مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۳| آخرین مهلت

سوالات کنکور اردیبهشت تجربی 1403

تمدید مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۳، خبری خوب برای متقاضیان جا مانده از ثبت نام میباشد. کنکور سراسری ۱۴۰۳ دو بار و در ماه های اردیبهشت و تیر برگزار خواهد کرد. مهلت ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری و همچنین دانشگاه فرهنگیان از ۵ تا ۱۱ آذر ماه سال جاری در نظر گرفته شده است. علاوه بر این سنجش مهلت مجددی به عنوان آخرین فرصت برای جاماندگان کنکور ۱۴۰۳ در نظر می گیرد.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

اطلاعیه ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شركت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم)

با عرض تسليت به مناسبت شهادت خادم الرضا (ع) رئیس جمهور محترم، سید شهیدان خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ايشان، پيرو اطلاعيه تاريخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۱و همچنین انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام در آزمون سراسري سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌تاريخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در اين آزمون مي‌رساند، با توجه به تعويق زمان برگزاري آزمون مذکور به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ و درخواست مکرر داوطلبانی‌ که تا تاريخ تعيين شده (۱۴۰۳/۰۱/۳۰) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان ترتيبي اتخاذ شده كه صرفاً در روزهای يکشنبه و دوشنبه به‌تاريخ‌های ۰۶ و ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تاخیر اقدام نمايند. 
لذا داوطلبان مي‌توانند با مطالعۀ دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و اطلاعيه‌ تاريخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ که از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام نمايند. لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. 
ضمناً داوطلبانی که قبلاً در اين آزمون ثبت‌نام نموده‌اند در این مرحله به هیج عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۳| بهمن ماه، دفترچه و نکات مهم

آرکا مشاوره

معرفی کامل رشته شنوایی سنجی | درآمد، بازا کار، شرایط ثبت نام و …

آرکا مشاوره

منظور از رشته های نیمه متمرکز چیست

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید