مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده نتایج استخدامی آموزگاری ابتدایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳| استثنایی،نحوه مشاهده، نکات مهم

مشاهده نتایج آموزگار ابتدایی

نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی به اطلاع داوطلبان رسیده و افراد می توانند در صورت نیاز برای اعتراض به نتایج این آزمون از طریق سامانه پاسخگویی سازمان سنجش اقدام کنند. افراد در ادامه مقاله با نحوه دریافت نتایج اولیه و نهایی آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۳ آشنا شده و اطلاعات مناسبی را در مورد اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۳ کسب می کنند.
در این مقاله راهنمایی جامعی برای آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با زمان اعلام جواب اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳، نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی این آزمون و سایت مربوط به این فرآیندها ارائه شده است.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آزمون استخدامی آموزش و پرورش به منظور تامین نیروی انسانی مدارس سراسر کشور برگزار می شود. در سال ۱۴۰۳ نیز آزمون استخدامی آموزش و پرورش زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده.

هر ساله در فاصله یک الی ۲ ماه پس از برگزاری آزمون کتبی، نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر می شود. همان طور که می دانید در سال ۱۴۰۳ آزمون آموزش و پرورش در دو عنوان شغلی آموزگاری و دبیری به طور مجزا برگزار شد و طبیعتا نتایج اولیه و نهایی هر یک نیز به طور جداگانه اعلام خواهد شد.

نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۲ آموزش و پرورش در امروز مورخه ۳ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اعلام شد. 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

متقاضیانی که موفق به کسب حدنصاب امتیاز شده باشند، به میزان چند برابر ظرفیت به مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ دعوت خواهند شد. نتایج نهایی این فرایند نیز ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۳  در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

سایت نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

یکی از مواردی که برای داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اهمیت داشته، سایت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ بوده و افراد باید با آشنایی با سایت نتایج آزمون آموزش و پرورش، در زمان اعلام جواب، نسبت به مشاهده نتایج و انجام مراحل بعدی استخدام این سازمان اقدام کنند.

افرادی که در آزمون کتبی استخدام معلمی سازمان آموزش و پرورش شرکت نمودند، باید از همان وبسایتی که برای ثبت نام در این آزمون اقدام نمودند، نتایج اولیه آزمون آموزش و پرورش را مشاهده کنند. بنابراین افراد از طریق وبسایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org می توانند برای مشاهده نتایج آزمون کتبی استخدام دبیری و آموزگاری آموزش و پرورش اقدام کنند. افراد در این مرحله، علاوه بر امکان بررسی قبولی یا مردودی داوطلبان، امکان دریافت کارنامه آزمون کتبی را داشته و می توانند نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنند.

افرادی که حائز شرایط قبولی در آزمون کتبی استخدام آموزش و پرورش باشند، می بایست در مصاحبه این سازمان شرکت نموده و سپس باید منتظر اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشند. نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ نیز از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع کلیه داوطلبان خواهد رسید. البته اعلام نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش تنها به صورت قبولی و یا مردودی داوطلبان صورت گرفته و افراد امکان دریافت کارنامه کلی آزمون استخدامی این سازمان را نخواهند داشت. در مجموع افراد در طی مراحل استخدام آموزش و پرورش می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به بررسی اطلاعیه و اخبار این سایت اقدام کنند. چرا که زمان نتایج اولیه و نهایی استخدام اموزش و پرورش ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی شده و در صورتی که به هر دلیلی اعلام نتایج آزمون با تاخیر مواجه شود، از طریق همین وبسایت به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه ارزیابی شایستگی عموم و اختصاصی استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ (کلیک نمایید)

نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

از آن جایی که سازمان سنجش مجری برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه عناوین شغلی آموزگاری و دبیری است، تمامی مراحل این دو آزمون از ثبت نام گرفته تا فرآیند اعلام نتایج، از طریق سایت اختصاصی سازمان سنجش انجام می شود. بنابراین دریافت نتایج این آزمون به صورت اینترنتی در سایت sanjesh.org امکان پذیر می باشد که در ادامه مراحل مشاهده نتایج اولیه و نهایی هر دو عنوان شغلی دبیری و آموزگاری شرح داده شده است. مشاهده نتایج اولیه آموزگاری و دبیری وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و گزینه “استخدامی دستگاه های اجرایی” را برگزینید.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بر روی لینک فعال “سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و استثنایی) سال ۱۴۰۳″ کلیک نمایید.

دوباره بر روی لینک فعال “سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و استثنایی) سال ۱۴۰۳″ کلیک کنید.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • پس از انتخاب یکی از دو روش زیر جهت مشاهده نتایج اولیه آزمون خود، بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.
  1. روش اول: درج شماره پرونده و شماره شناسنامه
  2. روش دوم: وارد کردن شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و نتایج اولیه و نهایی آزمون خود را مشاهده نمایند. ممکن است در کارنامه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات فردی یا درصدها و نمرات آزمون وجود داشته باشد. در این صورت متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، درخواست خود مبنی بر اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را ثبت نمایند.

معمولا لینک اعتراض به نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش بلافاصله پس از اعلام نتایج این آزمون در سایت سازمان سنجش فعال می شود. داوطلبان پس از مراجعه به سایت sanjesh.org و ورود به سیستم پاسخگویی، می توانند یک درخواست جدید برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ ثبت کرده و از همین قسمت درخواست خود را پیگیری نمایند. زمان اعتراض به نتایج این آزمون آغاز شده و داوطلبان می توانند در صورت تمایل، اعتراض خود را در سامانه پاسخگویی سایت سنجش ثبت نمایند.

مراحل تصویری اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

۱. پس از مراجعه به سایت sanjesh.org، بر روی آیکون مشخص شده در تصویر زیر کلیک نمایید.

۲. سپس  گزینه های “ورود به سیستم پاسخگویی” را لمس کنید.

۳. پس از مواجهه با صفحه زیر، اگر قبلا در سامانه ثبت نام کرده اید، گزینه “ورود به سیستم” را بزنید تا با درج کد ملی، پست الکترونیک و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید. اما در صورتی که برای اولین بار از این بخش سایت استفاده می کنید، باید گزینه “عضویت در سامانه” را انتخاب کنید.

۴. با تکمیل اطلاعات و وارد شده به حساب کاربری از منوی سمت راست گزینه “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.

۵. در گام بعدی باید فیلدهای “آزمون” و “سال” را به ترتیب با گزینه های “استخدامی وزارت آموزش و پرورش” و “۱۴۰۳” پر نمایید و بر روی جستجو کلیک فرمایید.

۶. در ادامه لیست درخواست های متداول برای شما نمایان می شود که چنانچه علت اعتراض خود را در میان گزینه های موجود یافتید، می توانید آن را انتخاب نمایید تا توسط کارشناسان بررسی شود. در صورتی که مشکل مد نظر را در میان گزینه ها ملاحظه نکردید، با انتخاب مورد “عمومی”، صفحه زیر برای شما نمایان می گردد که می توانید اعتراض را از این طریق ثبت کنید.

۷. در انتها پس از ثبت اعتراض نیز می توانید با ورود مجدد به سامانه پاسخگویی سایت سازمان سنجش، از قسمت “درخواست ها و پاسخ ها” نتیجه اعتراض خود به جواب آزمون آموزش و پرورش را مشاهده نمایید.

 

مطالب مرتبط:

طرح درس در مصاحبه استخدامی دبیری و هنرآموز ۱۴۰۳| آخرین تغییرات، تدریس

آرکا مشاوره

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی تیر ماه ۱۴۰۳ | نکات مهم

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| تاسیسات ساختمان

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید