مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

کارنامه قبولی شنوایی سنجی دانشگاه دولتی ۱۴۰۲| آخرین قبولی و درصدهای لازم

نمونه کارنامه قبولی رشته شنوایی سنجی 1401

شنوایی سنجی یک رشته نسبتا جدید است که به بررسی وضعیت سلامتی گوش و درمان مشکلات و اختلالات مرتبط با آن می‌پردازد. این رشته به طور کلی عملکرد شنوایی افراد را مورد سنجش قرار داده و متناسب با وضعیت فرد خدمات درمانی ارائه می‌دهند. رشته شنوایی سنجی یک دوره ۴ ساله است و در این مدت دانشجویان باید ۱۳۰ واحد درسی را بگذرانند. اطلاع از کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته شنوایی سنجی دانشگاه دولتی داوطلبان سال های گذشته در رشته ها و مناطق مختلف برای داوطلبانی که در کنکور سراسری ۱۴۰۳ شرکت کرده اند، اهمیت زیادی دارد. از این رو در این مقاله چندین نمونه از کارنامه قبولی شنوایی سنجی ۱۴۰۲ و حداقل درصد لازم برای قبولی این رشته در سهمیه منطقه یک، دو و سه ارائه شده است.

ادیومتریست کیست؟

ادیومتریست شخصی است که وظیفه‌ی آن ارزیابی و تشخیص تمامی اختلالات شنوایی و تعادل بیمار، مراقبت از شنوایی بیمار، آموزش به افراد کم شنوا، توانبخشی شنوایی و… است. همچنین ادیومتریست با استفاده از وسایل شنوایی و بررسی میزان شنوایی بیماران می‌‌پردازد تا خسارات ناشنوایی یا کم شنوایی را به حداقل رساند. ادیومتریست در واقع همان شنوایی سنج است.

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه های اعلامی سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۳

نمونه کارنامه قبولی رشته شنوایی سنجی ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۱

دانشگاه:  دانشگاه علوم پزشکی شاپور اهواز
رشته:  شنوایی سنجی
رتبه کشوری:۱۷۹۳۶
رتبه در سهمیه:۵۰۶۰
نام درس درصد
زمین شناسی ۱۰
ریاضیات ۳۸
زیست ۳۷
فیزیک ۳۸
شیمی ۴۰

نمونه کارنامه قبولی رشته شنوایی سنجی ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۲

دانشگاه:  دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
رشته: شنوایی سنجی
رتبه کشوری: ۱۶۴۳۶ رتبه در سهمیه:۷۱۵۳
نام درس درصد
زمین شناسی ۱۰
ریاضیات ۱۵
زیست ۴۰
فیزیک ۴۸
شیمی ۲۰

 

نمونه کارنامه قبولی شنوایی سنجی ۱۴۰۲ در سهمیه منطقه۳

دانشگاه:  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
رشته: شنوایی سنجی
رتبه کشوری: ۱۶۵۳۴ رتبه در سهمیه: ۴۶۳۴
نام درس درصد
زمین شناسی ۱۰
ریاضیات ۲۰
زیست ۳۰
فیزیک ۳۸
شیمی ۳۰
حتما بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳| نکات سرنوشت ساز

مشاوره انتخاب رشته شنوایی سنجی ۱۴۰۲

توجه داشته باشید که رتبه های گفته شده رشته شنوایی سنجی در بالا تقریبی بوده و با توجه به تغییر ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته، تاثیر ۵۰ درصد سوابق تحصیلی،سال فارغ التحصیلی و… بهتر است تا داوطلبان این رتبه ها را به عنوان رتبه های قبولی خوشبینانه در نظر بگیرند و ممکن است با افزایش یا کاهش سوابق تحصیلی درصدهای اعلامی فوق تغییر نمایند..

همچنین حدود رتبه و کارنامه های قرار داده شده در مرکز مشاوره آرکا با دقت بسیار بالایی بررسی شده و به دلیل تغییرات اعلام شده در ظرفیت رشته ها و ایجاد محل های پذیرش جدید بایستی کارنامه داوطلب مورد نظر با دقت و حساسیت بیشتری بررسی گردد، چرا که امر انتخاب رشته میتواند در زندگی و شخصیت داوطلب تاثیر مستقیم داشته باشد، لذا به داوطلبان گرامی توصیه میشود برای بررسی بیشتر و نتایج بهتر، راهنمایی های لازم را از طریق تماس تلفنی کارشناسان مرکز مشاوران آرکا دریافت نمایند.

کارشناسان مرکز مشاوره آرکا در کلیه مراحل ثبت نام، ادامه تحصیل، انتخاب رشته و … همراه متقاضیان بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی سوالات و شبهات در کلیه زمینه های تحصیلی و شغلی می باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی و شغلی آرکا

مطالب مرتبط:

مهمانی و نقل و انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ | شرایط، زمان و نکات مهم

آرکا مشاوره

کارنامه قبولی آموزش ارتباط تصویری دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

آرکا مشاوره

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳|ریاضی ،دفترچه،نکات مهم

آرکا مشاوره

دیدگاهی بنویسید