مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

نمونه کارنامه قبولی رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه دولتی ۱۴۰۲

کارنامه قبولی علوم آزمایشگاهی دولتی

یکی از رشته های موجود در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، رشته علوم آزمایشگاهی​ است. اکثر داوطلبانی که رتبه و تراز مناسب برای انتخاب رشته این مجموعه کسب کرده اند به دنبال یافتن اطلاعاتی در این خصوص هستند. اطلاع از کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه دولتی داوطلبان سال های گذشته در رشته ها و مناطق مختلف برای داوطلبانی که در کنکور سراسری ۱۴۰۳ شرکت کرده اند، اهمیت زیادی دارد. از این رو در این مقاله چندین نمونه از کارنامه قبولی کارشناسی مامایی ۱۴۰۲ و حداقل درصد لازم برای قبولی این رشته در سهمیه منطقه یک، دو و سه ارائه شده است.

شرایط تاسیس آزمایشگاه ها

کسی که مدرک دکتری علوم آزمایشگاهی را گرفته است و خود می خواهد مجوز تاسیس آزمایشگاه بگیرد باید در آزمون دوره کلینیکال پاتولوژی شرکت کند و در صورت قبولی یک دوره بالینی دو ساله دارد. بعد مجوز تاسیس آزمایشگاه طبی می گیرد.

همچنین برای هزینه تاسیس هم اکنون بسیاری شرکت ها وسایل و تجهیزاتی که برای راه اندازی لازم است را به صورت قسطی در اختیار متخصصان علوم آزمایشگاهی می گذارند و آن ها کم کم بعد از کسب درآمد قسط ها را پرداخت می کنند.

 
سیر تا پیاز رشته علوم آزمایشگاهی | درآمد، شرایط، نحوه ثبت نام و …

نمونه کارنامه قبولی رشته علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۱

دانشگاه:  دانشگاه علوم پزشکی سیرجان
رشته:  علوم آزمایشگاهی
رتبه کشوری: ۴۳۶۰۱
رتبه در سهمیه: ۱۱۳۵۶
نام درس درصد
تراز سوابق تحصیلی
۶۹۹۰
زمین شناسی ۴
ریاضیات ۱۴
زیست ۳۰
فیزیک ۳۱
شیمی ۲۷

نمونه کارنامه قبولی رشته علوم آزمایشگاهی  ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۲

دانشگاه:  بورسیه ارتش
رشته: علوم آزمایشگاهی
رتبه کشوری: ۴۰۵۰۵ رتبه در سهمیه: ۱۷۰۴۰
نام درس درصد
تزاز سوابق تحصیلی
۷۰۰۰
زمین شناسی ۶
ریاضیات ۱۰
زیست ۴۵
فیزیک ۳۲
شیمی ۲۶
حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ با تاثیر ۵۰% معدل کتبی

نمونه کارنامه قبولی علوم آزمایشگاهی  ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۳

دانشگاه:  دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
رشته: علوم آزمایشگاهی
رتبه کشوری: ۵۷۷۳۹ رتبه در سهمیه: ۱۹۰۶۷
نام درس درصد
تراز سوابق تحصیلی ۶۸۴۰
زمین شناسی ۵
ریاضیات ۳۱
زیست ۲۶
فیزیک ۱۰
شیمی ۲۰

مشاوره انتخاب رشته علوم آزمایشگاهی ۱۴۰۳

توجه داشته باشید که رتبه های گفته شده رشته علوم آزمایشگاهی در بالا تقریبی بوده و با توجه به تغییر ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته و حذف دروس عمومی، بهتر است تا داوطلبان این رتبه ها را به عنوان رتبه های قبولی خوشبینانه در نظر بگیرند. از طرفی نیز امسال با افزایش ظرفیت در رشته های گروه مختلف پزشکی روبه رو هستیم.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

همچنین حدود رتبه و کارنامه های قرار داده شده در مرکز مشاوره آرکا با دقت بسیار بالایی بررسی شده و به دلیل تغییرات اعلام شده در ظرفیت رشته ها و ایجاد محل های پذیرش جدید بایستی کارنامه داوطلب مورد نظر با دقت و حساسیت بیشتری بررسی گردد، چرا که امر انتخاب رشته میتواند در زندگی و شخصیت داوطلب تاثیر مستقیم داشته باشد، لذا به داوطلبان گرامی توصیه میشود برای بررسی بیشتر و نتایج بهتر، راهنمایی های لازم را از طریق تماس تلفنی کارشناسان مرکز مشاوران آرکا دریافت نمایند.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

صفر تا صد رشته دندانپزشکی | بازار کار، مزایا و معایب و …

آرکا مشاوره

انتخاب رشته کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید