مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

کارنامه قبولی آموزش ارتباط تصویری دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

دبیری ارتباط تصویری فرهنگیان

داوطلبان کنکور هنر می توانند با توجه به درصد احتمال قبولی در دانشگاه فرهنگیان براساس رتبه کنکور سراسری، انتخاب رشته نمایند. پذیرش دانشجود در دانشگاه فرهنگیان دومرحله و نیمه متمرکز است.به این معنی که قبولی در انتخاب رشته کنکور به منزله پذیرش نهایی نیست و پذیرفته شدگان به مرحله مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان دعوت می شوند. اطلاع از رتبه و کارنامه های قبولی دبیری ارتباط تصویری دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به داوطلبان کمک می کند که با آمادگی بیشتر مراحل پذیرش این دانشگاه که شامل انتخاب رشته کنکور سراسری و مصاحبه می باشد را با موفقیت پشت سر بگذارند. با توجه به اهمیت این مسئله در ادامه این مقاله کارنامه قبولی دبیری ارتباط تصویری دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را در سهمیه مناطق ارائه داده ایم.

رشته آموزش ارتباط تصویری علاوه بر اینکه مهارت ساخت علائم و سمبل های تصویری به صورت تابلوهای معنی دار در سطح شهر و اماکن مختلف، مهارت ایجاد هنر ارتباط تصویری در زمینه رسم منحنی ها و نمودارهای آماری، ترسیم اشکال و نوشتار کلمات، تصاویر گرافیکی، خدمات صفحه آرایی امور چاپ و تبلیغات و … را در فارغ التحصیلان ایجاد می کند.

نمونه کارنامه قبولی آموزش ارتباط تصویری دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۲

رشته دبیری ارتباط تصویری دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور گروه  آزمایشی زبان اقدام به پذیرش دانشجو معلمان می نماید. به همین خاطر در این بخش کارنامه و حداقل درصد لازم برای قبولی در رشته دبیری ارتباط تصویری دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه ۱ در جداول مجزا ارائه شده است.

دانشگاه: شهید رجایی تهران                      رشته: دبیری ارتباط تصویری  
رتبه کشوری:          ۵۱۳۸                        رتبه در سهمیه: ۲۱۰۳ میانگین درصد
درک عمومی هنر ۱۰
درک عمومی ریاضی و فیزیک ۱۸
ترسیم فنی ۱۹
خلاقیت تصویری ۲۸
خلاقیت نمایشی ۱۸
خلاقیت موسیقی ۱۰
خواص مواد ۱۰

نمونه کارنامه قبولی دبیری ارتباط تصویری دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۳

دانشگاه:  شهید رجایی تهران                                      رشته: دبیری ارتباط تصویری  
رتبه کشوری:         ۳۲۸۸                                         رتبه در سهمیه: ۴۹۰ میانگین درصد
درک عمومی هنر ۱۰
درک عمومی ریاضی و فیزیک ۱۰
ترسیم فنی ۲۰
خلاقیت تصویری ۲۰
خلاقیت نمایشی ۹
خلاقیت موسیقی ۱۰
خواص مواد ۱۰

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

توجه داشته باشید که رتبه های گفته شده در بالا تقریبی بوده و با توجه به تغییر ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته و حذف دروس عمومی، بهتر است تا داوطلبان این رتبه ها را به عنوان رتبه های قبولی خوشبینانه در نظر بگیرند.

همچنین حدود رتبه و کارنامه های قرار داده شده در مرکز مشاوره آرکا با دقت بسیار بالایی بررسی شده و به دلیل تغییرات اعلام شده در ظرفیت رشته ها و ایجاد محل های پذیرش جدید بایستی کارنامه داوطلب مورد نظر با دقت و حساسیت بیشتری بررسی گردد، چرا که امر انتخاب رشته میتواند در زندگی و شخصیت داوطلب تاثیر مستقیم داشته باشد، لذا به داوطلبان گرامی توصیه میشود برای بررسی بیشتر و نتایج بهتر، راهنمایی های لازم را از طریق تماس تلفنی کارشناسان مرکز مشاوران آرکا دریافت نمایند.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش پرورش ۱۴۰۳|نکات مهم

آرکا مشاوره

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه شهید بهشتی تهران ۱۴۰۲ | مناطق و سهمیه

آرکا مشاوره

تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ | تمامی رشته ها

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید