مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری دی ماه ۱۴۰۲ | کانون دادگستری

آزمون کارشناس رسمی کانون دادگستری در دی ماه سال ۱۴۰۲ کانون دادگستری برگزار شد و داوطلبان پس از برگزاری آزمون، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج این آزمون در سال ۱۴۰۲ می باشند. با توجه به دو مرحله ای (امتحان کتبی چهار گزینه ای و مصاحبه شفاهی) بودن آزمون، نتایج برای داوطلبان اهمیت بسیاری دارد، چرا که در صورت قبولی در مرحله اولیه باید خود را برای ادامه مراحل آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲ آماده سازند.
نتایج آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۲ در دو مرحله اولیه و نهایی از طریق سایت مجری برگزار کننده امتحان منتشر می شود که در این مقاله به بررسی زمان دقیق اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲ و قوه قضاییه پرداخته شده است. متقاضیان با مطالعه مطلب در پیش رو راهنمای تصویری دریافت نتیجه ها را مشاهده کرده و با نحوه نتایج آزمون کارشناس رسمی و نحوه اعتراض به نتایج آشنا خواهند شد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲

همان طور که اشاره کردیم، پروسه اعلام نتایج این آزمون از دو مرحله مجزا با فاصله زمانی تشکیل شده است. به بیان دیگر، نتیجه عملکرد داوطلبان در هر مرحله از آزمون، به صورت جداگانه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار می گیرد و این افراد می توانند با درج مشخصات کاربری خود نسبت به مشاهده نتیجه قبولی یا عدم قبولی شان در زمان مقرر اقدام نمایند. آزمون استخدامی کارشناسان رسمی کانون دادگستری، در ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ در ۳۵ شهر ایران برگزار شد که اعلام نتایج اولیه این آزمون نیز در مورخه ۱۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ اعلام  شد. داوطلبانی که در این آزمون قبول شوند به مصاحبه حضوری دعوت میشوند. نتایج نهایی آزمون، شامل نتیجه عملکرد داوطلب در مرحله مصاحبه شفاهی و معاینه پزشکی، طی اطلاع رسانی مجزا و گسترده ای در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. در واقع، افرادی که پس از قبولی در آزمون کتبی استخدامی کارشناسان رسمی کانون دادگستری، نسبت به شرکت در مصاحبه شفاهی این آزمون نیز اقدام نموده اند که عدم حضور داوطلبان به منزله انصراف تلقی می شود.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| تمامی رشته ها، نکات مهم

نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۲

همونطور که می دونین در سال های گذشته مجری برگزاری آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه و دادگستری، سایت سازمان سنجش بوده. بنابراین، همه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبا با مراجعه به این سایت می تونن نتایج آزمون خودشون رو ببینن.

داوطلبانی که قصد مشاهده جواب آزمون کارشناسان رسمی کانون دادگستری رو دارند، باید در زمان اعلام نتایج به سایت سازمان سنجش به نشانیsanjesh.org(کلیک نمایید) وارد شوند و بر روی لینک مربوط به اعلام نتایج کلیک کنن. نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضاییه به صورت خلاصه به شرح زیر است.

۱. ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

۲. ورود به لینک مربوط به اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

مشاهده نتایج آزمون کارشناسی دادگستری 1402 هیوا

۳. وارد کردن اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سیستم

۴. ورود به سیستم و مشاهده نتایج

زمان انتشار نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲

همانطور که اشاره شد آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۲ طی دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول آزمون کتبی است و مرحله نهایی آزمون شفاهی می باشد و داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در مرحله کتبی، مجاز به شرکت در مرحله شفاهی می باشند.

داوطلبان پس از شرکت در مرحله نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه منتظر اعلام نتایج این آزمون می باشند. چرا که پس از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه، در صورت پذیرفته شدن هر یک از داوطلبان، آن ها بایستی با همراه داشتن مدارک مورد نیاز، سایر مراحل استخدامی را طی نمایند.

عموما نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲ یک ماه پس از برگزاری آزمون شفاهی کارشناس رسمی  از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. تا کنون هیچ اطلاعیه ای در خصوص زمان انتشار نتایج نهایی آزمون کانون کارشناس رسمی دادگستری منتشر نشده است.

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون کانون کارشناس رسمی در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: مشاهده سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| دی ماه، کانون، کلیه رشته ها

سایت اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۲

آزمون کارشناس رسمی با هدف جذب نیرو در مراکز قوه قضاییه و دادگستری برگزار گشته و کارجویان را از طریق دو مرحله امتحان کتبی و مصاحبه شفاهی مورد ارزیابی قرار می دهد. نتایج آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۲ در نهایت از طریق مراجعه آنلاین به سایت برگزار کننده امتحان منتشر می شود که در ادامه سایت مذکور معرفی و شرح داده شده است.

سایت اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۲ سامانه مربوط به سازمان سنجش بوده و به نشانی sanjesh.org قابل استفاده است. این سامانه وظیفه اطلاع رسانی در خصوص زمان اعلام جواب اولیه و نهایی را بر عهده داشته و در زمان مناسب جواب ها را در اختیار داوطلبین قرار می دهد. لازم به ذکر است که جهت دریافت کارنامه متقاضیان باید اطلاعات فردی مانند کد ملی یا کد داوطلبی را در اختیار داشته باشند.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

شروع ثبت نام آزمون تامین اجتماعی ۱۴۰۳| استخدامی، دفترچه، نحوه ثبت نام

آرکا مشاوره

دانلود منابع آزمون استخدامی دبیر تربیت بدنی ۱۴۰۳| آموزش و پرورش+ نمونه سوال

آرکا مشاوره

استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ | ثبت نام، دفترچه، شرایط و ….

آرکا مشاوره

۱ دیدگاه

آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۲-۱۳در ۱۷:۳۰

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون پانزدهم دی ماه سال جاری می‌رساند ، برای دریافت کارنامه و نتیجۀ آزمون می‌توانند به وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

داوطلبان گرامی حداکثر تا ۱۰ روز پس از اعلام نتیجه در وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مشاهدۀ نتیجه مندرج در کارنامه در صورت هرگونه سوال یا اعتراض در رابطه با نمرۀ آزمون می‌توانند از طریق سیستم پاسخگوئی سازمان سنجش که لینک آن از طریق کارنامه نیز قابل دسترسی است موضوع خود را مطرح نمایند و از ارسال اعتراض یا مراجعه به شورای‌عالی اکیداً خودداری نمایند.

همانگونه که در دفترچۀ ثبت‌نام آزمون آمده است آزمون دو مرحله‌ای بوده و موفقیت در هر دو مرحلۀ آزمون و طی کردن سایر مراحل مطابق با قانون کانون کارشناسان و آئین نامه اجرائی آن و داشتن شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نام آزمون لازمۀ قبولی نهائی است. قبولی در این مرحله به منزلۀ پذیرش در آزمون کتبی در استان مورد تقاضا بوده و وضعیت قبولی نهائی بعد از مرحلۀ دوم آزمون و سایر مراحل مشخص می‌شود.

ادامۀ مراحل آزمون و انتشار اطلاعیه‌های بعدی از طریق وب سایت شورای‌عالی به نشانی http://www.hcioe.org متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

پاسخ

دیدگاهی بنویسید