مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۲

یکی از مسائل مهم برای همه فارغ التحصیلان مقطع متوسطه در کشور ما، رقابت در کنکور سراسری می باشد و داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی، سهم قابل توجهی از متقاضیان کنکور سراسری ۱۴۰۲ را تشکیل می دهند. رشته هایی همچون مدیریت، روانشناسی، حقوق و حسابداری از جمله رشته های پرطرفدار این گروه آزمایشی به شمار می روند.

عواملی مانند استفاده از کتاب های کمک آموزشی مناسب، اطلاع از بودجه بندی کنکور، تسلط کامل بر مباحث کتب درسی و برنامه ریزی دقیق و هدفمند، داوطلبان را برای دستیابی به نتیجه و رتبه مطلوب در کنکور انسانی کمک خواهد کرد. از این رو متقاضیان پس از کسب آگاهی لازم می توانند به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند که در ادامه توضیحات جامعی در خصوص مراحل و زمان ثبت نام، رشته های با آزمون کنکور انسانی، منابع مورد نیاز و… ارائه خواهیم کرد.

قبل از تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری، مشاهده و برررسی مقاله دریافت کد سوابق تحصیلی، از اشتباهات احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … در تمام رشته های داشگاه فرهنگیان، همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مطالب مرتبط:

پردرآمد ترین رشته های هنر ۱۴۰۳| نکات طلایی ومهم

آرکا مشاوره

کارنامه قبولی فوریت های پزشکی دانشگاه دولتی ۱۴۰۲| آخرین قبولی و درصدهای لازم

آرکا مشاوره

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان۱۴۰۳| نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید