مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده معدل کتبی و کل برای پذیرش با سوابق (بدون آزمون)‌ کنکور ۱۴۰۲

مشاهده معدل کتبی و کل دیپلم

به ‌اطلاع‌ داوطلبان همه گروه هاي آزمايشي که در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سراسری سال ۱۴۰۲ متقاضی شده اند، می رساند، اطلاعات مربوط به معدل کتبی مؤثر برای دیپلمه های شاخه نظری یا معدل کل مؤثر مربوط به شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش داوطلبان آزمون مذکور (دریافتی از وزارت آموزش و پرورش) از روز چهارشنبه به تاريخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ لغايت دوشنبه به تاريخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ براي مشاهده و تاييد در درگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشانی my.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
۱-    داوطلبان در صورتي که مغايرتي در اطلاعات معدل خود مشاهده نمودند لازم است نسبت به انتخاب گزينه «مورد تایید نیست و سازمان سنجش مجدداً از آموزش و پرورش استعلام نماید» اقدام کنند. بديهي است موارد عدم تایید توسط داوطلبان، برای بررسی مجدد به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد که پس از دريافت معدل اصلاحي اين دسته از داوطلبان از وزارت آموزش و پرورش، نسبت به اعمال آن در گزينش نهايي در رشته محل های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسري سال ۱۴۰۲ اقدام خواهد شد.
۲-    برای داوطلبانی که معدل آنها از سوی آموزش و پرورش به سازمان سنجش تاکنون ارسال نشده یا تاکنون دیپلم خود را اخذ ننموده اند، مقرر شده اطلاعات معدل آنها متعاقباً از سوی آموزش و پرورش ارسال شود. لذا در صورت ارسال معدل آنها از سوی آموزش و پرورش به این سازمان، معدل ارسالی (اوایل مهرماه) در سامانه برای مشاهده و تایید درج خواهد شد.
۳-    برای داوطلبانی که معدل آنها توسط آموزش و پرورش ارائه نشود با توجه به اینکه در زمان مشاهده کارت ورود به جلسه و همچنین در زمان انتخاب رشته امکان مشاهده و ویرایش معدل به آنها داده شده بود، معدل خوداظهاری در گزینش نهایی رشته محل های پذیرش صرفاً باسوابق تحصیلی، در نظر گرفته خواهد شد و در صورت مغایرت، قبولی داوطلب لغو و هیچ گونه اعتراض قابل پذیرش نخواهد بود.
۴-    داوطلبانی که برای ثبت نام و انتخاب رشته محل های صرفاً براساس سوابق تحصیلی از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۲۰اقدام نموده اند معدل دریافتی آنها متعاقباً (اوایل مهرماه) از آموزش و پرورش اخذ و برای تایید نمایش داده خواهد شد.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در همه رشته های دانشگاهی و همچنین رشته های دانشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند، با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور رابطه مستقیمی با آینده شغلی و اجتماعی داوطلب دارد، صفر تا ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ در مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود.

مرکز مشاوره آرکا

مطالب مرتبط:

کارنامه و تراز نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۳ رشته تجربی

آرکا مشاوره

منظور از رشته های نیمه متمرکز چیست

آرکا مشاوره

اصلاحیه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ | تغییرات دفترچه، نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید