مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناس رسمی دادگستری برق، ماشین آلات کارخانجات ۱۴۰۲| دی ماه

کارت ورود به جلسه کارشناس دادگستری

آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته برق، ماشین آلات و  تاسیسات کارخانجات در سال ۱۴۰۲ توسط کانون دادگستری روز جمعه در مورخه ۱۵ دی ماه برگزار شد. داوطلبان پس از برگزاری آزمون، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج این آزمون در سال ۱۴۰۲ می باشند. با توجه به دو مرحله ای (امتحان کتبی چهار گزینه ای و مصاحبه شفاهی) بودن آزمون، نتایج برای داوطلبان اهمیت بسیاری دارد، چرا که در صورت قبولی در مرحله اولیه باید خود را برای ادامه مراحل آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲ آماده سازند. در ادامه به بررسی پاسخنامه و سوالات آزمون کارشناسی رسمی دادگستری رشته برق، ماشین آلات و  تاسیسات کارخانجات میپردازیم.

با توجه به اینکه احتمال برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مطرح شده است، مشاهده سوالات آخرین دوره برگزار شده میتواند به داوطلبان گرامی جهت آمادگی بیشتر و بهتر کمک قابل توجهی داشته باشد.

داوطلبانی که با بررسی و پیش بینی درصدهای خود به نتیجه قابل قبولی رسیده اند توصیه میشود که از  الان خود را برای مرحله مصاحبه آماده نمایند.

حتما بخوانید: آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| کانون و مرکز، تمامی رشته ها

برق ماشین و تاسیسات کارخانجات

لینک دانلود پاسخنامه رشته برق، ماشین آلات و  تاسیسات کارخانجات دی ماه ۱۴۰۲ کانون دادگستری (کلیک نمایید)

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲| برادران اهل سنت

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| معماری و تزئینات داخلی

آرکا مشاوره

آمادگی مصاحبه کارشناس رسمی کانون دادگستری ۱۴۰۲| محیط زیست طبیعی

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید