید مهلت انتخاب رشته سری اول تمدید مهلت انتخاب رشته سری دوم
۱۲ الی ۱۶ خرداد ماه مشخص نیست مشخص نیست

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

مطالب مرتبط:

سامانه تاییدیه مدرک تحصیلی emt.medu.ir | ورود به سامانه، مدارک و…

آرکا مشاوره

حذف نمره مردودی از معدل کل دانشجویان ۱۴۰۳ | قوانین جدید، نکات مهم

آرکا مشاوره

۰ تا ۱۰۰ انصراف از دانشگاه دولتی و کنکور مجدد ۱۴۰۳ | شرایط، هزینه و…

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید