مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی ۱۴۰۳

مشاهده نتایج آسزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی 1403

در سال جاری، مشاهده نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی در دو بخش اولیه و نهایی اعلام می شود و افرادی که در هر دو مرحله امتیاز حد نصاب را کسب کنند، پذیرفته نهایی استخدامی خواهند بود. در این میان، داوطلبانی که برای دستیابی به هدف خود تلاش بسیار کرده اند، بی صبرانه منتظر مشاهده کارنامه هستند تا از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند، اما مشخص نبودن این زمان گاها باعث ایجاد استرس و نگرانی در آن ها می شود. 

با توجه به اینکه ممکن است برخی از کاربران از زمان جواب آزمون استخدامی اطلاع نداشته باشند، لذا در این مقاله ابتدا به زمانبندی اعلام نتایج آمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی ۱۴۰۳ پرداخته خواهد شد. سپس در بخش های بعد، مطالبی در ارتباط با سایت اعلام نتایج، نحوه دریافت آن و نیز امکان ثبت اعتراض به نتایج شرح داده می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

همان طور که پیش تر به آن اشاره شد، آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری انجام می شود و نتایج آن نیز طی دو مرحله اعلام می شود که به شرح زیر می باشد:

زمان اعلام نتایج اولیه

نتایج اولیه آزمون استخدامی آزمون مشاغل کیفیت بخشی امروز در مورخه ۲۵ خرداد ماه منتشر گردید.

زمان اعلام نتایج نهایی

پذیرفته شدگان آزمون کتبی به میزان ۳ برابر ظرفیت به مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ دعوت خواهند شد و پس از انجام مراحل ارزیابی تکمیلی، نتایج نهایی در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

سایت نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی ۱۴۰۳

همانند تمامی آزمون های استخدام آموزش و پرورش، مراحل مختلف شرکت در آزمون کیفیت بخشی به صورت اینترنتی انجام می شود. برای این منظور، لازم است تا داوطلبان جهت دریافت نتیجه خود در زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه و پس از وارد نمودن اطلاعات لازم کارنامه را در پروفایل شخصی مشاهده نمایند. 

گفتنی است که سایت نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی ۱۴۰۳ همان سایت مرکز جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می باشد که قبلا نیز ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه از طریق آن انجام می شد. متقاضیان توجه داشته باشند که هر دو نتایج اولیه و نهایی در سایت نامبرده قابل دریافت می باشند.

کارنامه اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش شرکت کرده اند، دو کارنامه اولیه و نهایی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir دریافت می کنند. این کارنامه ها برای اطلاع داوطلبان از وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن ها و نشانگر راهیابی داوطلبان به مرحله بعد می باشد.

کارنامه اولیه

کارنامه اولیه داوطلبان حدودا یک ماه پس از زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش منتشر می شود و شامل اطلاعات ثبت نامی افراد، درصد مواد امتحانی، کد و عنوان شغلی که در آزمون شرکت کرده اند، نمره نهایی و همچنین وضعیت داوطلب می باشد. در قسمت “وضعیت داوطلب” پذیرش یا عدم پذیرش افراد در نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص می گردد و قبول شدگان به مصاحبه حضوری و ارزیابی تکمیلی دعوت می شوند.

کارنامه نهایی

کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، پذیرش یا عدم پذیرش نهایی متقاضیان را مشخص می کند و اگر فردی در این مرحله جزء پذیرفته شدگان قرار بگیرد، باید پیگیر تکمیل ثبت نام نهایی و شرکت در دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشد.

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مجری برگزار کننده آزمون مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می باشد و این سازمان هنوز امکان اعتراض به نتایج را برای داوطلبان فراهم نکرده است. بعد از اعلام نتایج بروز رسانی میگردد.

ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

 

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳، پذیرفته شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دعوت خواهند شد. در ادامه به مراحل مصاحبه خواهیم پرداخت که اطلاع از آن برای متقاضیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تمامی داوطلبان پذیرفته شده می بایست در بازه ی زمانی معین، به درگاه پنجره خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه نموده و فرم های مربوطه را تکمیل نمایند.

  • معاینات اولیه پزشکی

در این مرحله بررسی هایی از جمله معاینات پزشکی، شنوایی سنجی، دندانپزشکی، قد و وزن انجام شده که در صورت تایید شدن متقاضی، سایر مراحل مصاحبه انجام می شود. زمان بندی این مرحله نیز توسط سایت آموزش و پرورش استان محل تقاضا اعلام می گردد. لازم به ذکر است مرحله معاینات پزشکی ممکن است پیش از مصاحبه حضوری و یا پس از آن انجام بگیرد و این به آموزش و پرورش مربوطه بستگی دارد.

  • گزینش و ارزیابی تکمیلی

پس از این طی شدن مراحل فوق، داوطلبان باید طبق زمان بندی اعلام شده از سوی هسته گزینش استان محل تقاضا به محل مشخص شده مراجعه نمایند. این مرحله را مرحله مصاحبه گزینش می نامند که صلاحیت های عمومی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند. در جلسه مصاحبه تسلط کافی بر روی دروس رشته شغلی مورد نظر، اخلاق، نوع پوشش، ظاهر، نوع گفتار و… داوطلبان مورد بررسی قرار می گیرد.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه استخدامی مشاغل کیفیت بخشی ۱۴۰۳|امور تربیتی، مربی پرورشی، تربیت بدنی، مشاوره

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

 

مطالب مرتبط:

مشاهده نتایج کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

منابع آزمون کارشناس رسمی رشته امور مالیاتی ۱۴۰۲

آرکا مشاوره

سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناس رسمی دادگستری برق، ماشین آلات کارخانجات ۱۴۰۲| دی ماه

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید