مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ با تاثیر ۵۰% معدل کتبی

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 1402 با معدل

اگر قصد شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۳ را دارید می توانید با وارد کردن درصد های تقریبی در نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری، رتبه حدودی خود را تخمین بزنید. با نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری با تاثیر ۵۰%معدل کتبی یا نهایی مرکز مشاوره آرکا می توانید هم رتبه کشوری، و هم رتبه خود در منطقه۱، ۲ ، ۳ و ایثارگری محاسبه کنید و از قبولی خود در رشته های مختلف اطلاع داشته و هم اینکه برای قبولی در رشته مورد نظر میانگین درصد و نمرات لازم آگاهی داشته تا بهترین برنامه ریزی درسی را داشته باشید.

تخمین رتبه چه کمکی به انتخاب رشته دقیق می کند؟

اولین فایده ای که تخمین رتبه برای داوطلبین کنکور سراسری ۱۴۰۳ دارد این است که میتوانند با درصد و نمرات احتمالی خود حدود رتبه را مشخص کرده و نسبت به آن برنامه ریزی درسی اصولی داشته باشند.

دومین فایده‌ای که تخمین رتبه کنکور سراسری دارد راحت شدن خیال شماست.

در مورد اکثر داوطلبین این سخن را شنیده‌ام که هر شب کابوس زمان اعلام نتایج با آن‌ها همراه است و این موجب می‌شود هنوز ذهن آن‌ها آماده استراحت نشود و خستگی کنکور را ادامه دهد و حتی در صورت قبولی و پذیرش در رشته مورد علاقتان بازهم ذهن شما این آمادگی را نداشته باشد و خستگی یکسال مطالعه برای کنکور و استرس چند ماهه تا زمان اعلام نتایج ذهن شما را آماده مباحث درسی جدید و دانشگاه نمی کند.

برخی از داوطلبانی که حتی در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده بودند نیز این موضوع را عنوان می کردند که هنوز هم برخی شب ها خواب اعلام نتایج را می بینند و شاید به لحاظ روان شناسی این موضوع ناتمام است که هنوز در حال ادامه دادن است و در ضمیر ناخودآگاه آن ها وجود دارد.

سومین فایده تخمین رتبه کنکور سراسری این است که مسیر برایتان آماده می‌شود و تا حدودی می‌توانید در مورد آینده شغلی‌تان اطمینان یابید و یا اینکه به تحقیق و بررسی در مورد رشته های کنکور که قصد شرکت در آن رادارید بتوانید موفقیت خود را تضمین نمایید.

مشاوره تخمین رتبه کنکور ۱۴۰۳ با تاثیر ۵۰%معدل کتبی

چند سالی است که نرم‌افزارهایی تحت عنوان نرم‌افزار تخمین رتبه کنکور سراسری به بازار عرضه‌شده است و یا در سایت های مختلف تخمین رتبه مجازی کنکور قرار داده شده است.

متأسفانه و یا خوشبختانه ما به سمتی پیش می‌رویم که روزبه‌روز راحت‌طلب‌تر می‌شویم و ترجیح می‌دهیم با حداقل زحمت، نتیجه مطلوبمان را کسب نماییم.

یک واقعیت در مورد این‌گونه نرم‌افزارها وجود دارد. اولا به دلیل ایده جالب و تفکر سازنده‌های این نرم‌افزارها باید دست مریضاد و خسته نباشید گفت و نمی‌توان زحمات آن‌ها را در این امر نادیده گرفت اما حقیقت این است که هیچ ماشین و ابزار و سیستم و کامپیوتری نمی تواند قدرت تصمیم‌گیری انسان را داشته باشد.

نرم‌افزارهای تخمین رتبه به دلیل اینکه قدرت پیش‌بینی سختی و آسانی سؤالات کنکور سراسری را ندارند نمی‌توانند تخمین دقیق و درستی از رتبه شما داشته باشند.

تخمین رتبه کنکور سراسری کار تخصصی است و نیازمند سنجیدن عواملی است و سنجیدن این عوامل از عهده نرم‌افزار خارج است.

بنابراین، اگر می‌خواهید نتیجه دقیقی به دست آورید بهتر است این کار را از متخصص آن بخواهید. از طرفی کنکور سراسری ۱۴۰۳ متفاوت از کنکور سال های گذشته بوده و نیازمند بررسی های دقیق تر میباشد.

جهت تخمین رتبه دقیق تر کنکور سراسری ۱۴۰۳ کلیک نمایید

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

کارنامه و حداقل درصد لازم برای قبولی آموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

آرکا مشاوره

نحوه دریافت کد نظام وظیفه برای ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ | نکات مهم

آرکا مشاوره

ثبت نام دانشگاه امام صادق کنکور۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

۱۲ دیدگاه

مریم ۱۴۰۲-۰۵-۲۱در ۰۷:۲۱

سلام می‌شه خواهشا لطفا کمکم کنید
با تراز ۵۹۱۹ کنکور و ۸۰۵۱ سوابق ، امیدی هست که رشته هایی مثل تکنولوژی پرتوشناسی آورد؟ کلا چی می‌شه آورد؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۰۵-۲۳در ۰۸:۱۶

سلام….نمونه کارنامه های قبولی سال های گذشته در مقالات را مطالعه بفرمایید.

پاسخ
علی اصغر افشار ۱۴۰۲-۱۲-۰۶در ۱۶:۴۳

سلام من تخمین رتبه زدم هزینه ام پرداخت شد چه قد طول میکشه جوابشو ببینم؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۲-۰۶در ۱۷:۱۵

سلام، با توجه به اینکه تخمین رتبه به دو صورت نرم افزاری و دستی محاسبه میشود بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان خواهد برد.

پاسخ
Hossein ۱۴۰۲-۰۵-۲۸در ۰۰:۴۳

سلام با رتبه ۵۹۰۰ کنکور زبان منطقه ۳ میتونم دبیری زبان انگلیسی فرهنگیان قبول بشم؟ لطفا نظرتونو بگین

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۰۵-۲۸در ۰۸:۲۱

باسلام……با توجه به اینکه قبولی دانشگاه فرهنگیان در دو مرحله آزمون و مصاحبه میباشد، نیازمند بررسی بیشتر است.

پاسخ
زهرا ۱۴۰۲-۰۸-۱۶در ۱۸:۱۵

سلام چجوری میشه تراز حدودی با معدل نظام قدیم رو بدست آورد ؟ برحسب معدل پیش و دیپلم معدل دیپلم ۱۹/۶۲ پیش۱۷/۷۷

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۰۸-۱۶در ۲۱:۵۹

با سلام……. تراز دهی به عوامل مختلفی از قبیل نوع دیپلم و سال فارغ التحصیلی و… محاسبه میشه……ولی به صورت کلی ۱۲/۵ درصد نمرات پیش دانشگاهی و ۳۷/۷ درصد نیز نمرات سال سوم دبیرستان برای فارغ التحصیلان نظام قدیم تاثیر خواهد داشت. برای محاسبه دقیق تر میتوانید اطلاعات خود را در لینک بالا وارد کنید و رتبه خود در کشور و منطقه را نیز مشاهده نمایید.

پاسخ
نگار یوسفی ۱۴۰۲-۰۹-۰۵در ۱۰:۵۵

سلام
ثبت نام کنکور انجام میدین؟

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۰۹-۱۷در ۲۳:۰۰

با سلام………بله میتوانید درخواست خود را ثبت نمایید…..

پاسخ
علی ۱۴۰۲-۱۰-۲۲در ۱۲:۰۰

سلام من دوازدهم ریاضیم تراز کانونم ۵۰۰۰ هزاره اما امتحانات تشریحی دی رو خداراشکر بالای ۱۹ شدم از الان میخوام شروع کنم تراز کانونم رو بیارم بالا میخوام سه رقمی بشم باید چیکار کنم

پاسخ
آرکا مشاوره ۱۴۰۲-۱۰-۲۲در ۲۲:۴۳

با سلام……….نیاز به بررسی دقیق تر میباشد……………..در نظر داشته باشید که نمرات اخذ شده در دی ماه جزو سوابق شما اعمال نخواهد……..برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران مجموعه تماس بگیرید………….

پاسخ

دیدگاهی بنویسید