مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

سامانه پیگیری مرسولات تیپاکس

سامانه پیگیری مرسولات تیپاکس

امروزه علاوه بر پست، شرکت تیپاکس نیز بسته‌ها را در امنیت کامل به سراسر کشور انتقال می‌دهد. اما نکته مهم این است که بعد از فرستادن بسته، فرستنده و گیرنده نگران هستند که بدانند، مرسولات تیپاکس را می‌شود پیگیری کرد؟ و نحوه رهگیری مرسولات تیپاکس چگونه است؟ چه مدارک و اطلاعاتی برای رهگیری مرسولات تبپاکس مورد نیاز میباشد؟

اما نگران نباشید زیرا ما صفر تا صد نحوه پیگیری مرسولات تیپاکس را به شما آموزش می‌دهیم.

شما در انتها این مقاله مدارک مورد نیاز پیگیری مرسوله پستی تیپاکس با نام خانوادگی، رهگیری تیپاکس با بارکد، نحوه پیگیری مرسوله‌های تیپاکس و … را یاد می‌گیرید. پس تا انتها با ما همراه باشین:

مدارک مورد نیاز برای پیگیری بسته های تیپاکس

برای پیگیری مرسولات تیپاکس لازم است شماره قرارداد و یا کد رهگیری را در اختیار داشت.

هنگامی که بسته ای به تیپاکس تحویل داده می شود پیامکی به شخص فرستنده ارسال خواهد شد.

پیامک ارسال شده حاوی هزینه ارسال، کد رهگیری، ارزش اظهاری و لینک رهگیری بسته می باشد. فرستنده و گیرنده مرسوله می توانند با وارد شدن به صفحه مورد نظر و وارد کردن کد رهگیری وضعیت مرسوله خود را استعلام نمایند.

لازم به ذکر است که شماره قرارداد و کد رهگیری در رسیدی که در اختیار فرستنده می باشد درج شده است که به وسیله آن می توان به رهگیری بسته پرداخت.

سامانه پیگیری مرسولات تیپاکس/آرکا

کد رهگیری تیپاکس برای هر نوع بسته ای صادر شده و در اختیار فرستنده قرار می گیرد. بنابراین جهت دریافت آن لازم نیست به صورت حضوری به دفاتر نمایندگی های تیپاکس مراجعه کرد.

رهگیری مرسولات تیپاکس

رهگیری مرسولات تیپاکس به چند صورت انجام می‌شود:

رهگیری تیپاکس از طریق سایت
رهگیری تیپاکس با بارکد
رهگیری تیپاکس با تیپاکس من
رهگیری تیپاکس با تلفن همراه
رهگیری تیپاکس به صورت حضوری

در ادامه تمام راه‌های نحوه پیگیری مرسوله تیپاکس را به شما آموزش می‌دهیم که شما طبق شرایطی که دارید، راحت‌ترین روش را انتخاب می‌کنید.

نحوه پیگیری مرسولات تیپاکس از طریق سایت

 

یکی از آسان ترین راه های پیگیری مرسولات تیپاکس وارد شدن به سایت مخصوص شرکت تیپاکس است. در این روش باید از طریق اینترنت وارد سایت مربوطه شده و از طریق وارد کردن یکی از شماره های قرارداد، رهگیری و یا بارکد اقدام به رهگیری بسته پستی خود نمود. لازم به ذکر است استفاده از سایت مذکور جهت پیگیری مرسولات تیپاکس کاملا رایگان بوده و هزینه ای برای افراد در پی نخواهد داشت.

نحوه استفاده از این سایت به این شکل است که ابتدا باید وارد سایت شرکت تیپاکس شده و برای استفاده از خدمات رهگیری مرسولات به میانه سایت رفته و با وارد کردن کد و شماره مورد نظر بر روی بخش رهگیری کلیک کرده تا اطلاعات و اخبار بسته پستی بر روی صفحه نشان داده شوند.

پیگیری از طریق شماره تلفن

استفاده از شماره تلفن برای پیگیری مرسولات تیپاکس بهترین روش برای افرادی است که دسترسی محدودی به اینترنت دارند. فرستنده و گیرنده مرسوله می توانند با شماره گیری شماره ۰۲۱۸۴۵۷از آخرین وضعیت بسته خود مطلع شوند. مزیت مهم استفاده از این روش این است که برای استفاده از آن نیازی به داشتن اینترنت نیست.

رهگیری تیپاکس با تیپاکس من

شما می‌توانید با دانلود برنامه مای تیپاکس یا استفاده از نسخه تحت وب آن رهگیری تیپاکس را طبق مراحل زیر انجام دهید.

ابتدا وارد برنامه MyTipax شوید.

سپس تلفن همراه و رمز عبورتان را وارد کنید.
توجه: اگر ثبت نام نکردید، ابتدا با زدن گزینه مربوطه و وارد کردن اطلاعات ثبت نام کنید.

پیگیری از طریق مراجعه حضوری به نمایندگان

تیپاکس یک شرکت خصوصی بزرگ و موفق است که تجربه سال ها خدمت رسانی در زمینه ارسال بسته و مرسولات را در پرونده خود دارد از این رو دارای نمایندگی هایی در سراسر کشور می باشد. افراد با در دست داشتن کد رهگیری و سایر اطلاعات می توانند از متصدیان این نمایندگی ها بخواهند آنان را در جریان آخرین اخبار مربوط به بسته خود قرار دهند.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

مشاهده و تایید سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

سامانه مای مدیو my/medu.ir| خدمات الکترونیک وزارت آموزش پرورش ،کارنامه ،نکات مهمم

آرکا مشاوره

سایت سازمان سنجش کشور sanjesh.org | ورود به سامانه

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید