مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

زمان مصاحبه استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۳| آمادگی مصاحبه، مشاوره، مشاغل کیفیت بخشی

زمان مصاحبه مربی پرورشی 1403

اطلاع از زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ معلم یا مربی پرورشی (مشاغل کیفیت بخشی، مشاوره) یکی از فاکتورهایی است که در افزایش تسلط بر خود تاثیر بسزایی نیز دارد. داوطلبان می بایست پس از شرکت در آزمون و اعلام نتایج در زمان مقرر به هسته های گزینش محل استان خود مراجعه کرده و مورد ارزیابی تکمیلی قرار گیرند.

داوطلبانی که در آزمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، مطابق اطلاعیه منتشر شده از سوی آموزش و پرورش محل قبولی خود به اندازه چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند و می بایست در زمان تعیین شده برای مصاحبه حاضر شوند. معمولا زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش گروه مربی پرورشی ۱۴۰۳ در هر یک از استان ها به صورت جداگانه انجام می شود.

با توجه به اینکه عدم شرکت به موقع در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به منزله انصراف از استخدام تلقی می شود، در ادامه مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان از فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ و جلوگیری از جاماندن داوطلبان از شرکت در آزمون شفاهی، به تفکیک تاریخ گزینش مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ هر یک از استان های کشور را ارائه داده ایم.

زمان مصاحبه استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۳ مربی پرورشی

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ برای مربی پرورشی (مشاغل کیفیت بخشی) شرکت کرده اند، بعد از اعلام نتایج اولیه و در صورت کسب نمره قابل قبول، می بایست برای شرکت در مصاحبه اقدام نمایند. خاطر نشان می گردد که پذیرفته شدگان آموزگاری برای شرکت در مصاحبه آموزش و پرورش می توانند بعد از اعلام زمان دقیق نسبت به نام نویسی و ارائه مدارک اقدام نمایند. لازم به ذکر است که زمان مصاحبه استخدامی براساس تصمیم اداره کل آموزش و پرورش هر استان می باشد که داوطلبان لازم است براساس تاریخ های اعلامی در ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ شرکت نمایند. پیش بینی میشود که تقریبا یک هفته بعد از اعلام نتایج مراحل مصاحبه آغاز خواهد شد.

سایت مصاحبه استخدامی مبری پروشی ۱۴۰۳

تمامی داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته های مربی پرورشی (مشاغل کیفیت بخشی) شرکت کرده اند، لازم است برای شرکت در مصاحبه و همچنین ارزیابی تکمیلی، نسبت به نام نویسی در سامانه و همچنین بارگذاری مدارک اقدام نمایند. این مدارک در واقع همان مدارکی هستند که داوطلب در زمان ثبت نام، اطلاعات فرم ثبت نام دستگاه های اجرایی مانند آزمون استخدامی آموزش و پرورش را براساس آن ها تکمیل کرده است.

داوطلبان استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳ ، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه مربی پرورشی ۱۴۰۳| معلم پرورشی ،کیفیت بخشی

محل برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ آموزگار ابتدایی و استثنایی

تعیین مکان برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳، پس از انتشار کارنامه داوطلبان صورت می گیرد و در صورتی که قبول شدگان آزمون کتبی در جلسه مصاحبه حاضر نشوند، قبولی ایشان لغو می گردد. همچنین لازم به ذکر است که هر استان دارای محل های مصاحبه مخصوص به خود می باشد و تعیین محل مصاحبه و اعلام آن به شرکت کنندگان، بر عهده آموزش و پرورش همان استان می باشد.

آدرس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان ها ۱۴۰۳
نام استان نشانی درگاه اطلاع رسانی
آذربایجان شرقی ea.medu.gov.ir
آذربایجان غربی wa.medu.gov.ir
اردبیل arta.medu.gov.ir
اصفهان isf.medu.gov.ir
البرز alborz.medu.gov.ir
ایلام ilam.medu.gov.ir
بوشهر bushehr.medu.gov.ir
شهر تهران tehran.medu.gov.ir
شهرستان های استان تهران teo.medu.gov.ir
چهارمحال و بختیاری chb.medu.gov.ir
خراسان جنوبی skh.medu.gov.ir
خراسان رضوی razavi.medu.gov.ir
خراسان شمالی khn.medu.gov.ir
خوزستان khouz.medu.gov.ir
زنجان zanjan.medu.gov.ir
سمنان semnan.medu.gov.ir
سیستان و بلوچستان sb.medu.gov.ir
فارس fars.medu.gov.ir
قزوین caspian.medu.gov.ir
قم qom.medu.gov.ir
کردستان kurd.medu.gov.ir
کرمان kerman.medu.gov.ir
کرمانشاه kermanshah.medu.gov.ir
کهگیلویه و بویراحمد kb.medu.gov.ir
گلستان golestan.medu.gov.ir
گیلان guilan.medu.gov.ir
لرستان lorestan.medu.gov.ir
مازندران mazand.medu.gov.ir
مرکزی markazi.medu.gov.ir
هرمزگان hormozgan.medu.gov.ir
همدان hamedan.medu.gov.ir
یزد yazd.medu.gov.ir

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

 

 

مطالب مرتبط:

انتخاب رشته کنکور زبان ۱۴۰۳|نکات مهم،مراحل

آرکا مشاوره

زمان مصاحبه کانون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳| شورای عالی کارشناسان

آرکا مشاوره

آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید