مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

نمونه کارنامه قبولی دبیری ریاضی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ تمام مناطق

دبیری ریاضی فرهنگیان

داوطلبان علاقمند به شغل معلمی که شرایط شرکت در دانشگاه فرهنگیان را دارند، می توانند این رشته را در فرم انتخاب رشته خود بیاورند. داشتن اطلاعاتی همچون رتبه قبولی آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان سال گذشته، کارنامه قبولی و حداقل درصد دروس برای قبولی در رشته آموزش ریاضی ، باعث می شود علاقه مندان به تحصیل در رشته آموزش ریاضی دانشگاه های فرهنگیان، برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۳ خود را دقیق و حساب شده تر تنظیم کنند.

دانشگاه فرهنگیان یا تربیت معلم سابق هر ساله برای رشته آموزش ریاضی از طریق کنکور سراسری و در هر دو جنسیت زن و مرد پذیرش انجام می دهد که با توجه به نیاز هر استان به نیروی آموزگار در این رشته ممکن است پذیرش دانشجو بین ۱ تا ۳۰ نفر متغیر باشد. از این رو در این مقاله چندین نمونه از کارنامه قبولی دبیری ریاضی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ و حداقل درصد لازم برای قبولی این رشته در سهمیه منطقه یک، دو و سه ارائه شده است.

نمونه کارنامه قبولی دبیری ریاضی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۱

رشته دبیری ریاضی دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی اقدام به پذیرش دانشجو معلمان می نماید. به همین خاطر در این بخش کارنامه و حداقل درصد لازم برای قبولی در رشته دبیری ریاضی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه ۱ در جداول مجزا ارائه شده است.

دانشگاه:  شهید چمران تهران
رشته: دبیری ریاضی
رتبه کشوری:  ۱۴۸۵۹ رتبه در سهمیه: ۷۴۱۸
تراز سوابق تحصیلی
۷۳۶۰
نام درس درصد
ریاضیات ۱۰
فیزیک ۳۰
شیمی ۱۰
حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

نمونه کارنامه قبولی دبیری ریاضی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۲

پذیرش در کنکور سراسری بر اساس سهمیه های کنکور سراسری اعم از سهمیه مناطق، ایثارگران ۵ و ۲۵ درصد، بهیاری و … انجام می شود. سهمیه منطقه دو یکی از پر متقاضی ترین سهمیه های کنکور سراسری محسوب می شود. در این بخش کارنامه و حداقل درصد لازم برای قبولی در رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه ۲ ارائه شده است.

دانشگاه:  شهید بهشتی بندر عباس
رشته: دبیری ریاضی
رتبه کشوری:  ۲۳۵۶۲ رتبه در سهمیه: ۸۵۶۳
تراز سوابق تحصیلی ۷۸۵۰
نام درس درصد
ریاضیات ۱۰
فیزیک ۱۱
شیمی ۱۰

نمونه کارنامه قبولی دبیری ریاضی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۳

دانشگاه:  خواجه نصیر طوسی کرمان
رشته: دبیری ریاضی
رتبه کشوری: ۲۳۱۸۸ رتبه در سهمیه: ۴۱۵۰
تراز سوابق تحصیلی ۷۲۹۵
نام درس درصد
ریاضیات ۱۰
فیزیک ۱۰
شیمی ۱۰

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

توجه داشته باشید که رتبه های گفته شده در بالا تقریبی بوده و با توجه به تغییر ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته و حذف دروس عمومی، بهتر است تا داوطلبان این رتبه ها را به عنوان رتبه های قبولی خوشبینانه در نظر بگیرند.

همچنین حدود رتبه و کارنامه های قرار داده شده در مرکز مشاوره آرکا با دقت بسیار بالایی بررسی شده و به دلیل تغییرات اعلام شده در ظرفیت رشته ها و ایجاد محل های پذیرش جدید بایستی کارنامه داوطلب مورد نظر با دقت و حساسیت بیشتری بررسی گردد، چرا که امر انتخاب رشته میتواند در زندگی و شخصیت داوطلب تاثیر مستقیم داشته باشد، لذا به داوطلبان گرامی توصیه میشود برای بررسی بیشتر و نتایج بهتر، راهنمایی های لازم را از طریق تماس تلفنی کارشناسان مرکز مشاوران آرکا دریافت نمایند.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ | راهنمای جامع، زمان، نکات مهم

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۲

آرکا مشاوره

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل ظرفیت خودگردان دانشگاه های آزاد ۱۴۰۲ سراسر ایران

آرکا مشاوره

صفر تا صد رشته فیزیوتراپی $ درآمد، بازار کار، گرایش، شرایط و ….

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید