مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

کارت ورود به جسله کنکور تیر ماه ۱۴۰۳| نکات طلایی

کارت ورود به جسله کنکور تیر ماه 1403

داوطلبان شرکت در کنکور سراسری تیر ماه پس از ثبت نام کنکور برای این که بتوانند در جلسه کنکور شرکت کنند باید حتما کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ را دریافت نمایند تا در روز آزمون اجازه ورود به آزمون را داشته باشند. این افراد باید در زمان در نظر گرفته شده برای انتشار کارت ورود به جلسه با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیر ماه ۱۴۰۳ مربوطه نمایند. این کارت شامل اطلاعات شناسنامه ای، نوع سهمیه و اطلاعاتی مانند دین و زبان خارجی در نظر گرفته شده می باشد. این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که به همراه این کارت به حتم باید کارت شناسایی مانند کارت ملی و یا شناسنامه خود را نیز به همراه داشته باشید.با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در رابطه با کارت ورود به جلسه تیر ۱۴۰۳ سوالاتی وجود دارد از جمله : کارت ورود به جلسه کنکور تیر ۱۴۰۳ کی میاد؟، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیر ۱۴۰۳ چگونه است؟، زمان کارت ورود به جلسه کنکور تیر ۱۴۰۳ کی است؟، که در ادامه به طور جامع به آن پاسخ خواهیم داد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۳

 

همانطور که اشاره شد داوطلبان شرکت در آزمون کنکور سراسری برای حضور در حوزه امتحانی و شرکت در آزمون نیازمند کارت ورود به جلسه می باشند. مطابق با روند سال های گذشته معمولا این کارت ۲ الی ۳ روز قبل از زمان برگزاری کنکور از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شده و در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تیر ماه ۱۴۰۳ در تاریخ  ۴ الی ۶ تیرماه منتشر می شود.

حتما بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ | راهنمای جامع، زمان، نکات مهم

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تیر ماه ۱۴۰۳

پس از مشخص شدن زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ تیر ماه ، داوطلبان می بایست در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند. در این سایت، امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای دانش آموزان فراهم گردیده است.

سازمان سنجش چهار روش مختلف برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری  تیر ماه در نظر گرفته است. به منظور آشنایی داوطلبان با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه، مراحل و راهنمای تصویری دریافت کارت آزمون در قسمت زیر ارائه شده است. 

ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب قسمت سراسری و کلیک روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

وارد کردن رمز عبور و کد ملی هنگام ثبت نام

ویرایش و تایید اطلاعات خواسته شده

مطالعه اطلاعات روی کارت و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری۱۴۰۳

ویرایش و اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۳

 

داوطلبان شرکت در آزمون سراسری کنکور تیر ماه پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود باید مشخصات آمده در کارت را به مشخصات شناسنامه ای و شخصی خود بررسی کرده و در صورت مغایرت در زمان در نظر گرفته شده برای اصلاح ان از طریق سایت مربوطه اقدام به رفع آن نمایند.

زمان ویرایش و اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه هم زمان با دریافت آن امکان پذیر است منتهی پس از دریافت کارت ورود به جلسه می بایست از طریق آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور به صورت حضوری کارت خود را ویرایش کنید. البته زمان ویرایش اطلاعات هنوز مشخص نشده است. شما می توانید از طریق کانال تلگرام  ایران مشاوره اطلاعات لازم را کسب نمایید.

موارد قابل ویرایش در کارت ورود به جلسه کنکور تیر ماه ۱۴۰۳

 

کارت ورود به جلسه کنکور  تیر ماه و صحت مشخصات آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و عدم مطابقت آن با مشخصات اصلی شما از ورود شما به حوزه امتحانی و شرکت در آزمون جلوگیری خواهد شد، پس به صحت اطلاعات کارت دقت کرده و در صورت مغایرت حتما برای رفع آن اقدام نمایید. نمونه مشکلات و مغایرت هایی که ممکن است در کارت ورود به جلسه شما وجود داشته باشد و شما امکان اصلاح آن را خواهید داشت در جدول زیر قید شده است.

موارد قابل ویرایش در کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
مورد قابل ویرایش  محل ویرایش
ایرادات در نام، نام خانوادگی آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی
سال تولد و شماره شناسنامه داوطلب
نوع، سال اخذ دیپلم و منطقه اخذ دیپلم
کد دانش آموزی
سال و محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی
 فاقد یا عدم وجود عکس + فاقد مهربودن عکس باجه های رفع نقص
اطلاعات مربوط به جنسیت و شرایط معلولیت
سریال شناسنامه مراجعه به سایت سازمان سنجش
سهمیه
وضعیت تحصیلی و اشتغال
محل تولد
نقص در بندهای ۱ و ۲ و ۳ و ۴  و ۱۲ و ۱۳ اداره ثبت احوال

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور  تیر ماه با کدملی ۱۴۰۳

همان طور که قبلا گفته شد متقاضیان می توانند از ۴ روش متفاوت نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیر ماه ۱۴۰۳ خود اقدام نمایند. یکی از راه های متداول بین داوطلبان در سال های گذشته دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کدملی بوده است. داوطلبان می توانند با اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ در زمان مشخص به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه کنکور با کدملی ۱۴۰۳ دریافت نمایند. 

 

 

 

در صورتی که داوطلبان متقاضی دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کدملی ۱۴۰۳ بوده اند ولی شماره پرونده خود را فراموش یا گم کرده اند می توانند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، شماره پرونده، کد رهگیری ثبت نام، شماره داوطلبی و سریال شناسنامه خود را بازیابی کنند. برای این کار افراد می بایست پس از ورود و عضویت در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در قسمت منوی دست چپ سایت، با انتخاب نوع و سال آزمون، اطلاعات ثبت نامی خود را بازیابی و با کدملی خود کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

پس از مشخص شدن زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری  تیر ماه داوطلبان می بایست در موعد مقرر، به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و کارت خود را دریافت نمایند. به منظور آشنایی داوطلبان با زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تیر ماه ،

حتما بخوانید:آمادگی مصاحبه شایستگی های عمومی و اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | نکات طلایی

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۳

 

پس از بررسی اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور در صورت وجود مغایرت افراد با توجه به نوع مغایرت موجود باید به باجه های در نظر گرفته شده برای این منظور مراجعه کرده و اقدام به رفع آن نمایند. لیست آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور برای سال ۱۴۰۳، زمان رفع نواقص هنوز مشخص نشد است.

در صورتی که در این زمینه ابهاماتی برایتان وجود دارد و یا نیازمند دریافت توضیحات بیشتری هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره آرکا در تماس باشید. کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته، مصاحبه دانشگاه های خاص و … در تمام رشته های دانشگاهی و آزمون های استخدامی، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

سیر تا پیاز رشته معماری داخلی | بازار کار، درآمد، گرایش، دروس لازم

آرکا مشاوره

کارنامه آخرین رتبه قبولی داروسازی ۱۴۰۲/ رتبه قبولی ۱۴۰۳

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید