مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

سامانه مای مدیو my/medu.ir| خدمات الکترونیک وزارت آموزش پرورش ،کارنامه ،نکات مهمم

سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده است که امکانات متنوعی برای دانش آموزان، والدین، فرهنگیان و سایر افراد ارائه نموده است. کاربران می توانند برای ورود به سامانه مای مدیو و استفاده از خدمات مای مدیو مانند دریافت کارنامه، ورود به سها و سیدا، ثبت نام مدارس و سایر موارد به سایت my medu.ir مراجعه نمایند.

پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir ، سامانه ای یکپارچه است که به شما اجازه می دهد همه خدمات ارائه شده توسط آموزش و پرورش را در یک سایت مشاهده کنید. دانش آموزان و اولیا و همچنین دبیران و فرهنگیان می توانند از امکانات این سامانه استفاده کنند. امکاناتی همچون احکام فرهنگیان ، دریافت کارنامه های آموزشی ، ثبت نام ها و … که همگی بصورت یکپارچه در این سامانه قرار داده شده است تا بتوان به سادگی در یک پنجره واحد الکترونیک ، به همه امکانات مورد نیاز آموزشی دسترسی پیدا کرد.

آموزش و پرورش به منظور تسریع در روند ارائه امکانات به کاربران خود اقدام به راه اندازی سامانه های متفاوتی نموده است که یکی از مهم ترین آن ها پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو my.medu.ir می باشد. در سامانه مای مدیو نحوه دسترسی به پنل کاربری و همچنین ارائه امکانات با توجه به نقش افراد متفاوت است.

مای مدیو ، پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی my.medu.ir ، سایت جدیدی است که امکان دسترسی به خدمات گوناگون را به صورت آنلاین برای فرهنگیان، دانش آموزان و والدین آن ها فراهم می سازد. در سال های اخیر بسیاری از سازمان های کشور به سوی ارائه خدمات آنلاین حرکت کرده و سامانه های مختلفی در این زمینه راه اندازی نموده اند. وزارت آموزش و پرورش هم از این فرایند جا نمانده و با ایجاد سایت های متعدد، امکان دسترسی به خدمات گوناگون خود را به شکل غیر حضوری برای کاربران فراهم ساخته است. پنجره واحد خدمات هم از جمله این موارد است که نسبت به سایر سامانه ها جامع تر بوده و خدمات گسترده تری را ارائه می دهد. در همین راستا، آگاهی از روش ورود به سامانه my.medu.ir برای تمامی افراد مجاز جهت استفاده از آن الزامی است. چرا که اولین گام جهت استفاده از خدمات مختلف این سایت به شکل غیر حضوری، وارد شدن به آن می باشد.

توجه داشته باشید که امکان دسترسی به تعداد زیادی از دیگر سامانه های آموزش و پرورش هم از طریق پنجره واحد خدمات امکان پذیر است. هم چنین بسیاری از خدمات مورد نیاز برای گروه های مختلف از جمله فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آن ها در این سامانه به صورت آنلاین ارائه می شود. دریافت فیش حقوقی، حکم کارگزینی، دریافت کارنامه برای دانش آموزان، پیش ثبت نام مدارس، استعلام شهریه و موارد این چنینی دیگر از جمله مهم ترین خدمات سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش برای گروه های کاربری مجاز به شمار می آیند. بنابراین کسب شناخت مناسب از این سامانه جدید و روش استفاده از آن برای کاربران حائز اهمیت است. با توجه به این که سایت مذکور به تازگی توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده، در این بخش نحوه ورود به آن را به صورت کامل برای تان توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در رابطه با سامانه مای مدیو  my medu ir و خدمات آن به دست آورید.

نحوه ورود به سایت مای مدیوmy medu.i


یکی از سوالات پرتکرار بسیاری از کاربران سایت مای مدیو این می باشد که چگونه وارد سایت my.medu.ir شویم؟ متقاضیان استفاده از امکانات پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو می بایست برای ورود به این سامانه ابتدا در مرورگر خود آدرس سایت مای مدیو my.medu.ir را وارد نمایند و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند. برای ورود به سامانه my medu.ir دانش آموز، دارا بودن کد ملی و شماره سریال شناسنامه و برای ورود به سامانه مای مدیو فرهنگیان دارا بودن کد ملی و شماره کد پرسنلی لازم می باشد. نحوه ورود سایر افراد نیز کمی متفاوت است که در ادامه به بررسی نحوه ورود به سایت مای مدیو my medu.ir برای تمامی افراد و گروه ها پرداخته شده است.

نحوه ورود فرهنگیان و دانش آموزان به سایت مای مدیو
 

فرهنگیان می توانند برای ورود به سایت مای مدیو اقدام به وارد کردن کد ملی و کد پرسنلی و یا همان رمز عبور سامانه رتبه بندی وارد سامانه مای مدیا my medu.ir شوند. با توجه به وجود اطلاعات دانش آموزان در سامانه سیدا، دانش آموزان می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه، به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند. به منظور راهنمایی بیشتر در ادامه نحوه ورود فرهنگیان و دانش آموزان به سامانه مای مدیو ارائه شده است.

دانش آموزان می توانند برای ورود به پنل کاربری خود به عنوان نام کاربری کد ملی و سریال شناسنامه خود را نیز به عنوان گذرواژه مای مدیو در بخش های مربوطه وارد نمایند. فرهنگیان نیز می بایست در این صفحه کد ملی و شماره کد پرسنلی خود را وارد نمایند.

لازم به ذکر است که به دریافت تک کارت فرهنگیان از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش فعال شده است و فرهنگیان می توانند پس از ورود به سامانه اقدام به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه نمایند. طبق اعلام آموزش و پرورش نهایتا به فاصله زمانی ۱ ماه پس از ثبت نام کارت به دست درخواست کنندگان خواهد رسید.

با توجه به توضیحات بخش قبل درباره با پنجره واحد خدمات وزارت آموزش و پرورش، شناخت مناسبی از این درگاه الکترونیکی جدید و عملکرد آن به دست آورید. با این حال، موضوع مهم جهت استفاده از این سامانه و خدمات آن، نحوه وارد شدن به آن است. در این مورد باید بگوییم که فرایند ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش برای تمامی گروه های کاربری یکسان می باشد. اما اطلاعات مورد نیاز برای ورود هر یک از آن ها از جمله فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا متفاوت است. با توجه به این که هر کدام از گروه های مذکور با ورود به این سایت امکان دریافت خدمات مختلفی را خواهند داشت، در این بخش فرایند کلی وارد شدن به این سایت و اطلاعات مورد نیاز برای هر گروه را به صورت جداگانه بیان خواهیم کرد. پس با توجه به نقش خود اعم از فرهنگی، دانش آموز، والدین یا سایر موارد، به راحتی می توانید فرایند ورود به سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش را انجام دهید.

جهت ورود به سامانه خدمات الکترونیک این وزارت خانه کافی است یک سری مراحل ساده را به صورت گام به گام پشت سر بگذارید که در این جا به آن ها پرداخته ایم. این مراحل مورد نیاز برای وارد شدن به سایت پنجره واحد خدمات به شرح ذیل می باشند:

۱در اولین گام باید آدرس اینترنتی سایت مذکور یعنی my.medu.ir را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو کنید. برای وارد شدن به این سامانه و استفاده از خدمات آن می توانید هم از گوشی موبایل و هم از سیستم های رایانه ای استفاده کرده و از این نظر با محدودیتی رو به رو نخواهید بود.


۲بعد از این که نشانی فوق را سرچ کردید، کمی منتظر بمانید تا گوگل نتیجه جست و جویتان را نمایش دهد. اولین سامانه بالا آمده در لیست نتایج گوگل با همین نشانی و عنوان «مای مدیو – وزارت آموزش و پرورش» مربوط به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش است. پس بر روی آن کلیک کرده و وارد شوید.


۳به این ترتیب، وارد صفحه اصلی این درگاه آنلاین شده و تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. در بخش میانی صفحه پنجره ورودی قرار گرفته که افراد ابتدا باید نقش خود را انتخاب نموده و سپس متناسب با آن، اطلاعات لازم را وارد کنند. این نقش به صورت پیش فرض «فرهنگی» می باشد. پس در صورتی که فرهنگیان قصد ورود به این سایت و استفاده از خدمات آن را داشته باشند، باید اطلاعات خواسته شده یعنی کد ملی و رمز عبور را در جایگاه خود قرار دهند. سپس برای وارد شدن به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ، کد امنیتی را هم در کادر مربوطه قرار داده و گزینه «ورود» را بزنید.


۴گروه بعدی که شرایط لازم برای ورود و استفاده از خدمات این سامانه را دارند، دانش آموزان هستند. این افراد هم باید مراحل قبلی را طی کرده و پس از ورود به صفحه اصلی این سایت، از کادر مربوط به نقش گزینه «دانش آموز»‌ را انتخاب کنند. سپس باید تابعیت خود را از طریق قرار دادن تیک یکی از گزینه های «ایرانی» و «اتباع» تعیین کنید. دانش آموزان ایرانی جهت وارد شدن به سایت my.medu.ir نیاز به کد ملی و کد ۶ رقمی سریال شناسنامه شان خواهند داشت. اما دانش آموزان اتباع باید کد دانش آموزی و تاریخ تولدشان را وارد نمایند. پس دانش آموز متقاضی ورود به این سامانه، بسته به تابعیت باید اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و پس از کد امنیتی، بر روی گزینه «ورود» کلیک نماید.


۵اما علاوه بر فرهنگیان و دانش آموزان، امکان ورود به سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش برای والدین دانش آموزان یا سایر افراد هم فراهم است. منتهی اطلاعات لازم برای این گروه ها باز هم متفاوت خواهد بود. والدین جهت ورود به این سایت و استفاده از خدمات آن ابتدا باید با قرار دادن تیک مربوط به گزینه «ایرانی» یا «اتباع»، تابعیت خود را مشخص کنند. والدین اتباع باید فیدا کد خود و تاریخ تولدشدن را در جایگاه های مربوطه قرار داده و پس از تایید کد امنیتی، گزینه «ورود» را بزنند. اما والدین ایرانی برای وارد شدن باید بر روی گزینه «ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف» کلیک کنند.


۶والدین ایرانی در گام بعدی ورود به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ، باید شماره تلفن همراه خود را ارائه دهند. پس شماره تلفن خود را در کادر مربوطه قرار داده و پس از تایید کد امنیتی، از قسمت پایین صفحه بر روی گزینه «ارسال رمز یکبار مصرف» کلیک نمایید.


۷به این ترتیب، یک رمز موقت ۵ رقمی بر روی شماره موبایلی که وارد کرده اید فرستاده می شود. این کد را دریافت نموده و در جایگاه تعیین شده برای آن قرار دهید. در صورتی که کد را به درستی وارد کنید، مستقیما به حساب کاربری تان در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش وارد خواهید شد.


۸در نهایت، هر یک از گروه های کاربری اعم از فرهنگیان، دانش آموزان، والدین یا سایر شهروندان به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و امکانات مختلف آن را مشاهده خواهند کرد. دقت داشته باشید که صفحه کاربری این سایت برای گروه های مختلف متفاوت است. برای مثال، تصویر زیر رابط کاربری این سامانه برای دانش آموز را نشان می دهد.
 تمامی گروه های مجاز برای استفاده از خدمات موجود در سامانه پنجره خدمات الکترونیک به نشانی اینترنتی my.medu.ir، با انجام اقدامات فوق می توانند به حساب کاربری شان وارد شوند. در ادامه، خدمات موجود در این سامانه برای هر یک از این گروه ها را هم به صورت مفصل بیان خواهیم کرد تا اطلاعات کاملی در این رابطه داشته باشید.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه ارزیابی شایستگی عمومی و اختصاصی استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳| ابتدایی و استثنایی

خدمات پنجره الکترونیک فرهنگیان مای مدیو my.medu.ir


پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو برای فرهنگیان دارای منوهای مختلف و کاربردهای متنوعی می باشد. از گزینه هایی که در پنل کاربری فرهنگیان قرار داده شده می توان به دریافت فیش حقوقی، حکم کارگزینی، رتبه بندی و سایر موارد اشاره کرد. معلمان، مدیران مدارس و تمامی کارکنان فرهنگیان می توانند با دارا بودن کد ملی و کد پرسنلی معلمان، به سایت مای مدیو و پنل کاربری خود دسترسی داشته و از خدمات آن استفاده نمایند.

با توجه به عدم دارا بودن گزینه ویرایش اطلاعات در سامانه مای مدیو، معلمانی که پس از ورود به سامانه اطلاعاتشان صحیح نمی باشد، باید به مدیریت مدرسه مراجعه نموده و درخواست بررسی اطلاعات خود در سامانه سیدا را داشته باشند. از جمله مهم ترین خدمات ارائه شده توسط پنجره الکترونیک فرهنگیان مای مدیو my medu.ir می توان به دریافت فیش حقوقی، حکم کارگزینی، پیگیری رتبه بندی و سایر موارد اشاره کرد که در اداه این مقاله به بررسی آن ها پرداخته شده است.

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان مای مدیو my.medu.ir
در برخی مواقع فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش به منظور اطلاع از جزئیات پرداختی حقوق خود نیازمند دریافت فیش حقوقی می باشند تا از میزان درآمد خود و مبالغ کسر شده مطلع گردند. در گذشته فرهنگیان می توانستند به صورت حضوری و یا از طریق سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به آدرس fish.medu.ir اقدام به دریافت فیش حقوقی نمایند، اما با توجه به راه اندازی سامانه مای مدیو و ارائه بسیاری از امکانات در آن، سامانه فیش حقوقی نیز تغییر و به سایت مای مدیو منتقل شد.

برای معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان سایت مای مدیو my.medu.ir می توان بیان کرد که این فیش دارای اطلاعات بسیار مهمی در زمینه میزان درآمد فرهنگیان، میزان مبلغ های کسر شده از حقوق فرهنگیان و میزان حقوق اضافه شده به حقوق فرهنگیان است. به همین خاطر فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش در بازه های زمانی مختلف قصد دریافت فیش حقوقی خود را دارند. فرهنگیان می توانند با دریافت فیش حقوقی خود از مواردی مانند اقساط، فوق العاده ها، بیمه و سایر موارد نیز اطلاع یابند.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ | راهنمای جامع، زمان، نکات مهم

رتبه بندی فرهنگیان مای مدیو my.medu.ir
یکی از گزینه های موجود در سایت مای مدیو my medu.ir منوی رتبه بندی معلمان می باشد که معلمان می توانند با کلیک بر روی گزینه مربوطه و ورود به سایت اصلی رتبه بندی، اقدام به بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان مانند مدارک تحصیلی، کتب تالیف شده و تقدیرنامه های خود نمایند. همچنین امکان بررسی مجدد و تمامی مراحل رتبه بندی نیز از طریق همین سامانه در دسترس فرهنگیان می باشد. همچنین فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت مای مدیو از نتایج رتبه بندی ها نیز مطلع گردند.

معلمان می توانند با مراجعه به سامانه مای مدیو و بارگذاری مدارک تحصیلی و سایر موارد رتبه بالاتری دریافت نموده و حقوقشان افزایش یابد. لازم به ذکر است که آموزش و پرورش در هر دوره امکانات بیشتری را در سامانه مای مدیو برای معلمان و سایر فرهنگیان ارائه می نماید تا روند بررسی درخواست ها در کمترین زمان ممکن انجام شود که به محض ارائه خدمات بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

دریافت کارنامه مای مدیو


یکی از مهم ترین امکانات پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش برای دانش آموزان، دریافت کارنامه است. تمامی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف اعم از ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم با ورود به این سامانه امکان مشاهده و دریافت کارنامه خود را خواهند داشت. تا قبل از راه اندازی این سامانه، دانش آموزان می توانستند برای اخذ کارنامه به سایت پادا مراجعه کنند. اما در راستای تحولات ایجاد شده در سامانه های آموزش و پرورش، بسیاری از خدمات این سازمان در سایت my.medu.ir تجمیع شد. این موارد هم مربوط به دانش آموزان، هم فرهنگیان و هم والدین دانش آموزان می باشد. به هر حال، در صورتی که دانش آموزان قصد دریافت غیر حضوری کارنامه شان را داشته باشند، کافی است به حساب خود در این سامانه مراجعه کرده و مراحل لازم را طی کنند. با توجه به این که بسیاری از دانش آموزان متقاضی دریافت آنلاین کارنامه هستند، در ادامه روش انجام این کار از طریق سامانه مای مدیو را برای تان توضیح داده ایم.

به منظور اخذ غیر حضوری کارنامه در این سایت، باید یک سری اقدامات را به صورت گام به گام پشت سر بگذارید که در این جا به آن ها پرداخته ایم. این اقدامات مورد نیاز برای دریافت کارنامه به شکل آنلاین، شامل موارد زیر می باشند

۱در اولین قدم باید نشانی اینترنتی سایت مذکور یعنی سایت my.medu.ir کارنامه را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو کنید. دانش آموزان می توانند با استفاده از گوشی های موبایل یا سیستم های کامپیوتری به این سامانه وارد شده و نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
۲بعد از این که آدرس فوق را سرچ کردید، کمی صبر کنید تا گوگل نتیجه جیت و جویتان را نمایش دهد. اولین سامانه بالا آمده در لیست نتایج با همین نشانی و عنوان «مای مدیو – وزارت آموزش و پرورش» مربوط به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش است. پس جهت دریافت کارنامه بر روی آن کلیک کرده و وارد شوید.

۳در گام بعد به صفحه اصلی این سامانه منتقل شده و پنجره ورودی را مشاهده می کنید. جهت دریافت کارنامه ابتدا باید نقش خود را مشخص کنید. دانش آموزان جهت این امر باید از کادر تعیین شده با عنوان «انتخاب نقش»، گزینه «دانش آموز»‌ را انتخاب نمایند. بعد از آن نوبت به تابعیت می رسد که برای انجام این کار بسته به تابعیت خود، باید تیک مربوط به گزینه های «ایرانی»‌ یا «اتباع»‌ را قرار دهید. اطلاعات مورد نیاز برای دانش آموزان ایرانی جهت ورود به سامانه مای مدیو شامل کد ملی و عدد ۶ رقمی سریال شناسنامه است. اما دانش آموزان اتباع باید کد دانش آموزی و تاریخ تولدشان به شمسی را وارد کنند. به هر حال،‌ پس از ورود اطلاعات خواسته شده، کد امنیتی موجود را هم تایید کرده و گزینه «ورود»‌ را بزنید.

۴در صورتی که اطلاعات کاربری مورد نیاز را به درستی وارد کنید، به حساب کاربری خود در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش منتقل شده و امکان استفاده از خدمات آنلاین این سامانه را خواهید داشت. به منظور دریافت غیر حضوری کارنامه، باید از کادر «خدمات آموزشی دانش آموزان»‌ در همان قسمت ابتدایی صفحه، بر روی گزینه «دریافت کارنامه» کلیک کنید.

۵کسانی که برای اولین بار از این طریق اقدام به دریافت کارنامه می کنند، باید یک نظرسنجی مربوط به وضعیت مدرسه را تکمیل نمایند. این نظرسنجی به منظور کسب نظرات کلی والدین و دانش آموزان از شرایط مدرسه و بهبود آن انجام می گیرد. اما کسانی که قبل نظرسنجی سایت my.medu.ir را انجام داده باشند، مستقیما به صفحه زیر منتقل خواهند شد. در این قسمت از شما خواسته می شود برای دریافت کارنامه، سال تحصیلی و دوره تحصیلی را مشخش کنید. پس اطلاعات خواسته شده را بر اساس کارنامه مد نظر وارد کرده و گزینه «جستجو» را بزنید.

۶در نهایت، تمامی اطلاعات دانش آموز به همراه کارنامه درخواست شده برای مقطع مد نظر، در سامانه مای مدیو نمایش داده می شود. به این ترتیب دانش آموز می تواند با مشاهده کارنامه خود از این طریق اطلاعات کاملی از نمرات خود به دست آورد

خدمات الکترونیک عموم مای مدیو my.medu.ir
علاوه بر دانش آموزان و فرهنگیان، سایر افراد نیز می توانند از خدمات سایت مای مدیو مانند ثبت نام در مدارس استفاده کنند. در سال گذشته پیش ثبت نام بسیاری از مدارس مانند ثبت نام مدارس شاهد، مدارس دولتی، غیر انتفاعی و هیئت امنایی از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو برای والدین امکان پذیر شد.

از دیگر امکانات ارائه شده در بخش خدمات عموم مای مدیو my.medu.ir​ می توان به دریافت نوبت برای سنجش بدو ورود نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی، استعلام شهریه مدارس، وضعیت فارغ التحصیلی، دریافت کارت ورود به جلسه امتحان برای ترمیم معدل و سایر موارد اشاره کرد. به منظور راهنمایی بیشتر در ادامه خدمات الکترونیک عموم سایت my.medu.ir مای مدیو معرفی شده است.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | نکات مهم
درگاه دولت مای مدیو my medu.ir

والدین، داوطلبان ترمیم معدل و تمامی افرادی که خواهان استفاده از خدمات آموزش و پرورش هستند می بایست به سایت مای مدیو مراجعه نمایند. با توجه به متصل بودن مای مدیو به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، امکان ورود برای تمامی افراد وجود دارد. به منظور راهنمایی بیشتر علاقه مندان در ادامه نحوه ورود از طریق درگاه دولت مای مدیو my medu.ir بیان شده است.

افرادی که خواهان ورود به سامانه مای مدیا هستند می بایست ابتدا آدرس my.medu.ir را در مرورگر خود وارد نموده و بر روی گزینه ورود از طریق درگاه دولت مای مدیو کلیک نمایند.

در مرحله بعدی کاربران می بایست شماره همراه و کد امنیتی را وارد نمایند تا رمز یک بار مصرف ورود به مای مدیو به شماره همراه آن ها ارسال شود. لازم به ذکر است که در اولین ورود کاربران، مشخصاتی مانند کدملی، شماره سریال شناسنامه، تاریخ تولد و سایر موارد نیز درخواست می شود.

در این بخش می بایست رمز دریافتی کاربران وارد سیستم شود.

در صورت تایید رمز امکان ورود به سامانه my medu.ir وجود خواهد داشت. داوطلبان می توانند پس از ورود به پنل کاربری خود، از امکانات سایت مای مدیو استفاده نمایند.

متقاضیان می توانند با توجه به نوع درخواست و گروه کاربری خود اقدام به دریافت خدمات از این سامانه نمایند. همانطور که پیش تر بیان شد، این سامانه درگاهی برای ورود به سایت سازمان های تابعه وزارت آموزش و پرورش می باشد که تمامی خدمات ارائه شده توسط آموزش و پرورش را به صورت دسته بندی برای کاربران قرار داده است.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

مشاهده و تایید سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

مهمانی و نقل و انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ | شرایط، زمان و نکات مهم

آرکا مشاوره

حذف درخواست مجوز انتخاب واحد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید