مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

ماجرای ارسال پیامک به برخی داوطلبان کنکور_تغییر رتبه‌ کنکور_ویرایش انتخاب رشته

ارسال پیامک ویرایش انتخاب رشته

در چند روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سازمان سنجش با ارسال پیامکی به بعضی از داوطلبان کنکور امسال، خبر از صدور کارنامه جدید و تغییر احتمالی نمره تراز و رتبه‌ها را داده است.

پیامک ویرایش انتخاب رشته به کدام داوطلبان ارسال شده است؟

پیامک ارسالی مربوط به دو دسته از داوطلبان است ،دسته اول دواطلبانی که به نمره کل سوابق تحصیلی اعتراض داشته و پس از بررسی مجدد توسط آموزش و پرورش نمرات سوابق تحصیلی آنان اصلاح شده و لذا با اعمال نمرات جدید سوابق تحصیلی به تبع نمره کل آزمون آنها نیز تغییر داشته و دسته دوم مربوط به داوطلبانی است که با ارائه سوابق ایثارگری مورد تایید مراجع قانونی و با اعمال سهمیه ایثارگران کارنامه آنان نیز تغییر داشته است و این موضوع از طریق پیامک برای داوطلبان ذینفع جهت آگاهی ارسال شده است و طبعا به کسانی که تغییرات قابل توجهی در کارنامه آنها ایجاد شده ،فرصت ویرایش انتخاب رشته نیز داده شده است.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | تمامی رشته ها

آرکا مشاوره

لیست دروس امتحانات نهایی دهم و یازدهم ۱۴۰۳ | تجربی، انسانی، ریاضی

آرکا مشاوره

انتخاب رشته کنکورتجربی ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید